איך אפשר להגיד במשפט מוחץ רבין לא היה צריך למות.
עובדה רבין מת -ה רצה שרבין ימות-רבין היה צריך למות
אולי רבין היה צריך למות ולכן ה שלח את יגאל עמיר בתור שליח למשימה?
אבל מנגד או בעצם ביחד עם זה אין צדק בלרצוח את ראש הממשלה,יש פה חילול ה גמור!עבירה מדאורייתא!
איך בעצם מסבירים את השאלה אמונית של :הקבה ברא עולם ,מתוכנן מראש,ה יודע מה הולך לקרות לי בעוד 10 שנים ולפני 10 שנים מה יהיה איתי עכשיו,ובעוד רגע או שניים אך לי יש את בחירה החופשית ,של איפה ללמוד ומה לעשות-איך זה קורה בעצם?
איך אפשר להגיד שרצח רבין לא היה צריך לקרות אבל הקבה גרם לזה!זה מתוכנן מראש!!!זה היה צריך לקרות!!ועל ידי אותו איש ספציפי הזה ובאותם דקות בידיוק.
לנו נראה שיש בידנו ההחלטה במעשינו אך בעצם אם רצינו או לא, זה קבוע כבר מה נעשה?!
אז איך בעצם ?איך אפשר בכל הליך בחיינו לחשוב על למה בעצם זה קרה,או למה עשיתי עבירה כזו או אחרת -ה מתכנן לנו את החיים אז איך זה הולך עם הבחירה החופשית שלנו?
מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי..







