הי תכנסו, אני חייבת עזרהאוהבת לעזור...

אני מאוהבת במישהו שהוא פשוט כל החיים שלי.

היינו חברים טובים במשך תקופה ארוכה, שמרנו נגיעה

לפני שבוע נפגשנו הוא בא ואמר לי שמרוב שהוא אוהב אותי הוא לא יכול להיתאפק והוא חייב לגעת בי(לא אפרט מה)

שתקתי והוא פשוט בא אלי וליטף לי את השיער. 

הרגשתי סיפוק ,הרגשה טובה וכיף.

אחר כך הוא התקרב אלי יותר(ואני אליו)

לא סירבתי מרוב הרצון.

ופשוט הגענו למקום שלא רצינו להגיע אליו

(התחבקנו והתנשקנו, היינו בעננים...)

חזרתי הביתה מאושרת...

אחרי כמה דקות הוא התקשר אלי ואמר שהיה לו מאוד כיף והוא רוצה שוב

החזרתי תשובה חיובית.

נפגשנו עוד מספר פעמים.

ופתאום אני מרגישה שאני כועסת על עצמי שהסכמתי לי להתנהג ככה

אני מתוסכלת בטירוףףףף

אני לא מפסיקה לבכות, ממש עצוב לי בלב

בבקשה תעזרו לי לצאת מזה

דיי, זה שוב אני, תגיבו אני לא יודעת מה לעשותאוהבת לעזור...

בבקשה מימכם

 

ווואי כול הכבוד שאת בכללמשקפת
עבר עריכה על ידי משקפת בתאריך ו' באב תשע"ח 18:10

רוצה להפסיק וכולכך אכפת לך שאת בוכה 

אוי צדיקה שאת!!!!!!להיות בשמחה!!!

אחותי את פשוט נשמה! אשריך! מחבקת חזק! ואוהבת!

מוזמנת לאישי

כמה דבריםנפש חיה.
עבר עריכה על ידי נפש חיה. בתאריך ו' באב תשע"ח 19:21
קודם כל , החרטה שלך מראה שבאמת אכפת לך. ואשרייך.
אשריך שאת רוצה טוב!

דבר שני , התשובה שהבעת בבכי ובהבנה שמה שעשיתם לא בסדר- היא פתח נפלא להתחלה חדשה!
נכון, נכשלתם. הגעת למקום שלא חשבת שתגיעי,
נפלנו. השאלה היא אם אנחנו יכולים לקום, ואיך נעשה את זה.

ובשביל זה יש לנו דרך תשובה שהורו לנו חז"ל.
כותב רמבם בהלכות תשובה כך (פרק א הלכה ב)

"כיצד מתוודה?--אומר אנא ה' חטאתי עוויתי פשעתי לפניך[=וידוי] , ועשיתי כך וכך,[=הכרת החטא] והרי ניחמתי ובושתי במעשיי[=חרטה אמיתית], ולעולם איני חוזר לדבר זה [=קבלה לעתיד]. זה הוא עיקרו של וידוי; וכל המרבה להתוודות ולהאריך בעניין זה, הרי זה משובח."

דבר שלישי
נראה לי שכחלק מהתיקון כדאי לך לדבר עם מישהי גדולה שנעים לך איתה ושתרגישי בטוח לדבר איתה על
העניין של המטרה/ הקושי בשמירת נגיעה. מתוך שתביני מה החשיבות של השמירה , יכול להיות שיהיה לך קל יותר בהמשך.


אמרו חז"ל דבר נוסף-
כל אהבה שהיא תלויה בדבר (= מבוססת על או כתנאי למשהו)
בטל דבר - בטלה אהבה (= אם התנאי לא מקויים, אין אהבה. דוגמא- אם תתני לילד שלך דמי כיס, את תהיי ממש נהדרת ו"איזה אמא מקסימה את שמרשה לקחת!" אם תגבילי את הילד הוא יאמר שאת "אמא רעה ולא מתחשבת וכולם הולכים!" )
אהבה
שאלה/שאלות למחשבה-

# את רוצה מישהו שאוהב אותך רק כי הוא מקבל ממך משהו? ומה יקרה שלא תתני לו את מה שרוצה?

# מה את חושבת על היחס הזה? זה הוגן?
# את רוצה קשר קדוש בבוא העת בע"ה בחופתך?
# אכפת לך הקשר שלך מבורא עולם, או יותר אכפת מה ה " חבר" יאמר עלייך? (בנינו, אם הוא אוהב אותך, למה הוא גרם לך להרגיש רע, ואולי אפילו מנוצלת?? למה הוא ניצל את זה שתרשי לו? וכי זאת אהבה אמיתית?!?)


סיכום
א. תשובה , חרטה, הבנת חומרת הדברים וקבלה לעתיד.
ב. חלק מהקבלה לעתיד הוא תיקון=
סור מרע:
1) הכרת ועזיבת החטא = החבר. ( הבנה למה הוא חטא? הרי הוא ילד... אבל הוא גם יהודי שחייב במצוות!)
2) תשובה על המעשה = לימוד למה זה רע, מה היחס הנכון למצוות השם (ובפרט בנוגע לצניעות הבת), טעמי המצוות או האיסורים (בפרט בין בנים לבנות) המונעים קרבת ה' , ו -
3) לימוד ההלכות למניעת מצבים כאלו- הלכות צניעות, ייחוד, והבנת הכח הנפלא שיש בידיים שלך, להקמת משפחה קדושה בעמישראל.


מי שבאמת מחפש טוב- הקדוש ברוך הוא עוזר לו
והלימוד של ההלכות למעשה, בורא מלאכים שומרים על האדם ומצילים אותו מן החטא (הגר"א)

אסיים ואומר שמעלת התשובה גדולה מאד,
כותב הרמבם כך בהלכות תשובה פרק ז:

" התשובה מקרבת את הרחוקים:
אמש היה זה שנוי לפני המקום, משוקץ ומרוחק ותועבה; והיום הוא אהוב ונחמד, קרוב וידיד. וכן אתה מוצא שבלשון שהקדוש ברוך הוא מרחק את החטאים--בה מקרב את השבים, בין יחיד בין רבים: שנאמר "והיה במקום אשר ייאמר להם, לא עמי אתם, ייאמר להם, בני אל חי" (הושע ב,א), ונאמר ביכוניה ברשעתו "כתבו את האיש הזה ערירי . . ." (ירמיהו כב,ל), "אם יהיה כוניהו בן יהויקים מלך יהודה, חותם על יד ימיני" (ירמיהו כב,כד). וכיון ששב בגלותו נאמר בזרובבל בנו "ביום ההוא . . . אקחך זרובבל בן שאלתיאל עבדי, נאום ה', ושמתיך, כחותם" (חגיי ב,כג).
ח [ז] כמה מעולה מעלת התשובה:
אמש היה זה מובדל מה' אלוהי ישראל, שנאמר "עוונותיכם, היו מבדילים, ביניכם, לבין אלוהיכם" (ישעיהו נט,ב). צועק ואינו נענה, שנאמר "גם כי תרבו תפילה, אינני שומע" (ישעיהו א,טו). ועושה מצוות וטורפין אותן בפניו, שנאמר "מי ביקש זאת מידכם, רמוס חצריי" (ישעיהו א,יב), "מי גם בכם ויסגור דלתיים" (מלאכי א,י), "עולותיכם ספו על זבחיכם, ואכלו בשר" (ירמיהו ז,כא).
והיום הוא
מודבק בשכינה, שנאמר "ואתם, הדבקים, בה', אלוהיכם" (דברים ד,ד).
צועק ונענה מיד, שנאמר "והיה טרם יקראו, ואני אענה" (ישעיהו סה,כד).
ועושה מצוות ומקבלין אותן בנחת ושמחה, שנאמר "כי כבר, רצה האלוהים את מעשיך" (קוהלת ט,ז).
ולא עוד אלא שמתאווים להם, שנאמר "וערבה, לה', מנחת יהודה, וירושלים--כימי עולם, וכשנים קדמונייות" (מלאכי ג,ד)."



בהצלחה גדולה!




"מאוהבת במישהו שהיה כל החיים שלי...." את בטוחה שכל החיים שלך להשקיע במישהו אחד שספק אם הוא אוהב אותך ומכבד אותך, זה שווה?
האהבה הזו שמסחררת, אין בה ממש. כשתתפכחי תראי שהיא רק סחררה אותך ותו לא.
ברוך ה' שידעת לקום ולהבין שזה לא נכון לך כרגע.


בע"ה יגיע זמנך ותבני בבוא היום
בית קדוש וטהור שתשמחי בו באמת!
עד אז תשקיעי בבניין האישיות שלך, בשמחת החיים שבגילך , בתחביבים , בלימודים שיעזרו לעתידך
ובע"ה תראי פירות מבורכים וטובים!


אשריך!


נ"ח.
כדי לעזור לך אני אספר לך סיפור...yagel

לפני שנים רבות חי חסיד אחד בגלות רוסיה הרחוקה, החסיד מאוד מאוד רצה לעבוד את ה', להיות הכי טוב שהוא יכול, הכי קדוש וכו'

 אבל הוא לא הצליח, פעם אחר פעם הוא היה נכשל, לפעמים נכשל בכוונת בתפילה לפעמים נכשל בשמירת העין ובעניינם של צניעות ולפעמים נתקף ביאוש מפני מידותיו המקולקלות.

וכל פעם שנכשל היה מצטער על כך כל כך - הרגיש שחרב עליו עולמו שהוא הכי גרוע בעולם שהרי הוא עשה "מעשים אשר לא יעשו" הוא בגד בה' וכן הוא בגד בערכים שלו החסיד שלנו  שנא את עצמו על מעשיו.

אבל השגרה וההבנה שהעבודה שיש בידו כמות רע היא לא סיבה להוסיף עליה עוד רע גרמו לו להדחיק את חטאיו ולהמשיך אלאה עד הפעם הבאה.

לאחר מס' שנים הרגיש שאינו יכול יותר! כל נפילה וכישלון העמיס עליו את כל חטאי העבר שלו מחדש ומשקלם ממש ריסק אותו, החסיד היה בטוח שהוא כל כך רשע, כל כך גרוע שאין לו שום סיכוי. כל האנשים בעולם טובים והוא פשוט רע. הוא הרגיש כל כך צבוע, הוא הרגיש שהוא לא רוצה להמשיך לחיות חיים שכאלה יותר!

הוא חייב לספר למישהו את האמת לגביו, משהו שידע לכוון אותו מה עליו לעשות, הוא ידע למי יוכל לספר "הרבי" כמובן אך הוא התבייש שהרבי הקדוש ידע מה עשה בודאי יכעס עליו וכן ידריך אותו לצומות קשים וגלגולי שלג דברים שהחסיד לא חשב שיוכל לעמוד בהם אך לבסוף החליט, הוא מעדיף את הסבל הזה כדי לכפר על פשעיו.

וכך "בחיל ורעדה" בפחד אימים נכנס לפני הרבי ושטח לפניו את כל חטאי עברו שכל גופו רועד מבושה ופחד.

את חטאיו מהגן מבית הספר מהתיכון וכו' עד שסיים.

שסיים הרב הסתכל עליו במבט משתומם ואמר לו משפט ששינה את כל תפיסת עולמו, ששינה את חייו.

הרב אמר לו "אתה בעצם מתאר את מלחמת היצר" זה נורמלי אתה נורמלי "כולם נופלים קמים וממשיכים בדרך."

יש עוד נקודה שאני רוצה להבהיר(זה ארוך תקראי רק אם את רוצה)yagel

שאומרים לעשות תשובה זה לא איזה "רמאות כזאת" של אמרתי כמה מילים ומעכשיו כל מה שעשיתי נמחק.

התשובה היא תהליך עמוק מאוד.

היא מתחלקת ל-3 שלבים משלימים, *ההכרה בחטא *חרטה *וקבלה להבא.

ההכרה בחטא-היא העצם לקיחת אחריות על החטא וההבנה שאני ורק אני בחרתי בחטא, אני האשם העיקרי.

 ההבנה הזאת נותנת 2 דברים מאוד חשובים: 1.מודעות לעוצמת הבחירה שלי אני יכול לבחור מה שבא לי="אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן". לדוגמא: א יש לי מספיק כח כדי להרוס אגרטל אחד תחשבי כמה אגרטלים תוכלי לבנות.

הדבר השני זה האדם לא נחצה לשנים "האני הרע" ו"האני הטוב" אלא הוא אדם שלם שעושה לפעמים רע והרבה פעמים טוב וכך גם הרע מקבל פורפורציות נכונות.

אחרי ששמתי לב לכך שיש בי מעשים רעים גם אותם אני יכול לבטל בכך שאני לא רוצה בהם יותר, אני מתחרט עליהם ןלסיום כמובן שאנני רוצה יותר לעשות רע שזה הקבלה לעתיד.

ובעצם מהרע של התשובה כל מעשה טוב קטן וכל התרחקות מרע קטנה מעידים עליי כמו אלף עדים לכמה אני טוב באמת והמעשה הרע הוא לא באמת חלק ממני אלא איזה טעות שולית שלא מעידה עליי כלום!!

 

נשמה!13544

אם ה' שלח לך את הנסיון הזה סימן שהוא האמין שתוכלי לעמוד בו, שאת מספיק חזקה.

(זה המשפט שעוזר לי כשיש לי נסיונות קשים)

זהו , בהצלחה לך!

תודה ממש שאתם רוצים לעזוראוהבת לעזור...

באמת תודה לכולכם

זה פשוט מהמם ליראות איך עם ישראל ככה עוזר לשני!

היושהיוש לכולם

ואי ואי איזה קשה זה!!!!!!

בהצלחה !!!!!!

אני כבר מלא זמן לא הגבתי פה אבל..נסימי

דבר ראשון את צדיקה! יש לפעמים ירידות ועליות וזה בעצם

החיים שלנו שיש יצרים ואנחנו מתגברים ויודעים שגם אם נפלתי

אני יכול לתקן ולהעלות ועצם זה שבכית והבנת שזה לא בסדר זה 

מועיד שאת ילדה טובה שהיתה לך איזה נפילה על היצר 

כי בקלות יכלת להגיד היה לי כיף אין לי כוח לשטויות האלה של המצוות

וההלכות ולדחוק את המצפון לצד 

וכל הכבוד שתפסת את עצמך!! באמתת..

דבר שני אני אומרת לך אבל מפנה לכולם!

הנה- התפיסת הדעה הזאת שאני בקשר עם בנים\בנות ואני שומרת על עצמי

ואני מקפידה לשמור נגיעה ולי זה לא יקרה כי אני לא יעיז וכו 

פשוט תפיסה שגוייה!

כי זה מדרדר 

אז שמרנו שלושה חודשים נגיעה אבל מה הלאה?

הנה עובדה.. והיא ממש לא היחידה ושבהתחלה

שומרים וכו וכו ואז זה יורד ויורד 

אל תאמין בעצמך עד יום מותך!

אז יקירתי 

אני חושבת וכמה שזה קשה ואני יודעת

כמה זה קשה

פשוט לראות 

הנה זה היה גבול אדום!

לשבת עם עצמך לבד ולראות מה מטרת העניין

לשמור נגיעה

זה חשוב לי  כי ההורים שלי מחנכים וכי

המורות אומרות וכו? או כי אני מבינה שזה אך ורק לעצמי

לטובתי ובשבילי?

מה המשמעות של העניין התפור הזה שמירת נגיעה?

שבעוד מספר שנים הבית שאני יקים והקשר שלי

עם בעלי יהיה אהבה נקייה ואיכותית 

שהנגיעה הראשונה תיהיה חלומית עם רגש של קדושה

ולא סתם איזה שטות עם מישהו על הספסל ביישוב

שהיסוד של המשפחה שאני יבנה יהיה טהור

שהמתכון של אהבה והזוגיות יהיה לאורך זמן ימים ושנים

שהאור הזה והחיוך שלו מתחת לחופה יהיה אך ורק שלי

 

את אחראית על זה כבר מעכשיו ובעיקר מעכשיו

ואת אחראית על הקשר שלך לדת ועל איך שאת רוצה שהעתיד 

הלא רחוק שלך יראה וירגיש 

ותחליטי את את ההחלטות הנכונות

 

אני לא מכירה אותך אבל אם את רוצה עצה

עדיף לך להמעיט את הקשר עם הבחור הזה מיום ליום

עד ליפרד

וזה קשה רצח אני יודעת

אבל זה התשובה הכי גדולה 

וזה בשבילך! לא בשביל השם ולא בשביל המורה אמא או הרב מהאולפנה

זה בשבילך (וגם בשביל בעלך לעתיד ולא משנה מי זה יהיה)

את בכית עכשיו על הנפילה הזאת כי זה ההלם הראשוני

של מה עשיתי

ונגיד שאת והחבר תסכמו להמשיך לשמור נגיעה

בנפילה הבאה (ושבמוקדם או במאוחר זה יקרה)

זה יהיה הרבה יותר קל ולא יהיה את התחושת אשמה

הזאת שיגיד לך לחזור למוטב 

ואת תתרגלי לזה

תנצלי את החרטה הראשנה והטהורה הזאת להעלות בחזרה

ולהבין שקשר עם בן בשלב הזה זה לא טוב 

ותדברי איתו על זה 

אבל שכל התהליך הזה יבוא מאמת שאת יודעת למה

את עושה את זה וכמה שהקושי הזה ישתלם לי לבסוף בעתיד

שיהיה לך המון המון בהצלחה!

תודה ענקיתאוהבת לעזור...

ממש תודה

אם את רוצהנסימי

את מוזמנת לעדכן איך הולך

שיהיה משהו חדש..אוהבת לעזור...

בלי נדר העדכן

הערה חשובה-אני77

אני לא נביא, אבל שתדעי שיתכן מאד שגם הוא במוקדם או במאוחר מרגיש/ירגיש כמוך.

אני לא מכיר אותו ולא יודע את המקום שלו בעבודת ה', אבל בכל מקרה יתכן מאד שהוא גם כן במצב כזה שהוא בוכה על זה.

יכול להיות שכדאי לכם להיות מודעים אחד לקושי של השני, ולדעת שיש פה תהליך שאתם צריכים לעבור, ולהשתדל לעזור אחד לשני ולתמוך אחד בשני.

 

כרגע המצב הוא בעצם שבתוך הקשר ביניכם- היצר הטוב עדין לא העיז לומר בגלוי את דברו. ואני אמנם לא מבין גדול בחינוך ובנפש האדם, וגם לא יודע באיזה דרך נכון לעשות את זה, ואולי כדאי להתייעץ עם מבוגרים שמבינים בזה מה הדרך לזה- אבל אני חושב שזה שלב חשוב מאד שיכול מאד לעזור.

 

ותדעי- יתכן שהוא גם צדיק מאד ורוצה לעבוד את ה', ורגע אחד הפיל אותו והוא לא יודע איך לצאת. אז אני לא יודע מה בדיוק הדרך הנכונה לעבוד- אבל כדאי שתהיי מודעת לזה. (ואני חושב שבאמת לגבי מה שהעלתי- כדאי להתייעץ עם מבוגר מה הדרך הנכונה לעבוד עם זה, ולא לבד. אפשר חברים מקשיבים או משהו כזה.)

ממאוהב אותך ה

דבר ראשון ,כלפי אבא שבשמיים,למאר לו בשיא הפשטות שלא בא לך את זה,שזה לא את ...

לקבל על עצמך לא להגיע למקומות כאלה,כי את יודעת ביפנים שזה רע,שזה מתסכל.

וכמובן בגלל שאבא אמר.

 

ועכשיו כלפי עצמך,צריך לדעת שאדם בחיים עושה טעויו עושה מעשים שאחרי זה הוא נורא עצוב מהם.הוא מבין שבעומק זה לא הוא,הוא מבין שזה מעשים שרעים לו.

מניסיון ,דברים שמרפאים את הכאב זה עבודה פנימית

התבודדות-זה מאוד עוזר,כי זה מגלה את העומק...לדבר עם אבא שבשמיים הוא הכי מבין הכי יודע

תשובה-להאמין שזהו דף חדש מעכשיו ,ממש כפשוטו

ראיית הטוב-להוסיף טוהר וריאת הטוב ,להשאיר את הרע מאחור(זהו,הוא כבר לא חלק ממך)

להבין גם שאת לא רשעה ולא רעה,וגם הוא -פשוט עשיתם טעות

כמובן להסביר לאותו בן -שכרגע זה רע ,לא  נגדו פשוט לבא בשיא האמיתיות להסביר לו.

להבין שאפשר לטעות אבל לא לשקוע שם עמוק.

היו לי תקופות קשות כאלו עם הרבה חרטות על דברים ,וכל התקופה הזאת מה שליווה אותי זה שירים .

@אוהבת לעזור...

מקווה שעזרתי בהצלחה צדיקה!

 

א.צ זה לא מצחיקערסים זה מגעיל

למה גילית את זה לכולםמת

הוא לא אוהב אותךאוויל מחריש

הוא אוהב את הגוף שלך, אל תתני לו לנצל אותך מינית בגלל שאת רוצה להקים בית נאמן ישראל... אני ממליץ לך לחתוך את הקשר לפני שזה ידרדר למקומות שאת זאת שתינזקי מכך בעיקר ונזק רב מאוד. 

במידה ואת חושבת שיש פוטנציאל בעתיד הרחוק אז תגידי לו שאת מעוניינת להפסיק את הקשר ולנסות שוב בעוד מספר שנים ככשניכם תהיו בוגרים יותר, ככה גם תראי איך הוא מגיב ואם הוא באמת אוהב אותך (במצב נורמלי לא הייתי מייעץ לחכות אחת לשנייה אבל פה זה בדיעבד כי כבר נוצר קשר)

ואני לא מכיר את הפרטים מספיק, אבל ככה זה נראה

ממנסימי

אני לא מכירה אותה

ויכול ליהות שאתה צודק

על שהוא אוהב אותה בגלל הגוף

אבל אם הם החזיקו מלא זמן בחברות

על שמירת נגיעה וזה

יכול ליהות שמתוך האשיות והאופי ושהוא נקשר 

למי שהיא הוא נמשך לגעת בה

זה ככה בפורום שלא באמת יודעים כלום אחד על

השני ואין פרטים

זה לא אומר כלום בהכרחאוויל מחריש

המגמה הראשונית יכלה להיות על מנת להגיע לשלב הזה. בכל מקרה מלכתחילה הדבר נעשה בניגוד לדעת תורה, עבירה גוררת עבירה...

אני לא חושבת שאם משהונסימי

רוצה לגעת בגוף של משהי מחכה תקופה ארוכה

 

אני חושש שיש כאן הוצאת שם רע.אני77

יתכן מאד שהוא אוהב גם אותה וגם את הגוף שלה.

יתכן גם שהיצר שלו מושך אותו לנצל את הגוף שלה, אפילו כשזה בא על חשבונה.

אבל מאידך, אל תשכח שבעצם היצר שלו עושה לו את אותו הדבר בדיוק- מושך אותו להנות ע"י הגוף שלו, אע"פ שזה בהחלט לרעתו.

כתבתי שככה זה נראהאוויל מחריש

מה שכתבתי עומד בתנאים כך שזה לא לשון הרע, מדובר בהפרשה מלאו לפני שהוא יהפוך לכרת, כל מה שכתבתי כמובן לעניות דעתי בהתבסס על מה שהיא אמרה ונראה שיש חשד סביר שצריך לחשוש לדבריי.

מה אתה רוצה לומר במשפטים האחרונים? אם כל הכבוד זה דבר שידוע חומרתו ברבים והוא מנצל את חוסר היכולת שלה להגיד לא כדי ליהנות ממנה. חשוב לציין שאפילו מבחינה חוקית כל עוד היא לא אמרה כן, יש אם זה בעיה. 

רק אציין שגם אמנון אהב את תמר עד שהוא שכב איתה...

מה שכתבת יכול להשמע כאילו שורש האהבה שלואני77

זה אינטרס אישי, בעוד בכלל לא אכפת לו ממנה. ועל זה פקפתי.

 

אני לא מכיר אותו, אבל בעיקרון, גם אדם אוהב ועם לב טוב יכול ליפול ביצר.

במיוחד כשיש לו חברה. לכן באמת חברות כזו זה מסוכן מאד ובפשטות גם אסור. 

אבל זה לא אומר שמההתחלה זה היה אינטרס של ניצול.

אכן כך זה נשמע, אינטרס אישי וחולשהאוויל מחריש

אם מישהו אוהב מישהי והיא לא בשלב של נישואים הוא צריך לשחרר, קשר שבנוי על חולשה סופו להתפרק. תחילה היה להם קשה לא להיות בקשר אז התחילו קשר, אח"כ היה קשה לו בלי מגע מיני ולה היה קשה להתנגד, אתה באמת רוצה לחשוב מה יהיה בעתיד? שמעתי שבישיבות הטובות ביותר בארץ היה מקרים של אנשים שלא יכלו להתאפק ובגדו בנשים שלהם, ככל הנראה זה מבוסס על אותו רעיון, חוסר שליטה עצמית.

שמע אחי זה ממש לא נכוןמאיר הר ציון
אתה לא יכול להגיד דבר כזה בכזה בטחון בלי להכיר את המקרה
עיין במה שהגבתי לאני77אוויל מחרישאחרונה


מאמייזוהרת בחושך
מבינה אותך באמת
אבל תנסו שלא.. כי תחשבי
שאם חס וחלילה לא תתחתנו
די מגעיל אפילו לחשוב שהתנשקת פעם אם אדם אחר
מהבעל
אקיצור
אם רוצים לישמור הכל לבעל
צריך לשמור נגיעה
גם ברגעים הקשים
בהצלחה מאמי
תעצרי את זה עכשיו כשעוד אפשר. זה איסור תורה ואם לאה' הטווב
תעצרי את זה עכשיו, סה יגיע למצבים יותר חמורים. הוא שבוי עכשיו אצל היצר הרע. למזלנו לבנות יש פחות יצר כזה בתחום הנדון, לכן את יכולה לעצור ולומר לו שזה אסור. לא הייתי ממליץ להמשיך בקשר עם מי שמצפצף ככה על הקגוש ברוך הוא. ( אצל אחותי למשל זה נגמר בזה שהוא בגד בה, והתגרשו. כי היצר הרע וחוסר הנאמנות שלו לבורא, המשיכו גם אחרי החתונה..).
תעצרי את זה מיידחתולה פרסית

מניסיון , שמעתי הרבה מקרים כמו שלך. את לא רוצה לדעת לאן זה יכול להידרדר עוד יותר , תחתכי עכשיו!

עכשיו ברגע זה את מתקשרת אליו ונפרדת ממנו ברגע זה , וחוסמת אותו בטלפון - ובווסטאפ ובכול מקום אפשרי!

לא מדברת איתו !

אפילו לא שלום !

זה אולי נשמע שאני מגזימה , אבל לא כדי לך לדעת מה יכול לקרות ללך..

תקשיבי לי ,לכול מה שכתבתי , כדי שתגיעי לדרך הישר

הלכות חבר וחברה

https://www.yeshiva.org.il/ask/35482

 

ממליצה לך לקרוא את הספר חכמת נשים של הרב שלמה ארוש , שם הוא מסביר על ייחודיותה של חתונה

תעצרי את זה מיידחתולה פרסית

מניסיון , שמעתי הרבה מקרים כמו שלך. את לא רוצה לדעת לאן זה יכול להידרדר עוד יותר , תחתכי עכשיו!

עכשיו ברגע זה את מתקשרת אליו ונפרדת ממנו ברגע זה , וחוסמת אותו בטלפון - ובווסטאפ ובכול מקום אפשרי!

לא מדברת איתו !

אפילו לא שלום !

זה אולי נשמע שאני מגזימה , אבל לא כדי לך לדעת מה יכול לקרות ללך..

תקשיבי לי ,לכול מה שכתבתי , כדי שתגיעי לדרך הישר

הלכות חבר וחברה

https://www.yeshiva.org.il/ask/35482

 

ממליצה לך לקרוא את הספר חכמת נשים של הרב שלמה ארוש , שם הוא מסביר על ייחודיותה של חתונה

תעצרי את זה מיידחתולה פרסית

מניסיון , שמעתי הרבה מקרים כמו שלך. את לא רוצה לדעת לאן זה יכול להידרדר עוד יותר , תחתכי עכשיו!

עכשיו ברגע זה את מתקשרת אליו ונפרדת ממנו ברגע זה , וחוסמת אותו בטלפון - ובווסטאפ ובכול מקום אפשרי!

לא מדברת איתו !

אפילו לא שלום !

זה אולי נשמע שאני מגזימה , אבל לא כדי לך לדעת מה יכול לקרות ללך..

תקשיבי לי ,לכול מה שכתבתי , כדי שתגיעי לדרך הישר

הלכות חבר וחברה

https://www.yeshiva.org.il/ask/35482

 

ממליצה לך לקרוא את הספר חכמת נשים של הרב שלמה ארוש , שם הוא מסביר על ייחודיותה של חתונה

אולי תכתבי את זה עוד פעםמשקפת

3 פעמים לא מספיקבוכה/צוחק

לחשוב שוב על הקשרבנימין162

נשמע לי כמו ניצול ואני אסביר את עצמי זה לא שישבתם ביחד והחלטתם לא לשמור נגיעה בצורה איטית ומחושבת וגם הוא הפעיל מניפולציה ריגשית כדי שתסכימי לזה,אין לך כלכך מה להתבייש במה שהרגשת זה רגשות טבעיים רק צריך שהם יצאו לפועל אחרי הנישואים..בהצלחה.

היי נשמה פתחיייי!!!חמניה צהובה

גם לי היה מאוד קשה  להבין למה אסור.

 

עד שקראתי את החוברת הזאת, היא ארוכה אבל שוווה!!

זה פשוט משנה לך את כל המחשבה.

20180731111737.doc

היי, תודה לכולםםאוהבת לעזור...

קצת הלחצתם אותי אם הניתוק המוחלט הזה

אבל יש לי חדשות טובות...

כמעט מה שהצאתם...

החלטנו להיתכתב רק בהודעות!!

ואני ממש מבסוטה על עצמי...

ממליצה לך להפסיק גם את ההודעותנפש חיה.
כי הודעה מושכת שיחה שתמשוך פגישה.
ככה עובד היצר הרע.
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך