למה אנשים נפגעים? פתחו ותגיבו בבקשה(:פיצוחית

למה אנשים נפגעים מאיזה תגובה שלי אליהם

למה אנשים נפגעים מהמבע פנים שלי

למה אנשים נפגעים מאיצה ציניות קטנה

 

אנשים נפגעים מכל מיני דברים שאני אומרת או מביעה אפילו בפרצוף.

 

ולא זה לא בכוונה!! מבטיחה לכם!!

אני לא יכולה להיות אני?

אני לא יכולה לדבר נורמלי?

תוקעת בשיחה איזה סדיחה קטנה סתם בשביל לשחרר והם מתעצבנים

ונפגעים.

 

לא אני לא רוצה לפגוע!! באמת!!

אני אחת שלא יכולה לסבול שקר ורמאויות

או תחכומים טיפשונים בשביל להציק לאחרים

אני לא יכולה שאנשים מעוותים את האמת

 

אני אחת שדורשת רק אמת

אני אחת שמדברת על אמת לא בעקיפין וכד' מסתובבת סרור סרור.. גם עם זה יציק לי אחר כך

אני יגיד לבנאדם בדיוק מה שנראלי עליו.

אם הוא שואל אותי.

בדיוק מה שאני חושבת. אני לא אשקר בשביל שהוא ירגיש בנוח.

אם כבר אני לא יגיב.

לפחות זה היה פעם.. היום אני כבר לא יכולה.

לא יכולה שממילה אחת אמיתית שאני מתכוונת אליה בשיא הרצינות..

אנשים נפגעים. 

אנשים שואלים אותי. מחכים לתשובה. אבל... אני יודעת שהם יפגעו...

אם משיו שואל אותי.. תגידי נראלך אני מתאימה לכך וכך.

היא בטוחה שאני יגיד כן ולכן שואלת. ואני יודעת שהתשובה היא לא בנחרצות

אבל היא נפגעת.

והלב שלי מידי רגיש בשביל לראות איך אנשים נפגעים ממני

לא רוצה לפגוע. שאלת? עניתי. דרשת? קיבלת.

 

אני כבר מתוסכלת חבלז מהעניין 

מרגישה כאילו אני כלואה. המילים שלי כלואות...

אין לי ביטוי עצמי...

 

נכון שאני שנונה ככה אומרים. אולי גם חכמה.

אבל לא אני היא זו שיודעת להבדיל מה פוגע\ מה שנון\ 

ממה אנשים יכולים להעליב.

 

זה קורא לי הרבה וזה פשוט מתסכלללללל

כבר נמאססססס

אני צריכה להתחיל תשיחות. ב: אבל וווקששהשההה אל תפגעי ממני. ווקשה..

למה אני צריכה להתחנן? 

למה אנשים נפגעים מפיפסים(לפחות לי זה נראה כך)

 

מה עושים?? יש עוד אנשים שמרגישים את זה? יש עצות?!?

 

אולי נשנה את הכותרת. מה עושה אדם שנון שאומר תאמת לכל אחד שאנשים נפגעים ממנו?

מה יש לו לפעול?

 

 

זהו פרקתי ואשמח לתגובות באשר הם.

הייתי רוצה להציעמבשר שלום
שאולי הבעיה היא לא בהם.
אולי באמת זה פוגע בהם,ואנחנו מעליבים…
אנשים לא אוהבים לקבל ביקורת,ולא תמיד נכון לתת ביקורת
מה הקשר ביקורת?פיצוחית

אני לא אחת שנותנת ביקורת..

ואני לא אוהבת שנותנים ביקורת.. ובזה אני מקפידה כמה שזה לא ימצא ן בעיניי...

זה החיים שלו ואני לא יתערב..

אבל לדוגמא מישי שאלה אותי אם הייתי מסכימה שהיא תהיה בשבילי כך וכך ואם היא מתאימה לזה.

אז זה לא ביקורת זה עובדה...

לא מכיר אותךמבשר שלום
רק אומר ששאלת למה אנשים נפגעים-אז עניתי כי הם לא אוהבים לא ביקורת,בהחלט הגיוני שאני טועה
מניסיון אישי...יהודיה בנשמה!!

אני חושבת שאנשים נפגעים מהערות כי זה כואב וזה משפיל, אני לא יודעת אם את עברת פעם מצב כזה אבל אני יכולה להגיד לך עד כמה זה משפיל ומוריד את הביטחון...

ובכל זאת האדם מביע את הרגשות שלו גם אם זה סתם מבט שתוקעים בו, כי זה לא נעים!!!

וזה טבעי להיפגע, וזה טבעי שהאדם מביע את הרגשות שלו, כי אם אף אחד לא יביע את הרגשות יהיה לנו עולם חסר רגישות כלפי האחר.

בקיצור, זה טבעי להיפגע, אפשר לומר שיש מצבים שזה אפילו מובן מאליו, פוגעים בך אתה מנסה להראות שלא נפגעת אבל באיזשהו מקום זה פוגע, זה מלווה אותך לכל החיים ואני זוכרת המון מקרים כמו שהבאת כאן, שקרו לי ממש ממש ממזמן וזה מלווה אותי לאורך כל החיים שלי.

פגעו בך- נפגעת!!!

מניסיון אישי.....

