זה לא הגיל זה התרגיל

מתאמנים? עם התזונה הנכונה, אתם תשאירו אבק לצעירים...

בשיתוף דנונה ויטבתה Pro , ז' בכסלו תשע"ט

זה לא הגיל זה התרגיל-ערוץ 7
זה לא הגיל
istock
50 זה ה-30 החדש - בשבילכם זו לא סתם מנטרה, זו דרך חיים.

אתם ממשיכים לשמור על שגרה פעילה למרות שכבר עברתם מזמן את גילאי ה-20-30 וזה מעולה. פעילות ספורטיבית תורמת לירידה בשכיחות מחלות ולא פחות חשוב, גם מאפשרת לכם לשמור על המשקל מבלי להפחית את צריכת הקלוריות בשל האימונים השומרים על מסת השריר מהירידה הטבעית הצפויה בגיל השלישי. מה שחשוב זה בעיקר תזונה נכונה המתאימה לגיל ולתרגיל...

חלבונים ונהנים

הגיע הזמן שתקדישו קצת תשומת לב לחלבונים שאתם צורכים, השתדלו לגוון בחלבונים דלי שומן: עוף, הודו, בקר רזה, ביצים, מוצרי חלב דלי שומן, סויה וקטניות.

אחד המקורות הטובים ביותר לחלבון איכותי הוא מי הגבינה העשירים בחומצת אמינו ונמצאים באחוז גבוה בחלב ומוצריו. הכמות המומלצת היא בין 15 ל 25 גרם חלבון בכל ארוחה.

מוסיפים שמן לבריאות

למרות המוניטין הרעוע שלו, הגוף שלכם זקוק בהחלט לשומן. צרכי השומן לא משתנים עם העלייה בגיל. מומלץ להעשיר בשומן מן הצומח (טחינה, אבוקדו, זיתים, אגוזים, שקדים) ולהמעיט בשומן מן החי (בשר שמן, נקניק, קבב, גבינות שמנות, חמאה, קצפת, מרגרינה) ולהעשיר בשומן מסוג אומגה 3 – דגי ים צפוני.

סידן חדש

נכון, אתם מרגישים בני 30, אבל יש תהליכים שמתרחשים בגוף שלכם, ביניהם איבוד סידן האופייני לגיל. הסידן חשוב לשימור מסת העצם, למערכת קרישת הדם, לכיווץ השרירים ולכיווץ והרפיה של כלי הדם. מקורותיו העיקריים הם חלב ומוצריו, טחינה משומשום מלא, שקדים, סרדינים, ברוקולי וכרוב.

ליידי, D!

ויטמין D - חיוני לספיגת הסידן בעצם, לתפקוד השרירים ולשיווי משקל.

בגביע דנונה פרו ובמשקה יטבתה פרו תוכלו למצוא חלבון, פחמימה, סידן וויטמין D.
טבלת המוצרים
יח"צ

דוגמא למוצרים שמכילים חלבון, פחמימה, סידן, שומן וויטמין D