מלכת הכיתה זה דבר רע בהכרך?הילה14
תמיד יש תבולטות ותשקטות והעדינות יותר שפחות בולטות אבלמילי דשטותא

מלכה?? כולם באותה רמה! אין מלכה ומשרתים ופשוטי עם!  כולם אותו דבר! 

נו, אבל יש את הזאתיהילה14
שנקראת "המלכה"
לא בקטע שהיא כזאת
בקטע של לקבוע דברים. וכולם מקשיבות גם אם הם לא מסכימות את זה
ושכל מה שהיא אומרת כולם פתאום תתלה כאלה
אל תאמרי לי שאין אצלכם כזאת??
אז זה לא טוב שיש כזאת. יש לנו תבולטות אבל מי שלאמילי דשטותא

מסכימה לא נמשכת אחרי הזרם.. פשוט בד"כ היא מדברת הגיוני..

וזה גם לא רק אחת.. מי שרוצה יכולה.. אין אחת שמחליטה

אצלינו היה משו דומה...בלחית מן המניין

היה לנו 3 קבוצות בכיתה הקבוצה שעם ''המלכה'' השפוטות שלה וכו' פקאצות סנוביות וכו'...

הקבוצה של הבנות הדוסות הנורמאליות

והקבוצה שבאמצע שלא קשורה לאף אחד...

אז לנו יש את הקבוצה ששולטות. פשוט כךהילה14
ובנות מרגישות מאוד לא נעים עם זה...
אני חושבת שאצלנו ה"מלכה" מתנהגת מאוד מאוד לא בסדר
אני יכולה לתת אין ספור דוגמאות למצבים בהם היא משפילה בנות. ממש ככה
ואף אחת לא עושה עם זה כלום וזה מאוד מציק לי
וואווו אז אם זה ככה ברור שזה לא טובב...א"י השלמה!!


אולי תדברו עם המחנכת או עם היוצעת..?רגע שלם

חבל מאוד שזה מה שקורה..

זה רעיון מעולההילה14
הבעיה שכולם משקשקות
עזבו.. זה לא ילך לעולם
אל תפחדו!רגע שלם

מה את מעדיפה לסבול ככה עוד כמה שנים??

צריך להעז בחיים, כדי שלכל הכיתה שלך יהיה טוב..

יחרימו אותיהילה14
זה בדיוק העניין של היועצת והמורהרגע שלם

לטפל בבעיות של הכיתה, וכמו שאת מתארת יש הרבה כאלו...

אם יטפלו בזה גם לא יחרימו אתכן..

את לא היחידה שסובלת נכון?נחמיה17

צרך לשנות את ה"גב" שלך.

שירגישו שזו לא מגמה שאת מנסה לקדם מול המצב שקיים עכשיו בכיתה אלא שזו מגמה שסה"כ רוב הבנות רוצות. זו מגמה חברתית גדולה ולא פרטית שלך בלבד. אם ירגישו את זה, זה יכול לשפר.

ותדברי עם המורה תשאלי אותה מה היא אומרת על זה איך משנים את התפיסה החברתית. תדברי אין הכונה שתגשי אליה בהפסקה ותאמרי לה שני משפטים. תבקשי לדבר איתה באופן מיוחד איזה זמן. לשבת שתיכן בחדר המורות למשל ולדבר ברצינות תשאלי מה היא חושבת איך משנים את האוירה.

הכרזמטים הכנים הרבה פעמים סוחפים איתם גם עוד חברה כך שאת יכולה להראות שזו לא רק את.

 

והכי חשוב- את לא מסתגרת ולא מפחדת מאף אחת.

ואם מישהי מעליבה אותך- את אולי נפגעת אבל תשארי גבוהה וגדולה (תדמיתית).

וכמובן להתייעץ עם ההורים והמחנכים (בכוונה אני לא אומר רק את המילה "לערב" כי זה פשוט לא נכון בעיניי לצאת מנקודת המוצא הזו שצריך רק שיתערבו בלי לשים לב באיזו גישה אני בא אליהם)

 

בהצלחה רבה ממש ובאמת יישר כחך (אם לא הייתי מובן תגידי מה לא הבנת אשמח להסביר אם כי אני לא זמין כ"כ במחשב...)

אחותי אין עניין לבוא להתפוצץ על המלכהא"י השלמה!!

וכאלו לשבור תכליםם.. זה לא חכםם להעיז גם אחתת מול כולם..כי זה יהרוס לה תשנה האחרונה בכיתה..

גם לנו היה בדיוק ככה!!!בלחית מן המניין


רק באיזה כיתה את?בלחית מן המניין


אם היא נןהגת עם הנתינים שלה בכבוד אז לאהפואנטה
חח בעיקרון אני חושבת שזה יכול לתרום לכיתה אם היא דוגלת בערכים ומעשים טובים ואז כולן רואות ועושות כדוגמתה.. היא יכולה לקחת את זה למקום טוב, לגרום לבנות שפחות בחברה להכנס אליה וכדו'
גם אם היא דוגלת בערכים ומעשים טוביםע מ
יש בזה בעייתיות, כי הבנות האחרות עושות כמוה כי ככה היא עושה או ככה היא אמרה ולא מעצמן.

יכול להיות שיש בזה בחינה של טוב, כי הן יתרגלו לכיוונים טובים, גם אם זה לא בא מהן, ואח"כ עם הזמן הן גם ירצו את זה מעצמן. ההרגל המעשי הוא חשוב. אבל ברור שעדיף בלי "מלכת הכיתה", שכל אחת תהיה טובה בדרך שלה.

דיונים ישנים משנות החטיבה/תיכון😅
זה מגוחךרגע שלם


אבל זאת המציאות בכיתה שלנו. ואני לא ידעת אם זה טובהילה14
ממש עצוב שזו המציאותרגע שלם

אצלנו ב"ה כולן עם כולן...

בעניי זה לא דבר חיובי,

כאילו יאללה, עברנו את היסודי, צריך להתבגר.

באיזו זכות יש מישהי שהיא חושבת שהיא רמה אחת מעל כולם?

כולן מדהימות וטובות בדרכן שלהם.. וחבל שלא רואים את זה

אותי זה פשוט מצחיק כי זה ממש ילדותי במיוחד בגיל הזה..

אמהילה14
את צודק נראה לי
אבל מה זה "הגיל הזה?"
את מעל יסודי נכון?רגע שלם

כבר בטח בגיל חטיבה או תיכון...

בגיל הזה בנות אמורות לתפוס קצת שכל,

ולצאת מהמנהג המגוחך הזה שמישהי אחת שולטת בכל הכיתה כאילו הן בובות

מבנות בכיתה ב' לא הייתי מצפה, הן עדיין לא בעלות דעת,

אבל לבנות מעל יסודי, אמור להיות יכולת חשיבה בסיסית איך מתנהגים בחברה..

 

כיתה ז'הילה14
נכון אז זה באמת לא הכי טוב
אני מנסה לא לשים עליה
אבל יש אנשים כאלה (מקוה שאת מבינה) שדיי קשה לעמות מולם, מול המבט המתנשא הזה
ובמיוחד שאני היחידה מכל הכיתה
ממ.. זה יעבור לכן בע"ה... מתבגריםרגע שלם


תעמדי על האמת שלך. זה קשה. את יכולה לזרום. אבל תציבי גבול..מילי דשטותא


בואי לפורום זיינוקי!רוקדת בגשם
מחכות לך
חח מה את ילדה בגןדולפין סגול
היי- זה לא נראלי יפה. והיא נתנה מציאות קיימתמילי דשטותא


חחח את צודקת שזה נשמע ככההילה14
מציאות מצחיקה בתכלס
אבל מזעזע באמיתי
בדרך כלל זה דבר רע כי זה גורם לקנאה בין בנות הכיתה67
לא אבל עם כולם אחריה כמו עדר אז כן13544

ואם היא רעה אז כן זה גרוע קיצור לרוב זה גרוע

 

מלכה יכולה לעשות מלא מלא דברים טובים!!אונמר


אוקיי.. תקשיבי סתם כזה יצא לי לדבר על זה עם מישי והמסקנהא"י השלמה!!

זה שלא אשמת המלכה עצמה זה אשמת הבנות שהולכות אחריה דבר ראשון ודבר שני אני אישית לא רואה בזה בעיה כל עוד היא מובילה תכיתה למקום טוב.. תכלס ה נתן לה מתנות של קסם אישי תכונות של מנהיגה ,בטחון עצמי וכו אם הוא לא היה נותן לה אז היא לא היא לא הייתה זוכה להיות מלכה בעזר ה בהמשך דרכה בחיים זה ילווה אותה בקטע טוב ועכשיו פשוט היא מפתחת אותו על הכיתה שלכם כי זה המקום שהיא נימצא בו.. קיצר זה כמו שתיגידי שמישי יודעת לצייר מהמם והרעיונות שהיא מציירת כולם עושות ברוך ה יש לה כישרון טוב למה שבנות לא ירצו להימשך אליו?? קיצ לדעתי זה דבר טוב 

אבל זה טוב שהיא חושבת שהיא מעלינוהילה14
את חושבת שזה טוב שבנות עושות בשבילה כל דבר?
אני לא יודעת כבר מה היא עוד רוצה ממנו
אני יתן דוגמא:
פעם בשיעור התגלגל לה העיפרון לריצפה
והוא היה קצת קרוב אליי, אבל אליה הרבה יותר קרוב
אז היא מסתכלת אליי במבט הזה המתנשא הזה
שלמה ניראלי בכלל שהיא תרים
ואומרת לי"נו, תביא תעיפרון"
אז אתה לא עומד בזה כבר ומרים לה
ואפעלו תודה היא לא אמרה לי, כאילו זה ברור מאיליו
חיבת לציין שזאת דוגמא על כך קטנטנה למה שהיא עושההילה14
אימלה סבבה זה כבר רמה מגעילההה.. וממש לא בריאה לא לה ולא לכםא"י השלמה!!

לוידעת אבל אם יש לעשותעם זה משו חוץ מלהתחבר לבנות אחרות ופשוט להתנהג אליה כאל ילדה רגילה בדיוק כמוך..

 

אני מזה מנסההילה14
אבל אני היחידה מכל הכיתה
זה פשוט מצחיק מה שהולך
וקשה להיות לבד מול כיתה שלמה
פשוט תיהי נתרלים ואז את לא מולם וגם לא נגם וגם לא מתחתיהםא"י השלמה!!

את פשוט איתםם.. כזה תיתנהגי לכולם כמו כולםם כולל למלכה ותיהי כזה עם חיוך שהכל בא מאהבה ולא מעצבים או התנשאות וזהו.. תנסי פשוט כמה שפחות לסבך תעיניים..

דג חי זה דג ששוחה נגד הזרם!!!משיח!!!

 

 

זה גרוע מאוד...ע מ
גם אם זה קשה, לדעתי כדאי לך במצב כזה להתעלם.
לא להחזיר פרצוף של "תרימי את" (כנראה שהיא תנצח בקרב פרצופים כזה), פשוט להתעלם באלגנטיות. שמת לב שנפל לה העיפרון, לא מעניין אותך, את חוזרת להסתכל על המורה.

דברי גם עם חברות טובות שלך על המצב. מן הסתם הן יסכימו איתך שזה לא בסדר ושצריך לעשות משהו, ותשכנעי אותן גם להתעלם. זה שבנות יתרגלו לייחס לה פחות חשיבות (חשיבות כמו כל אחת אחרת) בליבן, כבר ישנה את כל היחס.

אל תישארו במצב הזה, איכס..
וואי לא דווקאאחותךך=)

פול פעמים ואולי ברוב המקרים זה אשמת המלכה וחצי..

שהמלכה מצווה אותך  להרים לה תעיפרון????!!

ברור שזה גם אשמת הבנות שמרימות לה אבל תכלס רוב האשמה עליה

מה קשור?? הם יכולות לא להקשיב!! שתגיד מה שבאלהא"י השלמה!!

אפחד לא יחייב אותה לסתוםם!! אבל להם יש בחירה אם לתת לה תצומי שלה או לא.. 

בארוררר שזה בחירה שלהם אם להקשיבב, אבל את שוכחת שאחותךך=)

זה רק הדרך התמודדות שלהם..

מי שגרמה שיגיעו למציאות הזאת(עם כוונה או לא) זאת בעיקר המלכת כיתהה..

מה קשור?? ה נתן לה כוחות מנהיגות מה את רוצה שהיא תילחם בעצמהא"י השלמה!!

לא להראות לכולם?? ברוך ה יש לה כושר מנהיגות שבנות נימשכות אליו רק שהיא לוידעת איך להישתמש בו.. 

בדיוקקאחותךך=)

רק שהבעיה זה לא שהיא לאידעת איך להשתמש בו, זה שהיא משתמשת בו לרעה!!

בחייאת אשכרה היא מצווה על חברות שלה מה לעשוותתת!! זה נראלך שפוי?המום

ייווואווו ייצורההה מקורהההאחותךך=)

את יודעת שזה בכללללל לא מה שאני חושבת ולא כלום ולא קשור למציאותת כןן?????

חסר לך אם לאא

שריייייי"""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! את לאאא מבינהההההא"י השלמה!!אחרונה

בואי לאישי שאת יכולה דחוףףףףףף...... ג י ל י ת י משו מפחיייידדדדדדהמום

דעתי..משיח!!!

זה לא טוב אבל וצריך שכולם  יהיו באותה רמה פחות או יותר אבל תמיד יש את הבנות שיוצאות מהכלל ממש כאלה בישניות וכו ויש את הבנות שיותר..לדעתי זה שלילי קצת..אבל תלוי גם בגיל..בגיל היסודי זה פחות קריטי..

מלכת הכיתהעדיה זנבר

ברעיון של המילה זה רע אבל יש גם צדדים טובים

 

לאאאחותךך=)

אפשר לקחת אתזה למקום טוב או למקום רע - תלוי בבת עצמה ובבחירות שלה.

 

אם אצלכם זה בקטע כזה מגעיל כמו שאת מתארת- ברור שזה שיאה גרוע ואתם חייבות לעמוד בזה.

לוידת אבל אם הייתי במקומך-לא הייתי פונה ליועצת וזה כי זה יכול מזה להרוס לכם תאוירה בכיתה.. בתור שטינקרית וזהליקוק

 

ממליצה לך לשתף כמה חברות ופשוט תרימו לעצמכם תביטחון עצמי!! נגיד בדוגמה הזאתי של העיפרון- אימלהה למה את מרימה לה???

כילו מבינה אותך, אבל מעכשיו תחליטי פשוט שאינמצב שאת מרגישה נשלטתת!! תתקעי  לה איזה פרצופ ותאמרי לה סליחהה??!! מה אני נראית לך??

אולי את מפחדת מהתגובה שלה, אבל אם לרוב הבנות זה מפריע ואתם מודעות אחת לשניה- מה היא כבר יכולה לעשוותת??

השיטה זה פשוט להיות עצמאיותתת בלי להיכנע לשליטה שלה!

תלויחתולה פרסית
אם זו מלכת כיתה שמשתלטת על הכיתה ואומרת לכיתה איך להתנהג מה לעשות .. אז לא

אבל עם זו מישהי שפשוט בולטת קצת בכיתה.. ולא רומסת בנות אחרות / לא שוכחת שיש בנות חלשות בכיתה, ומנסה לעזור להם אז כן.
היה לנו משו דומהבראבו

כשהיינו בכיתה ז, מה שקרה הוא שהתאחדנו כל הכיתה חוץ משתי בנות בערך והחלטנו פשוט "להוריד" לה את האף

יצאנו נגדנו כולה וכשהיא קלטה שכבר לא מזיז לנו מה היא אומרת או חושבת היא פשוט השתנתה

עכשיו כולם חולות עליה באמת, לא כי מפחדים ממנה

גם לי הייתה מלכת כיתהחתולה פרסית
והיא השתנתה לבד
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימוןאחרונה

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך