מחאת עובדי סלקום. למצולמים אין קשר לידיעה
מחאת עובדי סלקום. למצולמים אין קשר לידיעהצילום: דוברות סלקום

המועצה האזורית גוש עציון הודיעה היום (שלישי) כי תצא למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום עימה עובדת המועצה כיום.

הדברים באים על רקע החלטת הנהלת ועד עובדי סלקום להשבית את החברה למשך שעה, ביום בו מציינים הערבים יום שביתה כלפי מדינת ישראל.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר: "שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? רוצים לייצר סימטריה כשאין ולא הייתה סימטריה? אנחנו מצפים מחברת סלקום שתסייע למשק הישראלי, לא שתזיק לו מבפנים עם שביתות וחיזוק לגרועים שבאויבנו.

''אנחנו במועצת גוש עציון נעשה את ההפך - נתמוך בכל עובד ערבי שמחרים את השביתה המקוממת ונצא מידית למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום, עימה אנחנו עובדים היום. סלאמת סלקום - תשבתו בלעדינו", הוסיף נאמן.

בארגון תורת לחימה פנו היום (ג') לרמטכ"ל אביב כוכבי, למנכ"ל משרד הבטחון אלוף (במיל') אמיר אשל, ולחברי וועדת החוץ והבטחון של הכנסת, בבקשה לסיים את התקשרות צה"ל וחברת סלקום.

''לאור הדו-פרצופיות, והבחירה של חברת סלקום להלכה ולמעשה בצד של גורמי הקיצון הערביים, כנראה בשל רצונם להתחנף לעובדיהם הערבים, אנו קוראים לכם לבטל מיידית את ההתקשרות של צה"ל עם חברה זו. לא יתכן שחברת סלקום תהנה מתקציב הבטחון של ישראל, תספק שירותי טלפון לקציני וחיילי צה"ל, ותמשיך להיות שותפה להתססת הגיס החמישי שבתוכנו", אמרו אנשי תורת לחימה.

מחברת סלקום נמסר: "סלקום היא חברה ישראלית שמשרתת את כלל תושבי המדינה בעתות רגיעה ועל אחת כמה וכמה בעתות חירום, כמו הימים הקשים שבהם אנו נמצאים.

"בסלקום יש עובדים מכל הדתות והאמונות, אשר עובדים יחד, כתף אל כתף, גם בימים האלה. חלקם חוששים ומסכנים את עצמם ברגעים אלה ממש בכדי לתת שירות באזורים מסוימים, אנו מחזקים את ידי חיילי ומפקדי צה"ל ומערכת הביטחון, תומכים ומחזקים את כלל תושבי המדינה ובעיקר את תושבי הדרום, שנמצאים תחת מתקפת טילים אכזרית ומתועבת.

"ההתכנסות היום היתה בקריאה לדו קיום וחיים משותפים ובאה מהמקום של עובדים שחיים ועובדים יחד. מובן מאליו כי אין ולא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי. בדיעבד, העיתוי היה שגוי והוא זה שאיפשר למי שמחפש להלהיט רוחות, ליצור קשר שלא קיים בין שני הדברים.

"נמשיך לפעול, לשרת ולחזק את צה"ל ואת כלל תושבי המדינה בימים קשים אלה ולפעול לדו קיום ולעבודה משותפת של יהודים וערבים בסלקום".