ח"כ אריאל אטיאס
ח"כ אריאל אטיאסצילום: פלאש 90

ח"כ אריאל אטיאס, יו"ר סיעת ש"ס, הודיע היום לרבנים חברי מועצת חכמי התורה כי הוא החליט להתפטר מהכנסת.

ההודעה מגיעה לאחר מספר שיחות בנושא עם חברי מועצת החכמים ועם יו"ר התנועה בהן הבטיח אטיאס כי ימשיך לעמוד לימינה של ש"ס ולהשתלב בפעילות ציבורית למענה גם בהיותו מחוץ למערכת הפוליטית.

לצד ההודעה לראשי התנועה מפרסם היום אטיאס גם הודעה לציבור תומכי ש"ס. "נפלה בחלקי הזכות להיות שליחו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל ושל חברי מועצת חכמי התורה, לשרת את הציבור כנציג תנועת ש"ס בכנסת ובתפקידיי כשר התקשורת וכשר הבינוי והשיכון בממשלת ישראל" כותב אטיאס ומוסיף כי "במהלך תפקידיי, השתדלתי לפעול כמיטב יכולתי בנאמנות ובמקצועיות לטובת כלל אזרחי ישראל ולמלא את השליחות שהוטלה עליי".

בהודעה מסביר אטיאס את הרקע להחלטה: "לאחר שנים רבות של פעילות אינטנסיבית, לילות כימים, לטובת הציבור ולאחר פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל הרגשתי צורך לקחת פסק זמן מחברותי בכנסת".

את דבריו מסיים אטיאס בתודה לראשי התנועה. "ברצוני להודות למרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, ולחבריי, יו"ר התנועה הרב אריה דרעי וחברי הכנסת של ש"ס, על האמון הרב שנתנו בי עד היום. בכוונתי להמשיך ולעמוד לימין תנועת ש"ס ולעסוק בפעילות ציבורית שתוטל עליי על ידי מועצת חכמי התורה ויו"ר התנועה".