אמבולנס
אמבולנסערוץ 7

בעיצומם של ימי השבעה על בעלה, מתארת הינדא פרוש את השיחה האחרונה שלהם במהלכה קיבל בעלה דום לב.

"היינו במצב כלכלי קשה מאוד ושעיה טס לחו"ל כדי לנסות להביא פרנסה הביתה, בתחילת השבוע התחלתי לפחד והלב שלי הרגיש שמשהו רע עומד לקרות. התקשרתי אליו התחננתי שיחזור הביתה, שמעתי על הקול שלו שהוא לא מרגיש טוב והוא גם הבליע משפט או שניים. הלכתי לקבר רחל להתפלל עליו ולא ידעתי מה יקרה כשאחזור".

פרוש ממשיכה ומספרת, "מייד כשבאתי הביתה התקשרתי אליו שוב, הקו היה מקוטע ופתאום לא שמעתי אותו יותר. צעקתי 'שעיה, שעיה' והוא לא ענה. אני והילדים עשינו תורנות ליד הטלפון וחייגנו עשרות פעמים. אבל הקו היה לא זמין. מאוחר יותר דפקו אצלי פרמדיקים בבית וספרו לי הכל"

לסיוע למשפחה לחצו כאן>>>

הרב פרוש (55) התגורר בירושלים ברחוב בר אילן והשתייך לחסידות ביאלא. לפני חמישה שבועות נסע לארה"ב לצרכי פרנסה.

במהלך שהותו בברוקלין לא חש בטוב ותכנן לשוב ארצה אך התמוטט ארבעה ימים לפני טיסתו. אנשי ההצלה בבורו פארק בצעו בו פעולות החייאה ממושכת שבסיומם נאלצו להודיע למשפחתו בישראל על פטירתו הפתאומית.

הבשורה שהתפשטה בארץ הכתה בהלם את מכריו וידידיו הרבים שהתקשו להאמין על פטירתו: "ישעיה היה יהודי חם, הוא יצר עם אנשים קשרי אהבה וקרבה, כל כולו היה אור, אהבת חסד והצנע לכת, תמיד תמך בנזקקים ואירח אותם למרות שהתמודד בעצמו עם עוני ומחסור" ספדו בכאב.

עם פטירתו הותיר אחריו את אשתו הינדא ותשעה ילדים שמתוכם שלושה לא זכה להוביל לחופה.

"עברנו יחד זמנים קשים בחיים ועמדנו בהם באמונה, תמיד סבלנו מעוני אבל אף פעם לא ידענו שהוא עתיד להפריד ביננו לנצח" אמרה אלמנתו.

נשארנו חסרי כל, בלי דירה, בלי כסף לחיות ובלי אבא שהיה העוגן של החיים שלנו. אני מתחננת אליכם! אנא תעזרו לי לא לקרוס ולהצליח לעמוד בניסיון הזה בגבורה" בקשה בדמעות.

לסיוע למשפחה לחצו כאן>>>