אני מעבירה שיעורים פרטיים במחשבים לילדים בכיתה ח'
בכל מיני דברים-
סתם לכיף, לחוויה ולהעשרה.
נגמרו לי הרעיונות!!!
מה יכול לעניין אותם?
אני מעבירה שיעורים פרטיים במחשבים לילדים בכיתה ח'
בכל מיני דברים-
סתם לכיף, לחוויה ולהעשרה.
נגמרו לי הרעיונות!!!
מה יכול לעניין אותם?
הם מכירים מייקרוסופט
וצריכים משו מעניין ומאתגר קצת יותר מאיך מחשב בנוי
לימדתי אותם תוכנה לעריכת וידאו
להעלות ולהוריד סרטונים מיוטיוב
יש למישו רעיונות בסגנון הזה??
אם אני ההיתי לומד היה מעניין אותי אולי תוכנה לעריכת שירים רמיקסים ודברים כאלה
יש כאלה שלא יודעים, ובתיכון מסתבכים שעות עם דברים טכניים בוורד.
זה אכן משעמם למי שיודע את הדברים הבסיסיים, אבל זה טוב.
ואקסל זה מעניין וחבל שאני לא זוכרת באמת את מה שאמרו לנו. יש שם דברים מגניבים. זוכרת מה ולא איך, אבל זה מועיל.
לחבר'ה ממוצעים, וורד יותר רלבנטי..
אם זה עימוד, תוכן עניינים אוטומטי, מיספור, גבולות עמוד, יישור, עיצוב, היפר קישור, הערות שוליים וכן על זה הדרך...
אהבת ישראל!!תכלס...
אז אני לא הראשונה שהכותרת הקפיצה לה את התשובה הזאת
|נרגע|
מכירים וורד ופאוורפוינט ואקסל
הכל
משו אחר?????????
שינוי גופן, הגדלה/הקטנה, להדגיש, קו תחתון, יישור כללי של העמוד, לפעמים חלוקה של העמוד לטורים, טבלה בסיסית ובגדול זהו...
כדאי מאוד ללמד אותם טכניקות כמו תוכן עניינים אוטומטי, גבולות עמוד (הרבה לא יודעים איך עושים),
מיספורי עמודים, עמוד שער, היפר קישור, תרשימים, הערות בצדדים והערות שוליים, ספירת מילים וכאלה.
אותנו לימדו חלק בכיתה ח, ויכולה לומר שזה מאוד עוזר לי.
וחלק גם גיליתי לבד כי השתמשתי המון בוורד.
אקסל, יש בו דברים מגניבים! טכניקות לחישוב אוטומטי ושלל פקודות אוטומטיות שימושיות.
אנשים שמשתמשים באקסל- זה מאוד נוח. למדתי אתזה גם בחטיבה. איפשהו זה שמור לי מנהסתם, ואני לא זוכרת יותר מדי איך עושים כי לא משתמשת, אבל אני כן יודעת מה יש בו, ככה שמה שאני צריכה, לא יהיה לי מסובך לנסות רגע לבדוק מה האופציות ולעשות.
פאוורפוינט לא סגורה אם לימדו אותנו ואם כן אז ממש בקטנה,
בתור אחת שהשתמשה בו מלא- זה אחלה כלי! וכדאי ללמד בו טכניקות פשוטות כמו עיצוב רקע, הוספת תמונות, עבוד עם תמונות, אפקטים שאין בוורד, וכו'...
ובכל זאת, חוץ מזה
*אפשר ללמד על בניית אתרים
*יצירת בלוג אישי
*הורדת שירים מהאינטרנט בכללי ומיוטיוב [איזה אתרים, תרגום מינימלי של המילים הנדרשות, שיידעו מה האופציות הקיימות בהורדה (יש כמה. לא הכל זה MP3) וכו]
*גוגל דרייב ומייל! טכניקות פשוטות לשימוש נוח (ומסודר) - וואי זה אחד המועילים!! כמה שנשמע שמלא אנשים יודעים ואין מה לחדש, זה לא נכון
לא כולם יודעים טכניקות פשוטות שהיו חוסכות להם המון זמן עבודה. זה אחלה כלי! ואצלי הוא גם מאוד שימושי\ ונוח כי למדתי דברים פשוטים שאיתם הכל נהיה מסודר ויעיל יותר)
*שימוש כללי בגאדגטים במחשב (פתקים נדבקים וכאלה..)
*מובי מייקר או תוכנות אחרות נפוצות לעריכת סרטים
*גיבוי וצריבה
לא יודעת מה עוד.
שיחזרתי חלק ממה שאותנו לימדו וטיפה בכללי דברים שימושיים שעכשיו חשבתי עליהם...
למדתי את זה בכיתה ו' וזה נראלי יכול להתאים גם לגיל הזה.
זה כזה אתר באינטרנט שיוצרים דמויות שמדברות (מקליטים את עצמך ומחברים לדמות)
קוראים לזה VOKY
וואי ממש סליחה, זה לא בכוונה, כנראה היה לי בהתחלה טעות בהקלדה ואח"כ גם גיליתי שה עם I ולא עם Y..
שם האתר הוא VOKI והפעם בדקתי שכתבתי נכון![]()
תודה רבה על הרעיונות
אהבת ישראל!! ממש מעריכה ששיחזרת וכתבת מלא דברים
דווקא הם למדו פוורפוינט + וורד מאוד רציני,
הם יודעים היפר קישור וכל הדברים המגניבים
חשבתי על מייל ודרייב אבל אני תוהה לעצמי אם הם ייהנו מזה
זה לא אמור להיות שיעור אלא חוג כזה אחה"צ לכיף
עריכת סרטים זה מעולה! לימדתי עד עכשיו.. וכבר מיצינו.
לכן חיפשתי עוד רעיונות
אבדוק על VOKI ופאבלישר,
תודה גדולה לכולם!!!
אם מעניין מישו אז מצאתי אתר חמוד: פורטל"מ
שאפשר ליצור בעצמך משחקים עם שאלות וכאלה
וגם kahoot מי שמכיר..
מומלץ!
ובכיף.
אם יעלו לי עוד רעיונות...
מכירה מצויין פוטושופ
אבל ממש לא נראה לי מתאים לכיתה ח'
זה גם לא כלכך יעיל כי אין להם בבית
אז סתם לשיעור ואח"כ לא יהיה להם שימושי?
בקשר לעריכת סרטים
למדנו מצויין. חברנו ודשנו ושוב.
נראלי נמאס להם כבר
אגבבבב אהבת ישראל
תודה על ההצעה
למדנו דרייב היה מדליק
בכיף

רק צריך למצוא אחת טובהמחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...