כוח מיוחד למלחמה בטרור
כוח מיוחד למלחמה בטרורדובר צה"ל

ארגון נפגעי הטרור אלמגור מגיב לחטיפת הקצין מגבעתי, סגן משנה הדר גולדין, ומציע לממשלה להגיב בנחישות.

"הגיע הזמן להפוך את המשוואה וללמד את החמאס כמו כל מי שעוקב אחרי ישראל במלחמה זו כי חטיפה מהווה גזר דין מוות לחוטפים, ליוזמים, לשומרים, למתווכים, ולכל מי ששותף למעשה הנבלה. ידעו בכירי החמאס כי עכשיו הם עומדים להיות מסוכלים האחד אחרי השני עד שישוחרר ויוחזר החטוף. ידעו כי החמאס גזר על עצמו מוות והיעלמות", נמסר מהארגון.

יוסי צור, אביו של אסף צור (בלונדי) הי"ד שנרצח בפיגוע בקו 37 בחיפה האשים את ממשלת נתניהו ביצירת המוטיבציה לחטיפה על ידי המחירים המופרזים ששילמה, כלשונו.

"הוכח שוב שאלמגור צדקו לכל אורך הדרך כשהזהירו מפני קיום עסקאות שחרור מחבלים ועסקאות עם הפלסטינים. כאשר משלמים בשחרור מחבלים תמורת קלטת עם הוכחת חיים כמו במקרה שליט, כשמשחררים מחבלים תמורת קיום מו"מ, כששחרור מחבלים הופך רוטיני ושגרתי אין להתפלא שהחמאס רואה בחטיפות נשק אסטרטגי. הוכח היום שוב ששחרור מעודד חטיפות נוספות, החמאס מנסה שוב ושוב לחטוף חייל כי ממשלות ישראל לימדו אותו לנהוג כך".

באלמגור קוראים לממשלה להודיע כי מאמצי השחרור שהחלו היום לא יופסקו עד לשחרור החייל השבוי וכי אין הפסקות אש הומניטריות או אחרות והמלחמה תימשך באופן רציף עד לשחרור החייל.