בר
ברצילום: אולטרה בר

מה גורם לאירוע להפוך להצלחה? לשאלה זו מן הסתם יש לא מעט תשובות בהתאם לסוג האירוע ולהגדרה שלכם להצלחה, אבל באחוזים גבוהים שבכל רשימת תשובות כזו תופיע כמעט תמיד מילה אחת מוכרת- אלכוהול!

ובצדק, אחרי הכל כבר לפני אלפי שנים גילה המין האנושי עובדה פשוטה - לאלכוהול יש יכולת נדירה להפוך את הרגע לנעים יותר, קליל יותר ומשמח יותר.

את כל ההקדמה לעיל אנחנו מציגים בפניכם כהסבר לטענה כי להחלטה באיזה בר תבחרו לאירוע שארגנתם, יש חשיבות לא מעטה לגבי הצלחת האירוע. בין אם מדובר בחתונה של זוג צעיר, אירוע השקת הנפקת חברה או בר מצווה של הנכד הצעיר, בחירה מוצלחת בבר יכולה להיות הקו המבדיל בין אירוע שכולם ידברו עליו לטובה ובין אירוע שכולם יזכרו בו בזעזוע.

ראשית נתחיל בהמלצה, חברת אולטרה בר היא דוגמא מעולה לספקית ברים לאירועים המצטיינת בכל הפרמטרים שנציג לפניכם. אילו פרמטרים? מכיוון שבאנו לכאן כדי לעזור ולא רק לתת הסברים תיאורטיים, קבלו רשימה שימושית בהחלט של 6 נקודות שכדאי מאוד להתייחס אליהן בבחירת בר לאירוע:

מקצועיות

נכון, גם לכם ככל הנראה יצא להגיש משקה אחד או שניים לאורחים שהגיעו אליכם הביתה, ועדיין כדאי לזכור- הפעלת בר באירוע בצורה מוצלחת היא לא עסק לחובבים. היכולת להעניק לאורחים באירוע את השירות הטוב ביותר, החל מתפעול נכון של המלאי, דרך סידור הבר בשטח האירוע, הכנת המשקאות וכמובן מתן שירות אדיב ונעים, כל אלה אינן יכולות שנולדים איתן, אלא הינן נרכשות בהתמקצעות, למידה ונסיון.

מה זה אומר? כאשר אתם בוחרים בר לאירוע, בחנו היטב את רמת המקצועיות של מפעילי הבר: איזו הכשרה הם נותנים לברמנים? מה רמת השליטה שהם מפגינים בידע המקצועי מולכם? הקשיבו בתשומת לב לתשובות ותנו להן לה משקל מכריע בהחלטה.

בר
ברצילום: אולטרה בר

אמינות

אוקיי, אז על יכולת מקצועית כבר דיברנו, השלב הבא הוא בחינת רמת האמינות של הספק המיועד. האם הבר יוצב בזמן? האם כל הסיכומים והתיאומים שעשיתם יבוצעו בפועל? כדי לקבל תשובות טובת לכך, כדאי ומומלץ לערוך בירור קטן: בקשו לדבר עם כמה לקוחות קודמים, ערכו חיפוש ברשתות חברתיות ובגוגל. רוב הסיכויים שבעיות באמינות בביצוע של חברת הפעלת ברים מסוימת יעלו בעדויות ודיווחים של לקוחות קודמים.

איכות

באופן טבעי מרבית הצרכנים נוהגים לקשר בין רמת תמחור גבוהה לאיכות גבוהה, ועל אף שקישור זה לא מופרך לגמרי בכל הנוגע למוצרי אלכוהול ומשקאות אחרים, עדיין יכול להתקיים טווח רחב של איכות באותה רמת תמחור. בבדיקה מול ספקים פוטנציאלים אל תסתפקו בתשובות מעורפלות ובררו- עם אילו מותגים הספק עובד? אילו משקאות בדיוק יוגשו לאורחים? וודאו כי העלות הנגבית ממכם מתורגמת לאיכות באופן אמיתי ומלא.

גיוון

מאחורי המונח אלכוהול מסתתר עולם רחב ומגוון של סוגי משקאות ומותגים, ולאנשים שונים מטבע הדברים יש העדפות שונות לגבי משקאות. כדי לנסות ולספק למירב האורחים באירוע את המשקה המבוקש, כדאי ומומלץ לתת עדיפות לחברת ברים המסוגלת לספק מלאי מגוון של סוגי משקאות. עניין נוסף לו מומלץ לתת משקל- מתן מענה מספק לאורחים שאינם צורכים אלכוהול- ודאו כי בבר יוגשו מגוון מספק של משקאות לא אלכוהוליים.

עיצוב ואסתטיקה

אמירה ידועה בתחום הקולינריה היא שבני אדם אוכלים עם העיניים לא פחות מאשר עם הלשון, והאמת באמירה זו מתקיימת גם בתחום המשקאות. בדקו מול הספקים הפוטנציאלים כיצד יעוצב הבר באירוע עצמו.

קשב ושירות

בחנו עד כמה אנשי המכירות בחברה קשובים לצרכים ולבקשות שהעליתם ותנו לכך משקל משמעותי בהחלטה.

בר אלכוהול באירוע
בר אלכוהול באירועצילום: אולטרה בר