ושאלתי האם הוא הדין בפצל'ש שקורע גם הוא את נשמת הניק לשנים?
הייתי שואל בפרוייקט השטו'ת לו רק היו שם אנשים...
וכן רציתי לקבל חוות דעת מקצועיים מפצלשים מפורסמים שמסתובבים כאן... (אני לא מתייגם כמה שנאמר 'ואין אני יכול לפורטם כי רבים הם' שם,שם)
בהורוקרוקס הקוסם מנסה להקסים מישהו ועל ידי כך לפצל את נפשו
ואילו בפצלש הקוסם מנסה לפצל את נשמתו על מנת להקסים מישהו
כמובן ששניהם טעות, שהרי נאמר "הן כולם און אפס מעשיהם"
ודע כי שניהם "רוח ותוהו נסכיהם" פירוש כי שניהם ראשיתם נראים לבעליהם ה"קוסם" כדבר רוחני, וסופם שהופכים את עושיהם עצמו לתוהו, ואף אינו יודע מזה. ועל כן המשילם לנסך, שהנסך הוא כידוע יין, ורומז ליין המשכר ומטעה את האדם ומאיין את נשמתו, תחת אשר חשב שבכך יעזור לעצמו, וכמו שכתוב באפרים "אשר על ראש גיא שמנים הלומי יין" ונאמר "הוכה אפרים שרשם יבש פרי בל יעשון" ונאמר: "והוא לא ידע"
ודע כי אין לדמות דבר לדבר ואין להבדיל דבר מדבר אלא על פי רב מוסמך איש מפי איש עד חדש אסור מן התורה, ועל כן אומר הנביא, לכן חכו לי נאום ה' ליום קומי לעד. עד כאן מתורת עידו
כי הפצלש בפצלשותו חושב שגם "לכן חכו לי נאום ה' ליום קומי לעד" - אז נדמה לו כאילו זה מדבר נגדו, ואינו קולט שזה מעומק נשמתו שבאה להצילו, אבל כל אשר תאמר יפול על אזניים ערלות, ועל כן אין לנו אלא לחכות ליום ה'קום לעד, ועד אז יעודדנו דודנו ומעודדנו, ואף יום אחד העולם ייהפך למקום קצת יותר מעודד
הפצלש נוצר כדי לבלבל במוח, והוא תולדה של איזשהם רעיונות עוועים של ממציאם, הלבנת פנים זה רק אחד מהרעיונות המשונים חסרי הטעם של הרה"ג הטרול


אשר יסודם בהררי קודש והם נוקבים ויורדים עד התהום ונכוחים למבין ומשכילים ליודעי ח"ן והמשכילים יבינו ושאינם משכילים זבש"ם כי ההפסד כולו שלהם, לא חרבה ירושלים אלא על שביזו בה תלמידי חכמים
אני רציני לחלוטין, כפי שתיווכחו אם תקראו בשימת לב את דבריי
לפני עיוור לא תיתן מכשול
יש עוד עבירות
הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,
מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.
העונה להגדרות הצניעות ?
אפשר פילאטיס ולא זומבה
כמובן.
ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר
לזוג, הליכון זוגי
נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג
הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש
הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים
של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה
יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם
האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא
על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת
כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים
בגרויות חורף פטור מלספור
והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים
וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה
אנחנו נשארים אחרי היסודי
אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר
בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל
על כן צריך לספור הכל
הרמוניהאחרונהאתם שטוניקים גאוניים
פעם היינו חברות;)
מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.
בשביל הלא מעודכנים
יש לכם ממנו זכרונות טובים?
יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?
תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")
@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?
אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?
זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.
יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד
אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.
אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר
זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.