הרב שטיינזלץ עם הנהגת בני עקיבא
הרב שטיינזלץ עם הנהגת בני עקיבאצילום: דוברות

מכון שטיינזלץ חובר לתנועת הנוער בני עקיבא כדי לקדם את מיזם הלימוד של הדף השבועי.

המיזם הינו מודל של ''בני עקיבא'' שהחל לפני כשנה וחצי, במסגרתו מדי שבוע נלמד דף גמרא אחד - כאשר בימים ראשון ורביעי נלמד עמוד אחד, ובשבת חוזרים הלומדים על הדף הנלמד.

אנשי מכון שטיינזלץ, בהם הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ בן ה-81, נפגשו עם חברי הנהגת התנועה וסיכמו עימם על שיתוף פעולה בין המכון לבין תנועת בני עקיבא.

בין היתר, צפוי מרכז שטיינזלץ להפיק ספרים מותאמים ללומדים מ"בני עקיבא" וכן להפיק תכנים ייעודיים לבני נוער ולקהלי יעד שונים הלומדים את הדף השבועי.

המטרה של שיתוף הפעולה החדש הינה להרחיב את ציבור הלומדים במסגרת המיזם ולסייע בהנגשת דפי הגמרא לכלל ציבור הלומדים.

מנכ"ל מרכז שטיינזלץ, מני אבן ישראל, אמר "בתקופה המודרנית בה אנו חיים, חשוב להפוך את התלמוד לזמין ומותאם לכל אחד. יש קהלים שלימוד דף יומי זה דבר גדול עבורם, ולכן חשוב לאפשר גם אופציית לימוד שתתאים עבורם. פירוש התלמוד של הרב שטיינזלץ נועד להקל על תהליך הלימוד ולהנגיש אותו לכל אדם באשר הוא".

מזכ"ל תנועת בני עקיבא יאיר שחל אמר "קביעת עיתים לתורה זו חובה לכל מי שרוצה לעצב אישיות המחוברת לעולם רוח בחיי המעשה . הדף השבועי נותן לכולנו יכולת ללמוד בקביעות את התלמוד הבבלי הכל כך בסיסי וכל כך אהוב כבר אלפי שנים בכל חלקי העם. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מרכז שטיינזלץ ואנו בטוחים כי הוא יסייע להרחיב את מעגל הלומדים שייקחו חלק במיזם חשוב זה''.