LG השיקה באופן רשמי את ה-G Pad 10.1.

הטאבלט הקודם של החברה, ה- G Pad 8.3, היה אחד הטובים של שנה שעברה. בחברה מקווים שהמכשיר החדש ישיג אותה הצלחה. מעבר למסך הגדול יותר, מציע הטאבלט החדשה סוללה ענקית של 8,000mAh. הן הוא כולל תכונות שהוצגו לראשונה בטלפון הדגל החדש של החברה, ה-G3.

כך, לדוגמה, ניתן לבצע צילום סלפי באמצעות שימוש במחווה: מציגים למצלמה את כף היד, סוגרים אותה לאגרוף בתוך המסגרת המוצגת ומתכוננים לצילום בזמן הספירה לאחור. אפשרות אחרת שקשורה לצילום היא Touch & Shoot. נגיעה במסך בישום הצילום ממקדת את התמונה בנקודה ומתאימה את הצמצם ואת העדשה באופן אוטומטי לתנאים.

הטאבלט מגיע גם עם הגרסה החדשה של QPair. גרסה 2.0 מרחיבה את מגוון הטלפונים מבוססי האנדרואיד עמם אפשר לבצע סנכרון. הסנכרון, באמצעות בלוטות', מאפשר קבלת הודעות על שיחת ומסרונים בטאבלט.

הטאבלט גם כולל את תכונת ה-Knock Code שמאפשרת לקבוע סיסמאות פשוטות ממגוון של עשרות אלפי אפשרויות. ניתן לשמור עד ארבע ססמאות של משתמשים שונים.

הטאבלט מבוסס על מערכת על שבב Snapdragon של קוואלקום עם ארבע ליבות במהירות 1.2 גי'גה-הרץ. היא מלווה ב-1 ג'יגה-ביט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD. מסך ה-IPS מציע רזולוציה בינונית מאוד של 1,280x800 פיקסלים, והמצלמות הן 5 מגה-פיקסלים מאחור ו-1.3 מגה-פיקסלים מקדימה. למרות הסוללה הענקי עוביו של המכשיר 8.9 מ"מ בלבד ומשקלו 523 גרם.

הזמינות של ה-G Pad 10.1 בארץ טרם נקבעה וכן גם מחירו. הוא יימכר בצבעי שחור ואדום בורדו.