 

רגע פתחופיצוחית

משתי התגובות שכן ענו

זה נשמע שאני נשמעת אחת שמעירה לכל דבר. ופוגעת.

אני באמת נראית ככה?

אם כן.

א. איך זה יכול להיות שזה כולםםםםםםםםםםםםםםם סתומרת חוץ מבודדים

ב. מה אפשר לעשות??? סתומרת אני לא שמה לב שזה ככה אני פשטוט רואה שאנשים מתעצבנים עליי על התגובה שלי או על ההבעת פנים שלי. כמעט בקבע. או מעירים. 

אולי לא להעירמבשר שלום
ואם כן,אז בנימוסיות מאוד ובלי אגו,רק רצון לשפר את מי שאת מעירה לו
תן דוגמא. אני לא מבינה תבעיא ביפיצוחית

לצערי------

אז לא מצליחה להבין תפיתרון-----

או לא להעירמבשר שלום
או לקחת אותו לצד,שאף אחד לא ישמע,ולהגיד לו-שמע אחי,אפשר להגיד לך משו?רק אם,הוא אומר כן אז אני ממשיך--שומע,ממש לטובתך,ובלי קשר אלי,אני ממליץ שאם תעשה ככה וככה במקום זה וזה,אז יותר אנשים יאהבו,יעריכו,יהיו יותר נחמד
אני רוצה לטובתך ולכן אני אומר את זה,ולא הייתי אומר רק כי אני מרגיש קרוב אליך

ככה…
*אשמח לגובות באשר *הן*בסדר גמור
אחלה תגובה פיצוחית

הן**

את לא חייבת לומר את האמתdoske
א. אם נראה לך שאנשים לא רוצים לשמוע את האמת, פשוט תאמרי "לא יודעת"
ב. אם אנשים רוצים להיות עבורך "כך וכך" ואת חושבת שהם לא מתאימים, נסי להסביר שהבעיה היא בך ולא בהם
לגמרי הייתי שםבשורות משמחות
אני בדיוק כמו שתארת את עצמך, היום כבר גדולה.
מהפורום אני מבינה שאת נערה, כשהייתי בגילך הבנתי שמסביבי ישנם נוער שעוד לא חושב כמוני עדיין במקום תמים של צחוקים ובגרות שרק מתפתחת מצאתי שיחה עם בוגרים ממני, כיום אחרי מסגרות שעברתי זה האזן אני בחרתי את הסובבים אותי. לגבי אמת שצריך להגיד אכן מסכימה אבל יש מקום לפתח רגישות כשמדברים עם בן אדם שעשה משהו לא נורמלי, לפעמים לומדים לשפוט לזכות כי זה לא בגללם אלא ביחס לסביבה שהם גדלו.
מוזמנת לשוחח בפרטי;) שבוע טוב!
משו שאני רואה אולי נקרא משותף..פיצוחית

זה שגמאני בעיקר יותר מוצאת שיחה עם 'גדולים' עם אנשים יותר גדולים ממני... נשמע לי יותר לוידעת איך להסביר את זה.

 

*לא* שישמע שאני רק עם היותר גדולים ומשאירה תגיל שלי לבד אני גם איתם הרבה והכל אבל יותר 'מרגישה בנוח'...

 

ותודה על התגובה;)

בדיוק מה שהתכוונתיבשורות משמחות
בהמשך החיים זה מתאזן כמו שכתבתי, בשירות לאומי כבר תכירי בנות שנה ב' שיהיה לך יותר דיבור או חברות בגיל שלך שגם מרגישות כך, בהמשך אקדמיה, עבודה בכלל כייף שם כבר אין שכבת גיל ואז ממש את מוצאת את המקום שלך עם האנשים שיש לך איתם דיבור
תודה רבה פיצוחיתאחרונה


אני חושבת שזה מאוד תלוי איך אומרים לוו... יש כל מיני צורותביחד ננצח


למדתי בחיים הרבה על זהלורן

והבנתי לא כול מה שנכון אומרים ולמרות שאת אוהבת רק את האמת יש אנשים ורובם לא אוהבים שפונים אליהם בגישה כזאת ונפגעים ונכון שאין על זה הרבה שליטה. 

רק דבר אחד אני יכולה להגידהכל מהשם

מעבר לזה שזו עבודת חיים שצריך לעבוד...

תזכרי תמיד!! פגיע במישהו זה דבר חמור!! מאוד!! וקשה מאוד לקבל על זה מחילה!! אולי אנשים שקרובים אלייך ומכירים את הסגנון הישיר שלך (לא בטוח!) עוד יכולים להחליק אבל אנשים אחרים יכולים ממש להפגע ולכן עדיף תמיד להגיד משהו שאת פחות מסכימה איתו (או אפילו בכלל לא...) כדי שלשומע יהיה נעים באוזן... מה לעשות שאנחנו דור חלש יותר ואנשים רגישים יותר ונפגעים ביתר קלות... ואני מדברת על עצמי כבנאדם רגיש שנפגע מאוד מהר...אז לי יש את העבודה שלי לנסות להפגע פחות ולך יש את העבודה שלך לנסות לחשוב מה זה שמולך היה רוצה לשמוע...לא קל אבל חשוב מאוד!!

וואי יצא יותר ארוך ממה שתכננתי...מקווה שהבנת למה התכוונתי...

בהצלחה!!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימוןאחרונה

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך