"לקרוא לחסה 'גוש קטיף' - גאווה גדולה"

חברת 'עלי קטיף - חסלט' השיקה מותג חדש: "הטעם הנקי של הטבע".

תגיות: ירקות חסלט
חזקי ברוך - ערוץ 7 , ז' בכסלו תשע"ד

חברת 'עלי קטיף - חסלט' קיימה בסוף השבוע מסיבת עיתונאים בה הוצג המותג החדש שילווה את ירקות 'חסלט' בשנים הקרובות.

'חסלט', שהוקמה לפני כ-25 שנים, פיתחה שיטות גידול חדשניות וייחודיות למניעם חדירת מזיקים ותולעים, כל זאת בליווי גופי כשרות מובילים, לצד מעבדות המפקחות בצורה הדוקה על אי המצאותם של חומרי הדברה.

השקת הלוגו החדש של מותג 'עלי קטיף – חסלט', תשדר מעבר ממותג שמרני למותג עדכני, חדשני ורענן. לצד הלוגו החדש, חשפה החברה את הסלוגן "הטעם הנקי של הטבע".

החל מעתה ישווקו מוצרי 'חסלט' באריזות חדשות, הנושאות את הלוגו החדש של 'עלי קטיף –חסלט' והסלוגן. עיצוב השקיות מתחבר גם הוא לשפת המותג, והן משלבות מוטיב של שמים כאלמנט המסמל נקיות, רעננות וטבעיות. לכל אחת מ-3 סדרות המוצרים של 'חסלט' יתווסף צבע נוסף שישתנה מסדרה לסדרה.

מנכ''ל החברה, אליעזר ברט, הדגיש כי "אנחנו גאים שהראשוניות שלנו, והאיכות שלנו התקבעו כל כך, עד שכל חסה שטופה וללא חרקים, מכונה בציבור 'חסה גוש קטיף'. חשוב לנו לבדל את המוצרים שלנו ולהראות שגם במוצרים עם כשרות מאוד גבוהה, אנחנו מצליחים לתת גם איכות מוקפדת לא פחות, ונקיות ברמה המקסימלית".