שאלה תכנסו!אחלה יום לכולם

מה זה אומר השתדלות?

לדוג סיפור אדם רוצה להתקבל לעבודה הוא שלח קורות חיים הלך לראיון עשה השתדלות?!

ויכול דרך פרוטקציה להתקבל. פרוטקציה כאילו משמעו  אני בוטחת בבן אדם שיכניס אותי לעבודה ולא בהקבה 

למה אני צריכה את זה או שזה גם חלק מהשתדלות

האם פרוטקציה זה ליקוי באמונה בהקבה?

 

 

 

מקוה שהסברתי תעצמי נכון אשמח אם תהנו

לא. להשתדל= לפעול בטווח המעשי ההגיוני.נפש חיה.
לבטוח= מכאן ואילך השם ישלח ברכה.


פרוטקציה זה לא לקוח אמונה
אלא זו מציאות שהתנאים בה איפשרו מצב של להתקדם/להתקבל.
לא תמיד זה מצב הוגן
אבל
זה בעצמו יכול להיות. והגיוני שיהיה.
רעיון יפה ששמעתי-מקווה שאני זוכרת אותו בשלמותהכל מהשם

בפרק ק"ז בתהילים מובאים 4 שהיו בצרה, יצאו ממנה וצריכים להודות:

עוברי הים, חולים, אסירים ועוברי מדבר

מה שמעניין זה שלשון של התאור לא זהה אצל כולם..,.

החולה והאסיר, כתוב עליהם "ויזעקו אל ה'...וממצוקותיהם יושיעם"

ועוברי הים והמדבר כתוב "ויצעקו אל ה'...ממצוקותיהם יוציאם"

יושיעם זו ישועה ספציפית, לא מוחלטת, אבל יוציאם זה יוצאים לגמרי מהצרה

למה החילוק?

את התשובה נראה באופן הפניה שלם לקב"ה: 

החולה והאסיר זועקים, והעוברי מדבר וים צועקים

צעקה זו פניה חזקה יותר. עוצמתית יותר. מוחלטת.

ולמה ההבדל?

החולה והאסיר אומנם פונים בתפילה, אבל תוך כדי מנסים גם את הרופא ההוא, והעסקן הזה...הוא לא מרגיש תלות מוחלטת בבורא עולם, אז אומר הקב"ה הנה גם אני יעזור לך להחלץ מהצרה...

לעומתם, אדם שתקוע בסערה בים, או איבד את דרכו במדבר, מרגיש באופן ודאי שרק ה' יכול להצילו, ואז צועק אליו בכל הכח "רק אתה יכול להצילני" ורק הוא מצילו...

 

כמובן שהכל זה רק הצלה של ה', אבל מה שזה בא להראות זה שאנחנו כן צריכים לעשות השתדלות, ואם הפרוטקציה היא בתוך ההשתדלות אז גם להפעיל (כמובן בגבול, לא להשתגע...!) אבל ההבדל הוא-לא להרגיש שהפרוטקציה היא זאת שעזרה לי! היא פשוט הייתה עוד משהו שעשיתי כי חובה עלי לעשות השתדלות, אבל אין לה שום קשר לתוצאה...!!

 

שלא נהיה כמו אותו אחד שחיפש חניה בניו יורק, ואמר לה' "אם אתה שולח לי חניה אני נותן 100$ לצדקה" אחרי דקה רואה חניה פנויה, פונה שוב לקב"ה ואומר "ריבונו של עולם, קבל ביטול, הסתדרתי..."

 

מקווה שיצאתי מובנת...

 

אני חושבהגיגים בע"מ

 שזה לא יהיה נכון להגיד שההשתדלות לא עוזרת. לדעתי, זה להתעלם מהעובדות.

מה שנכון להגיד הוא שהנס שה' עשה לי בגלל התפילה שלי, הוא שההשתדלות הצליחה.

אני מכיר רעיון הפוךשחר אורן


זעקה זה יותר חזק (לב נשבר)שחר אורן

והאסירים והחולים זועקים לה' לא רק שיושיע אותם ממה שהם בו עכשיו אלא מהסיבה שהם קיבלו את זה 

ואילו יורדי הים והולכי המדבריות רק מבקשים מה' שיוצא אותם ממה שהם בו

מעניין. גם יפה. אני אחפש את המקור לזה שהצעקה היא חזקה יותרהכל מהשם


לפני כמה שנים היה לי נסיון בזהנושאת עיניים
ומה שעזר לי זה שאמרתי לעצמי שהקב"ה דווקא הוליד בן אדם מסויים לבית מסויים ולמשפחה בעלת קשרים, מעמד וכו' וזה עצמו בהשגחה פרטית.
בענייני קבלה לעבודה תמשיכי לעשות את ההשתדלות שלך ובסופו של דבר תתקבלי למקום שהוא טוב ביותר עבורך.
אני חושבuאחרונה

שהשתדלות זה משהו הבה יותר רחב. זה לא קשור לפרוטקציות. זה קשור לכמה הוא רוצה(ועושה) בשביל במשהו מסוים, זה כן יכול להתבטא דרך פרוטקציה- כי זה גם סוג של עשיה, אבל הפרוטקציה נשארת בתור דרך למטרה. כמובן שכאשר אתה עושה מה שאתה יכול כדי להגיע למטרה, ואחרי זה מגיע המקום של האמונה בקב"ה...

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך