אצטדיון סמי עופר בחיפה
אצטדיון סמי עופר בחיפהצילום: החברה הכלכלית חיפה

ביום שני הקרוב יתקיים משחק ראשון באצטדיון סמי עופר שבחיפה, בו תארח מכבי חיפה את קבוצת בני סכנין במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל.

ביום חמישי הקרוב יתקיים טקס קביעת מזוזה בכניסה הראשית לאצטדיון, במעמד ראש העיר חיפה והרב דוד אבוחצירא. אצטדיון סמי עופר נבחר ע"י מנהלת הליגה לשמש גם לטובת האירוע המרכזי שבו יוכרז בחמישי הקרוב על פתיחת הליגה במעמד ראשי כל קבוצות הכדורגל והקפטנים של הקבוצות.

בשבוע שעבר נערכה חזרה הגנרלית האחרונה לפני פתיחת האצטדיון במהלך אימון של מכבי חיפה בהשתתפות קהל של אלפי צופים. נבדקו כל מערכות האצטדיון בהשתתפות קהל, החל במערך הכרטוס ושערי הכניסה, המצלמות ותאורת הדשא, מסכי התוצאות והכריזה ועד המזנונים ותאי השירותים באצטדיון החדש.

גם המשטרה, מד"א והפיקוח העירוני וגורמים נוספים לקחו חלק בהערכות לפתיחת האצטדיון ותרגלו תרחישים שונים באצטדיון.

גל פלג, מנכ"ל החברה הכלכלית, סיפר כי "הושקעו מאמצים רבים בהקמת אצטדיון סמי עופר, מדובר במגה פרויקט ואייקון אדריכלי בקנה מידה בינלאומי שיצעיד את העיר קדימה ויציב אותנו בשורה אחת עם האצטדיונים המובילים באירופה. קיבלנו פידבקים מדהימים מאלפי צופים שכבר ביקרו באצטדיון ואנו מברכים את מכבי חיפה על מכירת המנויים המרשימה ומשוכנעים שהקהל יזכה לחוויית צפייה שטרם נראתה כמותה בישראל. בהזדמנות הזו אנו מאחלים הצלחה רבה בעונה הקרובה לשתי הקבוצות החיפאיות".

1,550 מקומות חנייה בהיקף האצטדיון מיועדים לשימוש של מנויים בתשלום. בנוסף 6,500 מקומות חניה עוטפי אצטדיון לקהל הרחב במרחק הליכה של עד 9 דקות מהאצטדיון. באי האצטדיון מתבקשים למלא אחר ההנחיות והפרסומים של עיריית חיפה בקשר עם מערך התחבורה "סמיסביב" ולהימנע להגיע לקרבת האצטדיון ברכב ביום המשחק. 

אצטדיון סמי עופר יארח את נבחרת ישראל במשחקיה בקמפיין יורו 2016 והפתיחה הרשמית של האצטדיון צפויה להתקיים ב-25.3.15 במשחק ידידות בין אלופת עולם -  נבחרת גרמניה לנבחרת ישראל, במסגרת 50 שנים לכינון היחסים בין ישראל לגרמניה. למשחק צפויה להגיע גם הקנצלרית אנגלה מרקל והאצטדיון צפוי להיות מלא מפה לפה.   

כל שנותר הוא לחכות לשריקת הפתיחה...