אוהדי הפועל. ביום בהיר אפשר לראות רחוק.
אוהדי הפועל. ביום בהיר אפשר לראות רחוק.עודד קרני

אילו ציפורים. ביום רביעי הקרוב תשחק הפועל ירושלים בביתה נגד ניז'ני נובגורוד הרוסית, במסגרת רבע גמר היורוקאפ. מעט מאוד משחקים נותרו בכדי לזכות בגביע הטורניר האירופי היוקרתי, והפועל ירושלים נמצאת בעמדה נוחה מאוד לזכות בו.

אתמול (שני) עשתה הפועל ירושלים צעד נוסף בדרך לעליה לחצי גמר היורוקאפ, כאשר הקבוצה הרוסית שתמודד מול ירושלים על עליה לחצי הגמר, נאלצה להתעכב בגרמניה.

בכך תיאלץ הקבוצה הרוסית לשחק מול ירושלים ללא הכנה אופטימאלית לקראת המשחק. הסיבה לעיכוב הקבוצה הרוסית הוא שהמטוס שאמור היה להביא את הקבוצה לארץ, נאלץ לנחות נחיתת חירום בשדה התעופה שבברלין.

אל דאגה, הטיסה לא נחתה בברלין בעקבות פרשה מסעירה ובטחונית, אלא בשל פגיעה של ארבע ציפורים בכנף המטוס, פגיעה שיכולה הייתה להביא להתרסקות המטוס כולו.

בימים בהם עדיין מחפשים אחר המטוס המלזי שנעלם בפתאומיות ואיש אינו יודע היכן הוא, מסתבר שלטוס זה לא הדבר הבטיחותי ביותר בימים אלו.

מסע ארוך מצפה לקבוצה הרוסית, מסע שתחילתו בטיסה מרוסיה לגרמניה. מגרמניה אמורה הקבוצה לטוס עם אל-על לתל אביב, ומשם באוטובוס לירושלים. למי המסע ישתלם בסופו של דבר? ביום בהיר, אפשר לראות מירושלים את החצי גמר.