אך המחלוקת שוררת ביניהם שלא כבית הלל ושמאי, וכל כת וכת עשתה לה בתים
בית השובי שובי השולמית המתקראים שובעיניסטעים אשר דוגלה בהם דגלו של מקום, שעל הוייבערס (בלשון המזרחי נשים) לשכון לבטח במטבחו של מקום ולסרוג כיפות לשם שמיים
ומן עברו הנאור של הירדן והירמוך והקישון בית הצאנה וראנה בנות ירושלים בת נדיב (קרנה של מקום הוא אשר שנינו חדש קרן ישראל- והייתה נדיבה בחומר וברוח ובצלצולים) אשר סוברות כי על האישה לפרנס את ביתה שנאמר זכר ונקבה ברא אותם, מלמד שכשם שהזכר אוחז בנשק כך גם הנקבה בנש"ק ומתוך כך גם בנשק קל וקר
(כדפירשי קארעקאל)
ויש לעיין עוד במקורה דדינא, מה חילוק הסברא, מה רבותא זו על זו?
ונראה. שדין החילוק הוא בחקירת אישה מדין חפצא ואישה מדין גברא
ודוק

))))