מוגנת. ח"כ זועבי
מוגנת. ח"כ זועביפלאש 90

בראיון שהעניקה ח״כ חנין זועבי לרשת אל ג׳זירה אמרה "העורף הישראלי חושש מאבידות שיגבו בעקבות פעולה קרקעית. הציבור בישראל לא מסוגל לסבול עימות שיביא עימו עוד ועוד חיילים שיפגעו. החברה בישראל מעוניינת במערכה קרקעית קצרה, כדי לא לשלם בעוד ועוד חיילים הרוגים".

״הציבור בישראל בהחלט הופתע מכך שהרקטות הגיעו עד לתל אביב", אמרה, "בישראל ניסו לשכנע את עצמם לאחר תוכנית ההתנתקות שהציבור בעזה לא יתמוך בחמאס והנחת העבודה המוזרה הזו טפחה על פניהם".

״ישראל פתחה בפעולה קרקעית בעל כורחה בשל מחסור במטרות צבאיות. ישראל חוששת מהרחבת הפעולה ושמה את כל יהבה כעת על ניסיונות המצרים להביא להפסקת אש, לאחר שביוזמה המצרית המקורית שהייתה יוזמה לכניעה של עזה כשלה לגמרי״.

דובר חמאס בחו"ל, חוסאם בדראן, הצדיע לזועבי על דבריה ואמר כי "חנין זועבי היא אישה פלסטינית המלאה בפטריוטיות. מגיע לה כבוד והערכה מכל בני עמנו. נייחל שחלק מהפוליטיקאים הרשמיים ייקחו ממנה דוגמה ויפעלו לפי עמדותיה הראויות לציון".

השר אביגדור ליברמן אמר בתגובה "כמו לפני מערכת הבחירות הקודמת, גם בפעם הבאה 'ישראל ביתנו' תפנה לוועדת הבחירות המרכזית על מנת לפסול מהתמודדות לכנסת את מפלגת הבוגדים של בל״ד, שהוציאה מתוכה את עזמי בשארה וחנין זועבי, ואנו מקווים שהפעם בג״צ יזכור את הדברים הללו של זועבי, יקבל את ההחלטה הנכונה ולא ישנה שוב את החלטת ועדת הבחירות המרכזית שלא לתת לאנשים הללו, שהם במוצהר אוייבי ישראל, להיות חברים בכנסת ישראל".