סערה בחיפה?
סערה בחיפה?הלל מאיר

החניונים שסביב האצטדיון מלאים מים ונסגרו לפי שעה עקב סכנת החלקה, כר הדשא הספוג מים עשוי להוות חיים קשים לשתי הנבחרות ובמשטרת ישראל אומרים "יש להשתדל להגיע לפחות שעתיים לפני המשחק". סופות הגשמים החזקות משפיעות בצורה ישירה על משחקה של הנבחרת הישראלית בכדורגל מול זו הבוסנית, הערב (21:45) באצטדיון החדיש שבחיפה, אצטדיון סמי עופר.

כבר אמש כשעלו שחקני הנבחרת לאימון אחרון לפני המשחק, התריעו מספר שחקנים על איכות הדשא באצטדיון החדיש. לפני כחודש עבר הדשא שיזרוע בשל עונת החורף הצפויה ולפי מספר אנשי צוות נראה שהדשא אינו מתאים לקיום משחק אירופי. דובר החברה הכלכלית, עופר עמר, אמר כי "הדשא במצב מתאים למשחק במוקדמות היורו". על פי כמויות הגשם שפקדו עד כה את העיר חיפה וצפויות להמשיך ולפקוד במשך היום כולו את המגרש החדיש, נראה שלנבחרת מחכה מגרש מחליק, כזה שעשוי להכריע על יכולת השחקנים לנצח את המשחק.

ולחשוב שזהו האצטדיון החדיש והמפואר ביותר בישראל. 

אם כל זה לא מספיק, אזי שגם לאוהדים צפויה חוויה לא פשוטה בכלל כשמספר חניונים בסביבות האצטדיון החדיש נסגרו בשל סכנת החלקה. ממשטרת ישראל נאמר כי "עקב הגשמים נוצרה סכנת החלקה במגרשי החנייה של הוט וחלק מהחניון הדרומי לאצטדיון המסכנת את הנהגים. לפיכך לא תתאפשר חניית רכבים בחניונים אלו".

עוד המליצו במשטרה לנהגים הרבים  "להגיע בתחבורה ציבורית, רכבת ישראל והמטרוניות, שיגיעו בצורה תכופה עד לאצטדיון". 

לא רק ההגעה אל האצטדיון תהיה קשה עבור האוהדים כי אם גם הצפייה בו. על פי חזאי מזג האוויר של ערוץ 10, דני רופ: "לקראת המשחק צפויות להיות הפוגות גדולות יותר בגשם, אך זה לא אומר שבמהלך המשחק לא יירד גשם. הטמפרטורה בשעת המשחק צפויה להיות 16 מעלות, לכן מומלץ לבוא לבושים טוב עם מטריות ולהיות ערוכים לכך".

האם במצב של הפסד בנבחרת יתלו זאת במזג האוויר?