עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכההי
עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.
ארץ ישראל חשובה לנו ואנחנו צריכים להלחם עליה בכל הכח. אבל אסור להגיע למצב של חילול ה! צריך לבא לדבר לעם ישראל מה זה יעזור להאבק? זה ימנה? לא. זה רק יחמיר ויגביר את השנאה! צריך לפעול בתקשורת. צריך להפעיל מודעות.  לבא בשביל להלחם אין לזה צורה. צריך לבא לעודד את המשפחות. לעזור להם. לעזור לפני לעזור אחרי להראות שאיכפת לנו אבל לא להכנס למקום של חילול ה. במציאות אנשים בכלל לא יודעים על מה מדובר.
אנחנו בדור של גאולה ויש לנו עוד דרך ארוכה וזה ממש לא הגיוני מה שקורה פה במדינה. אבל ככל שנראה את הפנים היפות של הארץ וככל שנראה את הפנים היפות של העם ושל התורה נזכה באמת לקידוש ה ונשיג את המטרה. נפעל בחכמה נפעל בשיטה של השמאלנים. אולי אני לא מספיק מבינה לגמרי את הערך של ארץ ישראל, אני בתור מאמינה קצת קשה לי להתחבר אז מה עם כל החילונים? למה שהם התחברו? אין להם שום סיבה.  זה משפטית נכון אז למה לא? זה לא כמו בגוש קטיף שפשוט נתנו אדמות כאילו זה מסטיקים במכולת. יש כאן עיניין של חוסר הבנה מה זה ארץ ישראל.  אז להכנס למלחמה? כל החיילים ששם בטח נהיה להם שנאה מטורפת מהתורה,מהציבור שלנו. למה שלא יהיה להם? תראו איך טובי בנינו מתנהגים. מישהו ישב ודיבר עם חייל מה קורה פה? מישהו דיבר אל החיילים בכלל והסביר להם על מה המאבק? במקום זה רק צועקים ומרביצים לחיילים שהם לגמרי אחים שלנו. זה מה שכואב. באמת זה מה שמכאיב לי הרבה יותר מהרס הבתים.  עם ישראל צריך התעוררות עם ישראל צריך אותנו את הציבור שלנו שידבר ויחבר את העם. לא יעזור מלחמה אם אין שום הבנה לערך. זה רק משניא עוד יותר. צריך לבא למחות צריך לבא ולהראות שאיכפת לנו. וצריך שבאמת יהיה איכפת לנו אבל לא צריך להכנס למאבקי כח!! אסור אסור! אנחנו לא נגד המדינה. אנחנו אוהבים את המדינה ונכון המדינה היא לא הדבר הכי אידיאלי שיש ולכן נבא וננסה להשפיע ולשנות את המדינה מבפנים. כי ללכת ראש בראש זה רק להתנגש ולא להתקדם לשום מקום.
שנשמע בשורות טובות ונזכה לגאולה בקרוב.
הם ממש לא הולכים שם מכות עם חיילים.............
הכי הרבה זה מאבק פסיבי. יש כמה נערים שהולכים מכות, אבל הם עושים זאת על דעת עצמם.. וצודק/צודקת, החיילים הם לא האויבים שלנו, הם רק ממלאים פקודה... מי ששם בה כדי לתמוך ולהראות שאכפת לו מארץ ישראל ומתושבי נתיב האבות,ולא כדי ללכת מכות...
גם חייל מצבא אויב שבא להזיק לך הוא רק ממלא פקודה.מבקש אמונה

אז לא להלחם?

אבל חייל מצבא אויב.............
ממלא פקודה של האויב,ואילו פה החיילים ממלאים פקודה של המדינה, והמדינה היא לא האויב שלנו.
במקרה הזה כן. מי שגורם נזק הוא אויב.. לא צריך חכמותמבקש אמונה

וזה לא בתמימות, כי לתביעה נגד בדואים שבנו על אדמה יהודית רשומה בטאבו הם פסקו שאסור להרוס.

 

אני לא מסכימה.............
מאבק בחיילים רק יגרום למלחמת אחים ולשנאת חינם, וגם לא יצא מזה כלום כי גם לא ננצח, וגם לא נצא טוב מזה, וזה יגרום לאנשים במחוץ להפסיק את התמיכה בהתנחלויות. כן צריך להיות שם ולחזק את המשפחות, ומשפחות שרוצות גם אז להאבק מאבק פסיבי,אבל לא לפגוע חס וחלילה בחיילים.
אדם צריך להגן על עצמו. את הנבואות נשאיר לקטנים ושוטים מבקש אמונה

עוד לא ראיתי שיש עניין לקבל מכות כדי שלא יכעסו עלי...   

ומי אמר לך שזה מה שיגרם? לדעתי דווקא זה יגרום שפעם הבאה יחשבו פעמיים.

 

 

הם לא עושים את זה במטרה לפגוע בחייליםכפכף פוזל

הם עושים את זה מתוך זה שהם לא יודעים מה לעשות....

 

לקחו להם את הבית, פינו להם את המקום שבו הם גדלו בו, זה קשה לראות שיש אנשים מתוכנו, מעמ"י הולכים ומפנים את אחים שלהם מהמקום שלהם...

 

פה אני לא מאשימה את החיילים כ"כ....

זה לא הכי מרצונם, אבל עדיין יכלו לסרב

אני לא שופטת אותם "אל תדון חברך עד שתגיע למקומו"

 

אבל עוד פעם הם לא הרביצו מרצון לפגוע בהם

מבקש אמונה .יש כללי משחק בדמוקרטיהשיהו
יש ימין ושמאל .אנחנו לא חיים במדינה יהודית .לימין אן אלטרנטיבה, לכול מה שקורה במדינה .אלה הם כללי המשחק ,
בדמוקרטיה
אין ימין, יש תורה. ולה יש אלטנטיבהמבקש אמונה

אבל באמת שלא הבנתי,  איזה דמוקרטיה? וממתי היא הפכה להיות משחק?

מבקש אמונה .יפה שעלתה.שיהו
בדמוקרטיה יש אידאולוגיה ימנית .
אידיאולוגיה שמאלנית. האידאולוגיה המנצחת היא השולטת .תחשוב לבד מי שולט במדינה .?
לגבי התורה אתה צודק ,הבל אנחנו
לא חיים במדינה יהודית...
אתה הולך מסביב. דבר ברור, מה אתה רוצה להגיד?מבקש אמונה

אגב, עוד לא מצאתי אידיאולוגיה שמאלנית... מצאתי רק דיקטטורים מחרחרי ריב

מבקש אמונה.למשל הסכמי אוסלושיהו
האם זה אידאולוגיה ימנית או שמאלנית ? .האם הימין אציב אלטרנטיבה להסכם אוסלו ?
בוודאי שכן.מבקש אמונה

אבל שמאלנים מעולם לא אהבו להקשיב לאחרים.   הם רק צעקו שהמתנגדים חשוכים

 

שמאל זה לא אידיאולוגיה..   מעולם הם לא טענו משהו הגיוני

למה לאטאטעע

תכלס, במת אם לא היה לנו את התורה והמצוות וה' יתברך,

באיזה זכות להיות ימני?

באיזה זכות לבוא  ולקחת מהערבים את הארץ?

במת הם היו פה לפנינו..

אבל אנחנו יודעים שהארץ הזאת שלנוווו ורקק שלנווו

אז נילחם עליה!!!!!!!!

אבל תכלס בלי התורה הקדושה שלנו- יש היגיון במה שהשמאלנים אומרים, תודו..

תכלס טאטעע, התורה ניתנה לעם ישראל.שיהו
עם ישראל , ארץ ישראל ,ותורת ישראל,שהם אחד. אי אפשר להגיד עים אין תורה הז אין ארץ ישראל.כי התורה נצח, וארץ ישראל לעם הנצח.
התורה נקרא ספר הברית. אים נרצה ועים לא נרצה .למה, כי לי כול הארץ .לכן נאמר ,זיכרו את תורת משה עבדי...
בדיווקקטאטעע

ולכן אפשר להבין למה יש (לא רק) בקטע הזה כזה טימטום אצל מי שלא מאמין..

כי בלי תורה אין למה לדרוש דווקא את א"י ולא אוגנדה

נכון. התורה ניתנה לתורת ישראל.והוא ישמיענו
מה?? לא הבנתי...

סתם בצחוק, השתעשעתי קצת ⁦
חחחח יואאוו בלי קשר במת קשה להבין פהההטאטעע

חצי חיוך

טאטעע.אתה צודק .רק השמאל.שיהו
מהיר את עם ישראל ומציק לא.
ביכדי שילך בדרך הישר .
אני תמיד צודקתתתטאטעע


מבקש אמונה.מדינת כול אזרחיה.שיהו
להיתפטר מחבלי מולדת .יהודה ושומרון .ירושלים.זה למחוק את זהות יהודים מהמדינה .למחוק את זהות יהודית של העם ..
לקרוא לכול האזרחים ישראלים.
כול זה לא אידיאולוגיה?
ומה האלטרנטיבה של הימין לכול זה .כלום .
מבקש אמונה .השמאל לא חייב להקשיב לכה.שיהו
כי לשמאל יש את הדרך שלהם
ולנו יש את הדרך שלנו
בדמוקרטיה ,זה לא הולך יחד.

במקרה הזה כן.כפכף פוזל


אבל חייל בצבא אויב הוא לא אח שלך!yagel

הוא לא חלק מהמדינה שלך, כן עם כל הכעס שלנו על החלטות של המדינה והשוטרים בסופו של דבר זו המדינה שלנו ואסור חנו לפגוע בא בצורה שכזו!

אז מה, לכל עבריין יהודי אני צריך לוותר?מבקש אמונה

לא זכור לי דבר כזה לא לפי התורה ולא לפי ההיגיון

 

ובוא נוציא את המילה "מדינה" מחוץ לדיון כי זה לא קשור...

מדובר פה באנשים שמזיקים ליהודים ואפשר להלחם בהם ולהחליף אותם בבוא הזמן.  המדינה לא תיפול 

 

 

 

אבל השוטרים הם רק מבצעים פקודות.............
אם כבר להלחם במישהו, אז זה בבגץ ובאירגוני השמאל הקיצוני.
אבל כרגע הם השליחים, והפקודה שלהם מזיקהמבקש אמונה

בגדול צריך להלחם בבג"ץ נכון.

 

ואגב, אין שליח לדבר עבירה.   

כי אדם אמור להבין מה לא בסדר במה שהוא עושה.. 

נכון, אבל עדיין צריך לזכור שה' מנהל פה את כל המהלך הזהכפכף פוזל


אדרבא, האמונה אמורה לעזור לנו להלחם מבקש אמונה

אם הקב"ה ציווה אותנו לעשות השתדלות להגן על עצמינו, הוא גם יעזור לנו להצליח.

 

אולי זה ניסיון לראות אם אנחנו מאמינים בו או מפחדים 

השאלה היא, אם למי שמסרב להלחם יש עצה אחרת..מבקש אמונה

חוץ מלתמוך.  אני מדבר על לשנות את המצב

אי אפשר לשנות לדעתיכפכף פוזל

לבגץ יש לב אבן

בסדר, אז אבנים אפשר לשבור מבקש אמונה


ברור שזה ניסיון ואנחנו צריכים להשתדל לעמוד בו.....כפכף פוזל

ה' נותן ניסיונות לאדם  שהוא יכול לעמוד בהם

וואי ממש מסכימההמלך אוהב אותיי


המדינה זה הכי קשור שיש!הי
אנחנו חיים פה במדינת חוק ב"ה.
ולא כל אחד יכול לעשות מה שבא לו למי שבא לו. ב"ה שיש לנן מדינה וב"ה שיש לנו עוד דרך לעבוד ולתקן. להגיד שהשוטרים הם עבריינים זה פשוט שטות כי השוטרים ממש לא עבריינים. הם מבצעים פקודות ולא יעזור להלחם איתם. צריך להלחם מול אלה שמוציאים את הפקודות. צריך להעלות את ההמודעת למה הפקודות האלה כל כך לא נכונות וכל כך כואבות. ולגרום לעם כולו לכאוב ולא רק הציבור שלנו. כי להלחם בשוטרים זה לגרום לחילול ה׳ מטורף ועם כל מה שמנסים להלחם על ארץ ישראל מפסידים פה ערך כל כך גדול של קידוש ה׳ ועם ישראל.
אין חוק שיגיד לי לא להגן על עצמי. וזה לא חילול ה'מבקש אמונה

וגם אם יוציאו חוק כזה, לא אמורים להקשיב לו.    

זה כמו שתגידי לי שהיה חילול ה' להתנגד לשואה, כי החוק אמר להתנכל ליהודים ושלא יגיבו.

 

חוק אמור לעזור לאזרחים. 

אם הוא מזיק, אין מה להקשיב לו.  המחוקקים הם עדיין לא אלוהים חיוך

שכוייחה' רצה
אפשר להפיץ?
שאלת אותי?הי
אפשר..הי
לא חושבת שמשו שכתבתי יכול להיות יפה ומשמעותי עד כדי להפיץ.
אבל אם רואה בזה חשיבות בכיף
עם האוייב האמיתיניגון הלב
צריך להילחם ראש בראש, במוח בלבד!! דום כוח פיזי לא יועיל לנו כנגד המבנה הנוכחי של בגצ ושאמל קיצוני
להשפיע פוליטית, להשפיע תקשורתית ובעיקר להשפיע בהסברה גם למי שהוא לא בדיוק כמונו
רוב החיילים לא חושבים שהם עושים משהו רע חלקם גם לא יהודים אס לא ממש. מפריע להם ואין להם סיבה לסרב פקודה ובגלל חבורת מתנחלים לשבת על סירוב פקודה
לא כל כך מסכיםפתח האוהל

כמו שבשעת שמד לא צריך להקשיב למלכות שאומרת לא לקיים מצוות, וכמו שכתבו חלק מהפוסקים שעת שמד זה גם שהמלכות היא של ישראל, ובכל זאת צריך לקיים מצוות למרות שאולי זה יפלג את העם..

אפשר להילחם נגד הצבא מסיבה פשוטה, צה''ל זה עמ''י ואם מצמצמים את זה יותר אז צה''ל הוא אני, וכמו שאני יכול להילחם בעצמי אז גם כאן.

אין חילול ה' יותר גדול מלהגלות יהודים מארצם. אחד הדברים הפחות מוסריים זה לשלוח את צבא העם להילחם בחלק מן האוכלוסייה.

ברגע שעוזבים כאילו לא קרה כלום, ברגע שמחבקים את השוטרים וחלק אף רוקדים איתם, זה כאילו אתה אומר להם- ''מה שאתה עושה זה לא נורא, זה בסדר'' זה מה שנשמע מזה.

ברגע שמישהו עושה דבר כזה, גם אם הוא בוכה, ואדרבה דווקא בגלל שהוא בוכה, הוא עושה את הדבר הכי רע שיש, הוא מנצח את המוסר ואת הערכים שלו, וזה הדבר הכי גרוע שיכול להיות, עמ''י ניצח את המוסר ואת הערכים של עצמו.

זה לא סותר את זה שצריך להשפיע וכדו'. אבל ברגע שמפנים ישוב יהודי, צריך למחות.

לא אמרתי להרביץ להם לכתחילה, אבל אם מישהו נותן לי כאפה, אני אתן לו את הלחי השנייה? אתם יודעים מי אמר לעשות את זה? תשובה – יש''ו..

כמו שבשעת שמד לא חשים לזה שהם אחים שלנו וכו', אז גם כאן...

לתת את א''י  כאילו היא לא יודע מה, זה אסור, זו טיפשות ועוד כמה דברים

אם החייל בחברון, שהבחורה הערבייה הרביצה היה מחזיר, מה היה קורה? היו אוהבים אותנו יותר? לא נראה לי..

ובכל זאת, הוא לא החזיר, את הרגשת מזה גאווה? אני לא..

בל נשכח שבגוש קטיף תובב''א אהבה לא ניצחה, כן, וגם לא הרוח. לא אמרתי לא לאהוב, ח''ו, הפוך!

אבל ללמוד מהניסיון, ולהבין מגבלותיה של זו האחרונה.

לא לשנוא, אבל לא ללכת כצאן לטבח. להזכירכם עמ''י זה אחד משלושת העקרונות המפורסמים.

לא שמעתי על מישהו שיפסיק להניח תפילין בשם אהבת ישראל. אז אם אנחנו מבינים את חשיבותה של הארץ, אז זה אמור ןלהיות אותו הדבר..

צודק.............
אבל קצת קשה לי עם האמירה שלך שבגוש קטיף האהבה לא ניצחה. דווקא נראלי שבמקומות שבהם התייחסו יפה לחיילים, ודיברו איתם והסבירו להם מה הם עושים, דווקא שם היה יותר מקרים של סירוב פקודה. יכול להיות שאני טועה, אבל זה גם נשמע יותר הגיוני. אם אני הייתי במקום החיילים, אלימות כנגדי הייתה אולי מרתיע, אבל לא גורמת לכך שאני התחרט על מעשי . דווקא הדיבור עם החיילים וההתייחסות היפה אליהם גורמים לכך שלחיילים פחות נעים לפנות את מי שהם כבר מיודדים איתו, וגם לפעמים אפילו גורמים לחיילים להבין את המשמעות הנוראה לדברים שהם עושים.
צריך וחייבים להאבק כנגד הגירושים, זה ברור, אבל לא נראלי שהחיילים הם אלה שכנגדם צריך להאבק.
שובפתח האוהל
לא אמרתי שצריך להרביץ להם לכתחילה, אבל אם מישהו מכה אותך ח"ו, את לא תתני לו את הלחי השנייה, נראה לי.
בגרוש היה רק 60 מקרים של סרוב פקודה, וביחס לזה שדיברו איתם וכל הדברים האלו, זה שום דבר, את לא צריכה להאמין לי, יש סרטים את יכולה לראות. ושוב בגרוש היו לא מעט ואפילו הרבה דיבורים, חיבוקים וכו'. לא צריך להאבק נגד החיילים, אני לא שופט אותם ולא הייתי רוצה להיות במקומם. אבל הם מי שמבצע את ההחלטה, ולהתנגד לפינוי זה אחת מן הדרכים. הדבר הכי אבסורדי זה לשלוח את הצבא להלחם בחלק מהאוכלוסייה, מיילא משטרה, אבל את הצבא?
להבין את חשיבותה של הארץהי
צריך להיות דווקא לא בזמן פינוי והרס להבין את משמעותה של הארץ צריך להיות כל הזמן. להעביר את המשמעות של הארץ כדי שלא יקרו מקרים של פינוי וכשקורה שיבינו על מה המאבק. בשעה של פינוי נאבקים ומבחינתינו מראים כמה ארץ ישראל חשובה ולבנתיים בחדשות אומרים שמפנים מאחז ושמתנחלים נאבקים עם השוטרים (ככה אמרו בחדשות כל היום.. ) העולם לא יודע ולא מבין מה קורה פה בכלל. נותנים פה כאפות כי לא רואים פה משמעות וחשיבות אז לא איכפת להרביץ למשו שלא חשוב. לחבק את השוטרים זה לא אומר להגיד כאילו לא היה פה כלום. לחבק את החיילים זה להגיד להם אנחנו אוהבים אתכם ואתם חלק בלתי נפרד מאיתנו כי הם באמת חלק בילתי נפרד מאיתנו לא להגיד מה שאתה עושה זה בסדר אלא להגיד מה שאתה עושה זה כל כך נורא כי זה לאחים שלך. ברגע שיהיה לנו באמת חיבור לעם וברגע שנצא באמת לעם ונחבר אותו לערכים כל כך חשובים שהיום מי מעניין אותו בכלל ערכים?
אתה מרגיש גאווה בזה שנלחמים בשוטרים?זה גאווה שכל העולם רואה את החובשי כיפות כחיות? (מחילה על הביטוי) אם אנחנו מבינים את חשיבותה של הארץ זה צריך להתבטא יום יום. זה להעלות את המודעות מה זה הארץ הזאת. אף אחד לא יפסיק להניח תפילין בשם אהבת ישראל נכון. אבל כן מישו יגרום להניח תפילין בשם אהבת ישראל. כי יש חשיבות להנחת תפילין אז בא נזכה את כולם. יש חשיבות לארץ ישראל אז בא נזכה את כולם ולא רק ברגעי אמת כשזה כבר מאוחר מידי וגורם לחילול ה' מטורף.
לא מובן ליפתח האוהל
מי אמר שלא מבינים כמה יהודי חשוב, יהודי הוא חשוב, אבל א"י גם חשובה. אני מרגיש גאווה בזה שאני יודע שאני לא פראייר, שאני לא הולך כצאן לטבח בגלל שהממשלה החליטה, ממיילא גם היא תבין שאני לא פראייר. להרביץ לשוטרים זו אכן לא גאווה, אבל ללכת מרצון זה עוד פחות מזה. לחבק שוטרים סתם כך זה נכון, אבל בשעת פינוי יש לזה הסבר אחד, זה ךא שאני רק אוהב אותך, זה מה שאתה עושה זה לא נורא, יש משפט בזוהר שאומר שהצד של הקדושה מתחיל בפרוד ואז באחדות, קודם אני אומר לך במה אני לא מסכים איתך, ואז נראה אם אתה יכל להמשיך לאהוב אותי, אי אפשר להתעלם מהשוני, כן, גם תוך כדי מאבק. אי אפשר להתעלם על דברים כואבים בשם האהבת ישראל, ברור שצריך להשפיע ולהסביר את חשיבותה של הארץ, אבל זה לא סותר מה עושים בשעת מעשה, ואם נמשיך את הדוגמה של התפילין, נכון שאני אנסה להשפיע וכו', אבל אם מישהו יבוא ברגע שאני מתחיל להניח ולא יסכים לי, מה אני אעשה? לא אניח? כנראה שלא, כי ברגע האמת מאחר מדי... אני אוהב את עם ישראל, ואולי זו אחת אחת הסיבות שאני נאבק בשוטר. שמעתי מהרב שרקי משל יפה: אדם מתחיל לטבוע בים, מגיע אחד מנסה להציל אותו, אבל הוא נותן לו מכות. מה יעשה המציל? יתן לו מכות חזרה, ושהם יגיעו לחוף הוא יבין שזה היה לטובתו, אני לא מחזיר לו מתוך שנאה, אלא מתוך אהבה גדולה, אני יודע שהןא טועה, ואני רוצה לגרום לו שיפסיק לטעות...
אהבת ישראל זה יפה, אבל מה עושים כשערך שלאהבת ישראל ואהבת הארץ מתנגשים? לפי דעתי התושבה היא, שזה לא יכל לקרות, כי אהבת האומה יונקת ממקום האומה כולה, רק בארץ ישראל אנחנו אומה, בחו"ל אנחנו לא. אם לפנות שטחים בעד שלום או לא, זה בדיוק זה, מצד אהבת האןמה אולי צריך באמת לפמות, אבל אם מבינים שבלי א"י אנחנו לא אומה, אז לא, זה לא יכל להתנגש.. מה עושים? מה שבטוח לא הולכים כצאן לטבח, כן גם במדינת היהודים, כי כמו שאמרתי מקודם גם במדינת היהודים יכל להיות שמד, אני לא פראייר שאם מישהו יתן לי מכות באמצע הרחוב ח"ו, אני לא אחזיר לו, כן, גם אם אני אוהב אותו. ואני אוהב אותו...
אני ממש מסכימה עם מה שאתה אומר,להיות בשמחה!!!

אסור לשנוא את החיילים והשוטרים צריך להתפלל שיתמו חטאים ולא חוטאים אבל צריך לדעת שגם על הארץ שלנו אנחנו לא מוותרים וצריך להראות את זה

הדיון יפה מאוד אבל אני חושב-דרייב

שיש כאן פספוס של כמה נקודות: דין גוש קטיף לא שווה לדין שאר גירושים(לא פינויים) מכיוון שהשטח לא ניתן לערבים כך שאין כאן את האיסור של  מסירת א"י לגויים. הבעיה כאן היא שפיטה בלתי חוקית של בג"ץ המפלה בנייה (עאלק) בלתי חוקית של יהודים לעומת בנייה בלתי חוקית של ערבים. לדוגמא לנתיב האבות לא היו ראיות  לתובע בעלות על הקרקע וחלק מן הבתים גם השטח שדובר היה רק מטר אחד מתוך כל שטח הבית ולמרות שלא היו הוכחות בעלות בג"ץ פסק ברישעות להרוס את הבתים ולמרות שהתושבים הציעו שיהרסו רק את האיזור שבו "חרגו" בג"ץ באטימות לב לא הסכים ודרש להרוס את כל הבית!!! מצד אחד ברור שזה עוול אך מצד שני מבחינה הלכתית- "מלך פורץ גדר ואין מוחין בידו"  (יש דיון הלכתי האם למדינה דמוקרטית יש דין מלכות- האם למדינת ישראל יש דינא דמלכותא? | אתר ישיבה) הבעיה היא שלא הכנסת היא זאת שבחרה בגירוש אלא בג"ץ  שכלל לא נבחר ע"י הציבור להנהיג את המדינה!  שופטי בג"ץ הם דיקטטורים שלא מתחשבים בדעת הרוב ודורסים את הדמוקרטיה! נגדם צריך להילחם ולא כנגד החיילים הממלאים את פקודתם! צריך לחסום כבישים מול בג"ץ ולא ביו"ש! צריך לעורר כנגד הדיקטטורה של בג"ץ ולא לכלות את כוחותינו לריק על קרב ספציפי על מאחז זה או אחר!

בעזרת ה' אם חוק ההסדרה יעבור(אלא אם כן בג"ץ ינטרל אותו) לא יהיה ניתן יותר לגרש ישובים חוקיים ביו"ש .(אגב חוק ההסדרה הוא חוק שקיים בכל הארץ החידוש של החוק הוא שיחול גם ביהודה ושומרון) 

מסכימה אם כל מילה.............
אני רק רוצה להוסיף,שחוץ מבגץ צריך גם להילחם באירגוני השמאל הקיצוני, שהם בעצם אלה שפונים מההתחלה לבגץ וגורמים להריסת הבתים, והם גם עושים לישראל נזק תדמיתי בעולם.
מקוצר הזמןפתח האוהל
תראה כאן פסק הלכה לקראת פינוי עמונה: חייבים למסור את הנפש ולהתנגד לפינוי – JDN – חדשות
מבחינה הלכתית אסור גם אם לא מוסרים את זה ישרות לנוכרים.
אולי אגיב באורך בפעם אחרת
קראתי-דרייב

הוא מדבר שם במקרה של מסירת הקרקע לגויים ולא כמו במקרה שלנו... (לא יודע למה הוא קישר זאת לעמונה) לגבי הטעם שעיקרת התושבים גורמת לאויבנו להרים ראש, לעניות דעתי זה לא פסיקה הלכתית מכיוון שזה תלוי בדעת מומחים נטרליים שיקבעו מה תהיה התגובה של הערבים  (נגיד במקרה שיהיה שלום אמת הרב עובדיה פוסק שמותר לגרש תושבים מביתם ואפילו ליתן את השטח לגויים. הרב עובדיה פסק זאת לעניין הסכמי אוסלו אך לאחר שחתמו על ההסכמים חזר מהיתרו במקרה זה משום שההסכמים לא הובילו לשלום אלא רק להיפך). אם מומחים לביטחון יטענו בוודאות שגירוש (ללא מסירת שטחים) יוביל לשלום המדינה תהיה רשאית הלכתית לעקור את התושבים מביתם ו"דינא דמלכותא דינא".

שיהיה ברור אני מסכים שמה שנעשה פה זה עוול וזה אסור. אינני שמאלני. פשוט אני חושב שבנושאים כאלו צריך לערוך דיון הלכתי ולא לדבר מהבטן או מהרגש. גם אם יש דעות הלכתיות המתירות זאת זה לא בגלל שהם שמאלנים אלא בגלל שלשיטתם זאת ההלכה!(מדבר על רבנים ולא על סתם חילונים שמאלניים שיש להם 0 הבנה בתורה ומצוות...) 

ומה עםפתח האוהל
ביטול מצוות עשה של ישיבת ארץ ישראל?
לגבי פסיקתו של הרה"ג עובדיה יוסף זצ"ל על תשובתו זאת נכתבו תגובות, כמו של הרב שאול ישראלי בספרו ארץ חמדה, וגם ספר ארץ חמדתינו (נראה לי) של הרב אליהו זייני שממש לקח טענה טענה של הרב עובדעה זצ"ל וענה תשובה עליה... ככה שזה לא קשור אם יהיה שלום אמיתי או שלא.
וכמובן מבין אותך אחי, ולא חושב שאתה שמלאני.
--דרייב

לא אמרתי שאני חושב כמו הרב עובדיה. אמרתי שיש ויכוח הלכתי שלא תלוי בימין או שמאל (אם זה מעניין אותך דעץי האישית היא נגד הסכמים על א"י ואלו שמסרו אותה על מגש כסף לאויבנו הם פושעים וצריכים לדעתי לשלם ע"כ מחיר על תמימותם/זדוניותם) . לגבי ביטול מצוות ישוב א"י, אם יבוא מישהו ויחליט לבנות את הבית שלו על כביש ראשי ואז המדינה תרצה להרוס את הבית גם אז זה ייחשב ביטול מצוות א"י? נכון אני מקצין. לגבי גירוש נתיב האבות וכבר כתבתי את דעתי. אבל יש משהו באמירה שהמדינה קובעת את החוק פה ויכולה גם במקרים מסויימים להרוס בתים בא"י. (כל עוד זה לא נוגד את התורה ואת המוסר האנושי כמו בגירוש גוש קטיף שנעשה ע"י דיקטטור שלא התחשב בתורה בתושבי המקום או בדעת העם אלא רק באיך לשמור את משרתו הפוליטית)  

ראיתי פעםפתח האוהל
בשות דבר חברון ששאלו את הרב ליאור האם מותר למישהו שקיבל אישור להרוס מבנים לא חוקיים בתל אביב, אז הוא ענה שהוא לא חושב שיש בעיה כי מדובר באנשים שבנו בניגוד לתוכנית המתאר ודינה דמלכותא דינא, אבל ביו"ש שלא בונים שם בגלל חולשה פוליטית אסור כי בת"א תוכניות המתאר אושרו על ידי הציבור , ולכן שם מותר אבל ביו"ש אסור. כי חלק מהמצווה של יישוב ארץ ישראלזה להתיישב. ממש, ומלך שגזר נגד התורה אין שומעים לו...
אני חושב שהוויכוח ההלכתי הזה הגיע כבר לידי הכרעה, לא? מה אתה אומר? פשוט לא ראיתי תגובה של הרב עובדיה או מישהו דומה לו לדברים שכתבו אותם רבנים.
בכל אופן אני חושב שזה *קצת כן וויכוח בין ימין לשמאל כי תראה את הרבנים שבעד ואת הרבנים שנגד(מבחינה הלכתית טהורה). לא סגור לגבי זה אבל זה נשמע לי הגיוני קצת..
ביחדי להתחבר לארץ ישראל. צריך לחזור לתורת משה.שיהו
גם הדתיים וגם החילונים טועים בגדול.התורה היא לא לדת .התורה היא תרבות שמחייבת אותנו .לכן נאמר .זכרו את תורת משה עבדי
????דרייבאחרונה

דת=תרבות שמחייבת, לא? מה החילוק?

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך