ירון מורגנשטרן
ירון מורגנשטרן צילום: Glassbox

חברת גלאסבוקס (Glassbox) הפועלת בתחום ניתוח חוויות משתמש בנכסים דיגיטליים עבור חברות וארגונים, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון לשנת 2021.

הדו''חות משקפים צמיחה משמעותית ב-ARR אשר עמד על 37 מיליון דולר, נכון לסוף החציון הראשון של 2021, המהווה גידול של כ-32% ב-ARR מלקוחות ענן וכ-25% בסך ה-ARR ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, על בסיס נתוני פרופורמה.

הכנסות החברה לחציון הראשון לשנת 2021 הסתכמו בכ-17.7 מיליון דולר, עלייה של כ-20% בהכנסות על-פי דוח רווח והפסד מתואם (Non-GAAP). העלייה בהכנסות נובעת מגידול במכירות ללקוחות גלאסבוקס. החברה מרחיבה את תחומי פעילותה לענפי פעילות לקוחות נוספים (וורטיקליים) כגון חברות טכנולוגיה, שירותים ממשלתיים, מוסדות בריאות וחינוך דיגיטלי.

באוקטובר 2020 רכשה גלאסבוקס את חברת SessionCam אשר הרחיבה את פעילותה של גלאסבוקס ופתחה עבורה שווקים גאוגרפים חדשים, הרחיבה את בסיס הלקוחות שלה והרחיבה את ענפי פעילות הלקוחות שלה. ה-ARR של החברה מלקוחות באירופה גדל ל-22% מסך ה-ARR לאחר הרכישה. ה-ARR מלקוחות בינוניים גדל ל-34% מסך ה-ARR לאחר הרכישה.

עוד באותו נושא:

גלאסבוקס מדווחת בנוסף נתונים מרשימים בשימור הלקוחות (Retention), גם בסגמנט הלקוחות הגדולים וגם בלקוחות הבינוניים. החברה ממשיכה בגידול אורגני והוסיפה כ-30 לקוחות חדשים במחצית הראשונה של שנת 2021, הצפויים להגדיל את היקף השימוש במוצרי החברה כחלק מאסטרטגיית ה-Land and Expand של החברה. בנוסף, במהלך החציון חתמה החברה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם Qualtrics ו-Microsoft אשר יהוו ערוצי מכירה נוספים עבור החברה.

נכון לתום התקופה לחברה יתרת מזומנים ופיקדונות של כ-68 מיליון דולר, אשר צפויים לשמש את החברה להשקעה במחקר ופיתוח וכן שיווק ומכירה, אשר מטרתם המשך הצמיחה של החברה לעבר היעד אותו הציבה ולהגיע להכנסות שנתיות חוזרות) ARR ) של כ-100 מיליון דולר בתוך 2-4 שנים ממועד התשקיף. כמו כן יתרת המזומנים צפויה לשמש להמשך הרחבת הפעילות ברמה האסטרטגית של מיזוגים ורכישות.

החברה מתכננת לוותר על ההקלה הניתנת לחברות חדשות ולעבור לשיטת דיווח רבעונית של תוצאותיה הכספיות להמשך השנה.

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס: "אנחנו שמחים לדווח על חציון חזק, אשר מציב את גלאסבוקס כחברה מובילה בתחומה בשוק, ואנחנו רואים את הדרישה בשוק לפתרון שלנו. הצמיחה המשמעותית שלנו ב ARR נובעת הן מצמיחה בשיעור הלקוחות החדשים במגוון רחב של ורטיקלים וגאוגרפיות, והן מביצועים חזקים מאוד בשימור והרחבת הפעילות עם הלקוחות הקיימים. אנו מחוייבים להמשך הצמיחה של גלאסבוקס ונפעל לעמידה ביעדים ברבעונים הבאים".

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו