הקריאה של חגי בן ארצי לבני גנץערוץ 7

ד"ר חגי בן ארצי, מרצה לתנ"ך וגיסו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, קורא להקים ממשלת אחדות ללא המפלגות הערביות שמטרתה תהיה לפעול מול ההתגרענות האיראנית.

"האיראנים זיהו חולשה של האמריקנים והם פורצים בחסותה קדימה לעבר הנשק הגרעיני. ברור שישראל צריכה להיערך לפעולה נגד מדינה שמנסה להשיג נשק המוני ומאיימת בהשמדתנו. בנט ינסה לשכנע את האמריקנים לעשות משהו כי גם הוא מבין שהממשלה הנוכחית לא יכולה לעשות הרבה וברור שתשובתו של ביידן תהיה שלילית", מסביר בן ארצי.

"השאלה היא מה ישראל צריכה לעשות ברגע הזה ולי יש מסר ברור בנושא: במצב שבו נערכים למלחמה שיכולה להיות בקנה מידה גדול חייבים ממשלת אחדות לאומית ואמיתית, מהסוג שהיתה למדינת ישראל לפני מלחמת ששת הימים ואיחדה את כל המפלגות הציוניות. בראשה צריך לעמוד המנהיג שרוב העם בחר בבחירות האחרונות - בנימין נתניהו", מוסיף בן ארצי.

לדבריו, "עם ישראל לא יכול להרשות לעצמו במצב הנוכחי ממשלה שנשענת על חודו של קול ערבי. היחיד שיכול לעשות כעת מהלך הוא בני גנץ. אני קורא לשר הביטחון לפעול להקמת ממשלה יהודית בראשות בנימין נתניהו. לגוש הימין עם שיקלי יש 53 מנדטים ועם גנץ יש 61. אפשר להעלות הצעת אי אמון קונסטרוקטיבית ובכך להוציא את המהלך אל הפועל. כמובן אחר כך לצרף גם את המפלגות האחרות כך שהממשלה תהיה רחבה וכך תהיה לה את הסמכות המוסרית להוביל את מדינת ישראל במצב החירום בו אנחנו נמצאים".

"נתניהו הוא המנהיג המתאים ביותר כרגע להוביל מול המערכה האיראנית, יש לו את הקשרים הבינלאומיים הכי טובים וגנץ צריך להיות שר הביטחון לצידו. אני שב וקורא לגנץ: 'תשכח את העלבונות והחשבונות הפוליטיים - זו שעת חירום ועליך להצטרף לנתניהו ולהקים ממשלה יהודית שלא תישען על מפלגות ערביות'", מסכם ד"ר בן ארצי.