
כולם לבוא!מיכלייי

הרב כהנא צדק בהחלט !א"י לעמ'י
במה הרב כהנא צדק?מבשר שלום
בכל מה שאמרא"י לעמ'י
ומה הוא אמר?מבשר שלום
@כל מי שיודע
..א"י לעמ'י
נראלי זה הסיפור ..
לכן אם אתה שואל אותי למה אני ימנית קיצונית? זה גם בגללזה.
כי הרב כהנא צדק וצדק בגדולל!!
אני חושב שיש פה קצת עיוות של דברי הרבמבשר שלום
הרב אמר שצריך לגרש אותם מפה,כדי שלא תהיה להם תביעה על הארץ שהיא שלהם,וכדי שלא יעשו פיגועים,זט גם דעת הרמב"ם.
אם יש ערבי שרוצה להתפרנס פה בשקט,ובלי שאיפות לאומיות,ולא עובר על 7 מצוות בני נח,לא זכור לי שהרב רצה לגרש אותו.
הקב"ה ברא את הערבים בצלם אלוקים(או השטן,לא בטוח)ורצון ה שהם יחיו.
חוץ מזה שכמו שהעם היהודי שרד בארצות האיסלאם(היו צרות,אבל ב"ה היהודים שרדו)צריך לא להיות כפוי טובה,גם לגוי.
שנאה היא דבר רע מאוד,והיא פגם בנפש,מוזמנים לראות בארחות צדיקים.
בברשה שאם טעיתי,או לא הבנתי נכון,תתרנו אותי.
@מי שמכיר את תורת הרב כהנא
@א"י לעמ'י
אז טעיתי .. מחילה.א"י לעמ'י
למה לא לשנוא?!מישהי=)
די לגזענותשי ליברל
בלי הכללות מיותרות לא כל הערבים שונאים אותנו, יש להכנס לפורפוציות.
הרב אמר לגרש גם את מי שמקיים 7 מצוות בני נחפשוט יהודייי
אין שום מניעהמבשר שלום
אז כאילו חבל שאתה אומר דברים בשם הרב כהנא,או בשם ההלכה…
אז או שהרמב"ם חולק על רבך או שרבך חולק על הרמב"ם...😁פשוט יהודייי
צדיקמבשר שלום
אתה רוצה לשאול באתר כיפה?
אם כן,אז נסכים שמה שהרב באתר כיפה יגיד-זו האמת.
תקשיב צדיקמבשר שלום
הרמבם בעצמו אומר שיש גר תושב
אבל לא בימינו...עייני בהמשךלישועתך קיויתי
אתה מביא רק חלק מהרמב"ם... בהמשך הוא כותב שאיןפשוט יהודייי
קראתי את כלמבשר שלום
ועיין..נער גבעות מצוי
ביעב"ץ ובשם משמואל בשם ר"ח ויטל שאחרי מתן תורה אין צלם אלוהים לגויים, וח"ו (!) לשייך להם מושג נעלה כזה.
אתה יכול להביא מקור?מבשר שלום
אני קראתי את זה בילקוט לקח טוב "אשרינו"נער גבעות מצוי
של הרב פינקוס..
אפשר ציטוט?!מבשר שלום
כשיהיה לי ביד אני אצטט...נער גבעות מצוי
בלי נדר.. ייתכן שזו מחלוקת.. מה רע?
לא אמרתי שזה רע שישמבשר שלום
רק שזה לא לפי כולם.
אבל יש נפקא מינא להלכה איך לנהוג בהם…
לייק
. דברים נכונים מאודשלמה גר
הוא לא אמר את זה!!!הביני"שים
אנשים נוטים לעוות את דעותיו של הרב כהנא זצ"ל מחוסר ידיעה. הוא לא אמר שצריך לשנוא את הערבים. ממליץ לקרוא את הספר "לשיכים בעיניכם" של הרב, שם הוא מסביר ביתר פירוט את דעותיו בעניין. הוא גם מספר על כל מיני מהלכים שניסה לקדם בעניין הערבים וכו'...בקיצור תקראי ואז תדברי...
..א"י לעמ'י
בטח שמצווה לשנוא את רוב הערבים "משנאיך ה' אשנא"פשוט יהודייי
צריך!צריך לשנוא את כל הכלבים האלו!מתגעגעת...
היהדות מתמקדת קודם כלמבשר שלום
אהבת ישראל לא רוכשים על ידי שנאת ישמעאל.
דבר שני-הם בני אדם,ואיזה מעשה שהם לא יעשו-בצד הבחירי הם מתנהגים כמו בהמות,אבל בצד הסגולי/נשמתי הם גם בני אדם.
מת מצווה בהלכה מתייחס גם לגוי,וכהן שרואה ערבי מת ואין מי שיקבור אותו-מצווה לקבור אותו
צריך לשנוא את העם הערבי/ האומה הערביתלישועתך קיויתי
אנייי איתך!א"י לעמ'י
האם הם בבחינת "משנאיך ה' "?הגיגים בע"מ
הרי נפסק להלכה למייתב דעתי דעתי שהאסלאם הוא לא עבודה זרה ונובע מכך שאללה הוא ה'. והרי הם מאמיניים באללה ולא שונאים אותו. אלה רק שוגים (שגיעה חמורה מאוד) בדרך העבודה שלו. ואם מה שאמרתי לא נפסק להלכה לפחות זה דעת הרמב"ם.
@פשוט יהודייי @א"י לעמ'י @קדושה מבקשת! מה דעתכם?
הוא צדק אבל לא בגדול..מכורה לכתיבה!!!
כי יש דווקא ערבים ממש נחמדים, ולדעתי לא חכם לדבר על כולם כגוף אחד ולומר שכולם רשעים ולשנוא אותם.
אני אישית מכירה ערבים שעובידם אצלנו ביישוב, בחממות, במטעים וגם בונים לנו בתים.
אני גם שמעתי על ערבים ילדים שממש חמודים והם ביחד עם ילדים יהודים והכל טוב ויפה.
אני לא אוהבת את זה שמתייחסים אל כולם בתור טרוריסטים מטומטמים.
אני יודעת שהם צריכים לעוף לנו מהארץ כמה שיותר מהר.
אבל לא חכם לומר שכולם סתומים, כולם רשעים, ושכולם ימותו.
אני מסכים איתך ובענק!!!!!ישראל הגבר
אאז למה להם מותרר?!??א"י לעמ'י
זה לא שמותרמבשר שלום
חוץ מזה שהלכה שעשו שונא ליעקב-זה שהם שונאים אותנו(ולא כל הערבים שונאים אותנו),לא אומר שאנחנו שונאים אותם,אנחנו יותר ערכיים מהם
..א"י לעמ'י
מגעיל אותע הקטע שלכם לאהוב ערבים כאילו הם איזה גאווה שלכם!!
סבבה, הם בני אדם. אני מסכימה.
אבל בנאדם שלא צריכים להיות פה הם יעופו מפה על טיל!!
כי הם לא שייכים לכאן.
הארץ היא שלנוו!!
הם חייות אדם! כל ערבי מגיל קטן לומד וגודל להיות מחבל!!
אין זכות אפילו לשים את שמם על פינו!!
תקשיבימבשר שלום
מה שמניע אותי בחיים,וצריך להניע כל יהודי ויהודי הוא התורה,המתבטאת בהלכה.
אני חושב שאם התורה מה שמעניין אותנו,נלך לרמבם לבדוק מה הוא אומר,ולא נחפש נקמה,או לספק את היצר שלנו לרוע-ונננצל אותו בערבים ונגיד שזה יצר טוב.
זה נובע מתוך רוע ושנאה,ולא מתוך אהבת עם ישראל,כי אם מדברים מאהבת ישראך,לא מכלילים את כולם כאילו כולם ככה,ולא מנסין לספק תירוצים,מחפשים מה התורה אומרת ולפי זה פועלים,אנחנו שונים מהגוים תוורה שלנו,ואם אנחנו לא פועלים על פיה,אנחנו עם ככל העמים
ממש נחמדים... הכי נחמדים היו אלו שעבדו בחממותפשוט יהודייי
אגב, חיים עם ילדים יהודים! ממש מקסים! הדרך משם להתבוללות ככ קצרה...
תגובה ל @מכורה לכתיבהפשוט יהודייי
יש לי מלאא מה לומר לך, אבל זה לא הזמן.מכורה לכתיבה!!!
אתה כועס וממורמר.
רואים את זה דרך המילים.
התכוונתי שערבים הם לא דווקא כו-לם מחבלים.
לא כולם לומדים מגיל קטן לשנוא יהודים ולטבוח בהם.
יש חלק, ודווקא הרבה, שיחד עם היהודים בהרבה דברים.
הם לומדים להכיר סביבה שונה מהם, אחרים.
אתם מתייחסים אל כולם כמחבלים בפוטנציה.
לא כולם ככה! תבינו!!!!
הוא לא נהרג ע"י ערבי. דאגו שהוא ימותמישהי=)
בהכל!אחת מהעם הנבחר
או ספרים שלו.. וישר תבין שכהנא צדק
שובמבשר שלוםאחרונה
תפסיקו לבלבל ת'מוחויינר
התורה של הרה כהנא זה דבר גדול יותר מפורום מסכן בערוץ שבע!
אז בבקשה מי שלא ידע שלא ידבר ומי שרוצה לדעת שילמד.
הספר אור רעיון לדעתי הוא מסכם את כל התפיסה של הרב כהנא למרות שהרב כהנא בעצמו כתב שהוא רק תמצית
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
את יכולה להפסיק להספיםנקדימוןאחרונה
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
..יהודי חסידיאחרונה
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
הפצות!!יהודי חסידי
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
וואודומיה תהילה
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי
וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
...יהודי חסידי
....יהודי חסידי
...יהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
מחפשים בני נוער לכתבהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
אני חדשההרהמורניק
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






