עידן עמדי ומאלו
עידן עמדי ומאלוצילום תמונת סינגל: סאלי בן אריה , Panagiotis-Paris Orfanos

את השיר "מקום לשנינו" כתב עידן עמדי בעת ביקור ביוון לפני מספר שנים, והיום הוא משחרר אותו לקהל הרחב יחד עם זמרת יוונייה ממוצא ברזילאי בשם מאלו. מאלו אמנם פחות מוכרת בקהל הישראלי, אך ביוון היא פרצה כבר לפני 11 שנים, והוציאהכמה וכמה להיטים גדולים עם עשרות מיליוני צפיות.

"בפברואר 2015 עצרתי רגע הכל וברחתי לכמה שבועות ביוון" מספר עמדי על הזמן והמקום בו נכתב השיר, "זה לא היה מתוכנן, היעד היה קרוב ולא היה לי הרבה זמן להחליט, נכנסתי למקום הראשון שהאפליקציה הציעה וסגרתי חדר".

"אחרי טיסה ושעתיים נסיעה לאותו מקום גליתי שהוא סגור, איפשהו באותיות קטנות היה מסומן שהמקום פתוח רק בעונת הקיץ. הגעתי לאחד המקומות היפים ביוון אבל אין לי כל כך איפה לישון. מכאן התחיל מסע בטרמפים ומוניות עד שהגעתי למלונית פתוחה ושם נשארתי בעיירה יוונית קטנה עם נוף של סוף העולם".

"בכל ערב הייתי יורד לבר השכונתי, קוסטאס הברמן כבר היה מגיש לי בירה וזיתים על אוטומט ויכולתי להרגיש את תושבי המקום מתלחשים על הישראלי המגודל שנפל עליהם באמצע החורף. באופן מוזר הרגשתי טוב ובבית. ככה התחיל השיר הזה כבר לפני כמה שנים".

.

מאז חלפו השנים, ועמדי, שהרגיש שיש לו דואט ביד, לא הצליח למצוא את האחת שתשיר אותו איתו. "אחרי שהשיר נכתב בליתי עוד כמה שנים בלהקליט עליו את מיטב זמרות ישראל בניסיון לעשות אותו דואט אבל משהו בקסם של יוון ושל הנוף נעלם".

"עד שהגיעה מאלו. די במקרה, ברדיו, עם שיר שכבש בזמנו את תחנות הרדיו היווניות, שלחתי לה הודעה קצרה באינסטגרם, אמרתי שיש לי שיר בשבילה ומשם זה כבר היסטוריה"