בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: דוברות

"נתניהו עושה הכל על מנת להכשיר את האמצעים הבלתי לגיטימיים של האופוזיציה. דף המסרים שיו"ר האופוזיציה מחלק לחייליו הממושמעים, מכתיר את ראש הממשלה בנט כרמאי, נוכל, מפר התחייבויות וגנב קולות.

ובשבוע שעבר, בבני ברק, נוסדה ברית משרתיו בתקשורת", כך כתב בטורו הפובליציסט נדב העצני ('מעריב') בגנותו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה בנימין נתניהו.

העצני שוחח עם בן כספית וינון מגל והגיב לדברים: "למרבה הצער, אנחנו אחוזים עדיין בלפיתת נתניהו, וזו בשורה משמחת מבחינת מי שאוהב את הממשלה הזו ואת התלכיד המופלא והמוזר הזה, כי הדבק המרכזי של הממשלה הזו הוא קיומו של נתניהו באופוזיציה. הקו היחיד שמוביל את הפעולה של חברי האופוזיציה היא עדיין האינטרסים של בנימין נתניהו".

בהמשך הוסיף: "הדבר הזה מטלטל את הבינה. אני אומר באופן עקבי שאחמד טיבי וחבריו לא צריכים לשבת בכנסת ישראל, אך כאשר טיבי הוכשר לשבת בכנסת והוא מפעיל את סמכותו כיו"ר המליאה, צריך להישמע להוראותיו.

יש כאן קו של טלטול והרס הממלכה, של אחד כמו ח"כ שמחה רוטמן שאומר שבנט הוא לא רה"מ שלו ושל גפני שמכנה את רה"מ 'רוצח'. הכול מתחיל מבנימין נתניהו שמוביל את מנזר הצייתנים שלו בצורה ששוללת את הלגיטימציה מהממשלה הזו".

בסיום דבריו, הדגיש הפובליציסט נדב העצני: "חשבתי שאין סיכוי שהממשלה תקום ואני עדיין חושב שסיכויי השרידות שלה נמוכים מאוד, אך היא ממשלת ישראל ומותר לבקר אותה. אני מגלה שחברי הכנסת מהימין של נתניהו פתאום יודעים לתקוף מימין.

אני לא מרוצה מהקמת הממשלה הזאת, היא קמה בגלל מי שריסקו את הימין מתוך נאמנות עיוורת לאדם פסול שיש לו זכויות גדולות, אך הוא רתם את כל עדת המעריצים שלו לאינטרסים האישיים שלו". העצני אף תקף את ינון, ואמר: "אתה ודומיך הם המשרתים הנרצעים של נתניהו, אין לכם אידאולוגיה וקו מנחה".