שאלה קשה בעניין פצלשיםאניוהוא
ידוע הדבר שההורוקרוקס קורע את נשמת האדם כמבואר בספרים הקדושים מקבלת האר'י (פוטר)
ושאלתי האם הוא הדין בפצל'ש שקורע גם הוא את נשמת הניק לשנים?

הייתי שואל בפרוייקט השטו'ת לו רק היו שם אנשים...
וכן רציתי לקבל חוות דעת מקצועיים מפצלשים מפורסמים שמסתובבים כאן... (אני לא מתייגם כמה שנאמר 'ואין אני יכול לפורטם כי רבים הם' שם,שם)
זה מזלזל במושגים גבוהים. מה שייך לזה ולזה?! לא מקבלת.נפש חיה.
איזה צירוף מקריםאניאתהוהוא
למה אתה מזלזל באר'י ז'ל ובספרים הקדושים
לא זה לא אותו דבר, בא ואאלפך חכמה, כי:חדשאסורמןהתורה

בהורוקרוקס הקוסם מנסה להקסים מישהו ועל ידי כך לפצל את נפשו

ואילו בפצלש הקוסם מנסה לפצל את נשמתו על מנת להקסים מישהו

 

כמובן ששניהם טעות, שהרי נאמר "הן כולם און אפס מעשיהם"

 

ודע כי שניהם "רוח ותוהו נסכיהם" פירוש כי שניהם ראשיתם נראים לבעליהם ה"קוסם" כדבר רוחני, וסופם שהופכים את עושיהם עצמו לתוהו, ואף אינו יודע מזה. ועל כן המשילם לנסך, שהנסך הוא כידוע יין, ורומז ליין המשכר ומטעה את האדם ומאיין את נשמתו, תחת אשר חשב שבכך יעזור לעצמו, וכמו שכתוב באפרים "אשר על ראש גיא שמנים הלומי יין" ונאמר "הוכה אפרים שרשם יבש פרי בל יעשון" ונאמר: "והוא לא ידע"

 

ודע כי אין לדמות דבר לדבר ואין להבדיל דבר מדבר אלא על פי רב מוסמך איש מפי איש עד חדש אסור מן התורה, ועל כן אומר הנביא, לכן חכו לי נאום ה' ליום קומי לעד. עד כאן מתורת עידו

 

ודע עוד,חדשאסורמןהתורה

כי הפצלש בפצלשותו חושב שגם "לכן חכו לי נאום ה' ליום קומי לעד" - אז נדמה לו כאילו זה מדבר נגדו, ואינו קולט שזה מעומק נשמתו שבאה להצילו, אבל כל אשר תאמר יפול על אזניים ערלות, ועל כן אין לנו אלא לחכות ליום ה'קום לעד, ועד אז יעודדנו דודנו ומעודדנו, ואף יום אחד העולם ייהפך למקום קצת יותר מעודד

אני חושב שהחילוק שלך לא מדוייק כלל וכללאניוהוא
אני למדתי אחרת
ההורקורוקוס נוצר ע'י קסם אפל במיוחד - של רציחה
והפצלש נוצר -על פי רוב- בשביל הלבנת פנים שהיא תולדת רציחה-
כלומר בעצם יצירת בפצל'ש היא התחלת ההרציחה וממילא יתכן וגם בפצל'ש קורע את נשמת יוצרו.
הפצלש לא נוצר בשביל הלבנת פניםחדשאסורמןהתורה

הפצלש נוצר כדי לבלבל במוח, והוא תולדה של איזשהם רעיונות עוועים של ממציאם, הלבנת פנים זה רק אחד מהרעיונות המשונים חסרי הטעם של הרה"ג הטרול

תעביר את זה לפרוייקט השטותט'
ואני אדאג שיגיעו לשם אנשים.

דיל?
את לא יכולה לדאוג לכזה דבר,כמות האנשים שם בחיים לא תשתוה לפהאניאתהוהוא
היא יכולה לפתוח אלפי פצלשיםקוד אבל פתוח
ועוד כל מיני דברים אשר נתונים ביד ההנהלה הדיקטטורית של הערוץ
בדיוק 😎ט'
חח חמודהאניאתהוהוא
לא צנוע.אניוהוא
בוא נדייק-אניוהוא
לא דיקטטורית אלא בריונית....
@ימ''ל
זה ממש זלזול בדברי החכמה שכתבתיחדשאסורמןהתורה

אשר יסודם בהררי קודש והם נוקבים ויורדים עד התהום ונכוחים למבין ומשכילים ליודעי ח"ן והמשכילים יבינו ושאינם משכילים זבש"ם כי ההפסד כולו שלהם, לא חרבה ירושלים אלא על שביזו בה תלמידי חכמים

בניגוד למה שאתם עלולים לחשובחדשאסורמןהתורה

אני רציני לחלוטין, כפי שתיווכחו אם תקראו בשימת לב את דבריי

עדיין מחכה שיגיעו האנשיםאניוהוא
אין הדבר כן וסברתך בטעות יסודהאחיתופל
שכן יצירת הורקוקס פוגע באדם בעולם השקר פעם אחצ ואילו הפצל"ש פוגע בעולם הזה ובעולם הבא שכן הוא יכול להחטיאו ואילו הורקוקס אינו כן שאין לו שייכות בזה העולם אלא בפני עצמו הוא עומד ולא מחובר אלא מנותק ויונק משורש הימצאו ואילו הפצלש יונק ממקורו ובו הוא תלוי וכאשר יבש המקור יכלה גם הוא וכן ראה בכתבי המקבלים ספר חלק ז וכן ברינוע הנשמע סימן ז חלק ב
אין זה מדוייקאניוהוא
שכן לומיחסום המנהל את הניקוד הראשי אכתי בפצל'ש מתפקד.
מאידך פצל'ש חמור יותר שגם אם משמידים פצל'ש אחד הוא יכול לפתוח אחר, מה שאין כן ההורקורוקוס.
וצ'ע
תוכל לבאר דבריך הראשונים?אחיתופל
בגלל התיקון האוטומטי...אניוהוא
- לו יחסום המנהל את הניק הראשי אכתי בפצל'ש מתפקד בפני עצמו
הן הניק והן הפצלש ממקור אחד יונקים הםאחיתופל
ה"ל
מה שאין כן בהורקוקס
פה אתה עולה על חילוק שאני מוכן לקבל -אניוהוא
לדבריך
הורוקרןקס הוא חצי המקור
מאידך הניק והפצל'ש הם מקור אחד בגופים מחולקים

אבל אכתי צריך לי עיון בזה
לא בדיוקאחיתופל
ההורקוקס יונק ממקור עצמאי ותלוי בו בהיעדר המקור החדש יתכלה ההורקוקס אך הוא אינו תלוי במקורו הישן
ואילו הפצלש והניק הם יונקים מאותו המקור ממש
ניתן אולי לדמות לנפש הישראלית ולנפשות הגויים
בדיקהט'


הפצלש מתעתע ועובר ומעביר עלרק אמונה

לפני עיוור לא תיתן מכשול

יש עוד עבירות

 

מהו פצלש?הגיגים בע"מאחרונה


לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך