מחבלי החמאס
מחבלי החמאסצילום: פלאש 90

סרטון וידיאו חדש מבית היוצר של ארגון המדינה האסלאמית הפעיל בתימן מביא את סיפורם של הלוחמים אשר ביצעו שלוש מתקפות נגד יעדים של כוחות הביטחון התימניים.

לטענת הארגון, כוחות הביטחון התימנים מסייעים לצבא האמריקני במלחמתו נגד הטרור האסלאמי.

פעילי הארגון האסלאמי הקיצוני נראים יוצאים למשימות בטנדרים פתוחים כשהם חמושים בנשק קל, וזאת בדומה לשיטות הפעולה של הארגון בעיראק. חבורות אלה מתמחות בפעולות של הרג המוני והן מהוות את עמוד השדרה המבצעי של המדינה האסלאמית.

הקריין מסביר, כי הלוחמים ממחישים לאויב את הנחישות של אומת הג'יאהד, וגם כאשר מספר השהידים עולה התוצאה חיובית, שכן הדבר מביא להתעוררות בעולם האסלאמי.

אבו ראווי אל-סעירי, גבר בשנות השישים לחייו מתראיין בסרטון הוידאו לקראת יציאתו לפיגוע התאבדות בטנדר תופת. הוא נראה מחבק את בנו שאף הוא לוחם בשורות המדינה האסלאמית, משבח אותו על הדרך בה בחר ונפרד ממנו באומרו, כי זו הדרך לגן העדן, ובזכות הקרבת נפשו הוא יוכל להכניס גם את בני משפחות לגן העדן.

האבא קורא להורים המוסלמים לשלוח את ילדיהם לזירות הג'יהאד, ומציין כי אין חשוב אם נהרגים צעירים או מבוגרים, שכן החיים ממילא קצרים והמוות הוא שמחה במלחמה נגד הכופרים. היעד של הג'יהאד לדבריו הוא סילוק הכופרים מעל פני האדמה ויישום השריעה. סרטון הווידאו מסתיים בכיתובית: "אנו בדרכנו למסגד אל-אקצה".