מה הדין של דף המקבץ אנשים תחתיו, תחת מחסה ווירטואלי- הנקרא בלעז "פורום", אשר הדברים שנכתבים בו אינם קשורים שבשום תכלית של קשר למטרה שלשמה הוקם אותו "פורום"? האם דינו סגירה? או שמא החייאה, בעזרת "פרום מד"א"? אולי רבותינו יתרצו לנו תשובה מספקת אחת ממאגר תשובותיהם הבלתי נדלה? בתקווה לעצה שיפור וייעול, הרבעצאן אילעת -האשחער.
שאלה רצינית ועמוקה סוף כל סוף.אוריה שמחה
תשובה:אלעד
והיה אם הפורום מתרדד או מוצף פרסומות כדאי לקרוא למשתתפי פורום מד"א ו"תפילה וישועה", ואולי בכוחות משותפים נוכל להצילו.
ומה עם ישנה התנגדות אקטיבית מצד פעילי הפורום הלז?רחלקה
*אםרחלקה
תשובה עוד יותר רצינית ועמוקה התחלה כל התחלהמישי' מאפושו'
תשובתי!יורבית
בע"ה
ובכן, אינני מן הפעילים הוותיקים בפורום הנ"ל, ויש שיאמרו שכלל איני מהפעילים, אך תשובה לשאלתך אני חושבת שנמצאת בידיי.
התשובה פשוטה וברורה לכל דורש ומעמיק- הלא מייסדי הפורום, אשר ידעו את מטרתו ואשר הקימוהו ביזע כפיהם, רובם הפסיקו את שהותם בפורום מסיבות שונות ומשונות. ויכנסו במקומם בני-אנוש אחרים, אשר לא ידעו את פרוייקט השטו"ת, ויעיפו מבטם קלות ויפסקו כי זה הפורום נועד לבדיחות נוסח מקור לילדים, למשחקים חסרי טעם והגיון ולכל דבר אשר אין נמצא מקומו בשאר הפורומים. וימלא הפורום את השרשורים של בני-האנוש החדשים, שכבר הפכו מושבם קבע במקום זה ויקרא להם "פעילים" על-שם אותם פעילים מייסדים שעמלו להקים את הפורום, לשאול ולענות כבמיטב השו"תים. והלא הדור החדש, דור המחשב והטלוויזיה והמיקרוגל, לא מעמיק בקריאה, ולכן לא ראה ולא הבין את ראשי-התיבות והבין כי פה מקומה של כל שטות.
וכעת באו בני-אנוש אשר מעמיקים קרוא, צפו במתרחש בפורום ולבם מזדעזע, ואין ספק כי הדבר הראוי להם לעשותו הוא להסביר את העניין בפני כל יושבי הפורום, לטרוח ולדאוג לנעילת שרשורים מיותרים על סורג ובריח, להחייאת הפורום והפרחת שממתו.
ישלח ה' ברכה לכל העוסקים במלאכה. 
הממ...זכוכית מגדלת
אם הוא התדרדר , עד כדי כתיבת שטויות חסרות פשר (מה שאני כותבת עכשיו למשל) דינו החייאה בפורום מדא , אך אמרו רבותינו שניתן להצילו על ידי שטיפת מוח פסיכולוגית שתחזירו למוטב בפורום נוער וגיל ההתבגרות , אך במקרה של עודף רצינות , מומלץ לשלוח את הפורום לבקר בפורום צעיר בראש , ושם הוא יספוג דברי שטות והלצות למכביר כמיטב המסורת ....
הו, התגעגעתי לתשובות מספקות מעין אלה.אוריה שמחה
להלן מברק דחוף ששוגר לחלק מפעילי הפורום: [עכשיו זה לכולם]
חברים |1 2 3 4 אמות| וחברות יקרים!
וודאי תוהים אתם על פשר מכתב משונה זה. תקראו,ואולי תבינו.
בתקופה האחרונה לצערנו שורר בפורום המהולל ששמו "פרוייעקט השטו"ת" עיזבון מוחלט. צמחי בר פראיים שולטים בו! הרס ואבדון! קשר מקרי ומועט בין תכלית הפורום הק' לבין ההודעות המכונות בלעז- ה"שרשורים" שנמצאים בו כעת. וע"כ אנו יוצאים בדרישה ותחנון! אנא! בואו להפיח מעט רוח חיים לבל ימות הפורום!!
נשמח לראותכם בין רבננו הדגולים,
החברה להחייאת שטויות בע"מ.
|צמח בר פראי|מאחורי הקואחרונה

לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות
הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,
מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.
העונה להגדרות הצניעות ?
פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני
אפשר פילאטיס ולא זומבה
גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות
כמובן.
ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר
הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש
לזוג, הליכון זוגי
נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג
בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש
הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש
הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים
בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה
של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה
למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני
יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם
האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא
על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת
מה הדיןקעלעברימבאר
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני
כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים
אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני
בגרויות חורף פטור מלספור
כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני
והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים
וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה
וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
שמיניסטים לא סופרים125690
יא עוקץדורין השמיני
אנחנו נשארים אחרי היסודי
אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר
יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני
בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל
על כן צריך לספור הכל
הרמוניהאחרונה
אתם שטוניקים גאוניים
עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))
פעם היינו חברות;)
נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני
מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.
מה היה שםדורין השמיניאחרונה
בשביל הלא מעודכנים
תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות
יש לכם ממנו זכרונות טובים?
יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?
תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")
אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה
@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?
נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
שאלה רבתיקופת חיסכון
אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?
פסקזמןלא סתם מישהי
הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
שאלהשמיניסט באמ"ש
לא125690
זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.
יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד
מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690
אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.
אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר
אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה
זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.