יעקב אשר
יעקב אשרצילום: פלאש 90

בנאום מושחז שנשא במליאת הכנסת, תקף ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) את שר האוצר וסגנו, בגין ה'פשרה' שהשיג עם היועץ המשפטי לממשלה להגביל את מתן הפטור ממע"מ לרוכשי דירה שלא שירתו בצבא, עד לגובה של 600 אלף ש''ח.

"אני חושב ששר האוצר לא היה הולך על התכנית הזו בשום צורה שהיא, אם זה לא היה פוגע בחרדים. כל הפעילות שלו, כל הסיפוק שלו, הכל מוזן על שנאה, על אפליה. הפתרון שמצאו הוא פתרון כל כך 'אמיתי', להגביל את החרדים ברכישת דירה עד שש מאות אלף ש"ח! בסכום הזה אפשר לקנות דירה, אולי על הירח...".

"אני רוצה לספר לכם", המשיך ח"כ אשר בדבריו, "אמש התקיים דיון במליאה על כריתת עצים. השר לאיכות הסביבה דן בנושא מכל צדדיו. אני רוצה לבקש מכבוד השר 'אל תאפשר כריתת עצים, תשאיר את האופציה ללפיד להציע לנו לגור שם, הרי אנו עבורו כמו קופים'".

לדבריו, "מלבד השנאה הפתולוגית המנחה את שר האוצר, הרי השר וסגנו פשוט לא יודעים לקרוא מספרים, סיפרה אחר סיפרה. כשם שהם סיפרו לנו בתחילת כהונתם שהמדינה שקועה בגירעון של 45 מיליארד ש''ח ובסוף התברר שלא דובים ולא יער, כך היום ממשיך שר האוצר לטעון בבורות כי דירה בביתר ובמודיעין עילית שווה עד 600 אלף ש"ח.

"הרי כל אחד יודע שהנתונים הללו מומצאים, מופרכים, הוא לא טורח לקרוא כמה ספרות ברצף. כל פעילותו של שר האוצר מוזנת משנאה, שנאה ועוד שנאה", כך ח"כ אשר.