אהוביה סנדק
אהוביה סנדקצילום: באדיבות המשפחה

יאיר שרקי, כתב הדתות של "חדשות 12", התבטא הערב (שני) בחריפות נגד משטרת ישראל בעניין חקירת נסיבות מותו של אהוביה סנדק ז"ל.

"לא מאמין למילה של המשטרה בחקירת מותו של אהוביה סנדק ז״ל", צייץ שרקי בחשבון הטוויטר שלו. "הגוף שאנשיו חשודים בגרימת התאונה חוקר את נסיבות האירוע, מסמן חשודים חליפיים, מסלים את סעיפי החשד ומדליף לכתבים".

"לי זה נשמע כמו שיבוש", הוסיף. "ועדה משותפת למשטרה ולמח״ש זאת בדיחה. דרוש צוות בלתי תלוי".

זעקת אמו של אהוביה סנדק לשר אמיר אוחנה

בחדשות 12 דווח מוקדם יותר כי המשטרה טוענת שהיא יודעת מי נהג ברכב בו נהרג אהוביה סנדק. החוקרים טענו כי יש להם עדויות ליידוי אבנים של חמש הצעירים - מה שהוביל למרדף המשטרתי לטענתם.

בנוסף טוענים החוקרים כי הנהיגה הפרועה של הנהג במנוסה היא זו שהובילה לחיכוך בין הרכב המשטרתי לרכבם של הצעירים ולאחר מכן להתהפכות שהביאה למותו של אהוביה סנדק.

נזכיר כי בג"צ צפוי לדון בהקדם האפשרי בעתירה הדורשת לאסור על המשטרה לחקור את מקרה המוות, בטענה שעל פי פקודת המשטרה חל איסור על המשטרה לחקור אירועים בהם השוטרים חשודים גם הם.

בארגון חוננו תקפו את המשך חקירת הנערים בחשד למות הנער: "הדם של הנער הבא שייהרג על ידי הימ"ר ומח"ש. מי שלא מנהל חקירת אמת על הרג נער יהודי, סולל את הרג הנער הבא.

''זריקת האירוע על הילדים שנפגעו בתאונה הקשה, משמעותה אחת - טיוח וניסיון לנקות את השוטרים. אנו בוחנים הכנסת התערבות משמעותית חיצונית בחקירה. בקרוב נדע", הוסיפו בחוננו.

הוריו של אהוביה יצאו בגיוס המונים להקמת בית כנסת לזכרו ונטיעת כרם ליד כוכב השחר. חבריו אמרו "זה הצדק האמיתי לאהוביה!"

הצטרפו לקריאת ההורים והיו שותפים בתרומה להקמת בית כנסת לזכרו של אהוביה ז"ל >>