הרב איתן שנרב משיא משואה
הרב איתן שנרב משיא משואהצילום: מתוך המשדר

במסגרת קמפיין ההכפשה לגרעינים התורניים בכלל ולגרעין התורני בלוד בפרט, החלו לטעון היום (ראשון) המכפישים נגד הרב איתן שנרב, אביה של רנה שנרב הי"ד.

מדובר במספר אנשים שעוסקים בשבועות האחרונים בהכפשת הגרעינים התורניים כאילו הם גוזלים את הדיור הציבורי ושלל תקציבים אחרים.

הקבוצה המאורגנת פתחה אתמול (שבת) חשבון טוויטר רשמי תחת השם "ועדת המעקב אחרי הגרעינים התורניים", שמטרתו "לשים זרקור על הגרעינים התורניים", כלשונם.

במסגרת פעילות זו, אחת מהמטרות הראשונות הוא לא אחר מהאב השכול הרב איתן שנרב, ממקימי הגרעין התורני בעיר לוד. "הכירו את בית הספר הממלכתי רימון בלוד. בית ספר זה הוא עבור ילדים עם צרכים מיוחדים", נכתב בחשבון הטוויטר הטרי והויראלי. "האם עובדה זאת הפריע לחתוך את שטח בית הספר עבור הגרעין התורני והעומד בראשו הרב שנרב כדי לבנות מחסנים הצמודים לביתו? התשובה היא לא".

אלא, ש"המחסנים" עליהם רועמים אנשי הקמפיין, אינם מחוברים לביתו של הרב שנרב ואינם מיועדים עבורו. מדובר במחסנים לבגדים וציוד יד שניה עבור משפחות מעוטות יכולת.

"כבר אין מילים לתאר את עוצמת העוול והשקר של החרטטנים", ענה להם תושב לוד ידידיה צוקרמן. "המחסנים לא קשורים לבית של משפחת שנרב. הם מופרדים בשער. ה'מחסנים' הם חנות יד שניה לבגדים למעוטי יכולת. איך אני יודע? כי אני גר קרוב ובשביל שגם אתם תדעו ירדתי וצילמתי. כמה פשוט. משפחה צדיקה, שגרה בבית פשוט וקטן ועושה חסד גדול".

"שקר ראשון: אלו לא 'מחסנים', זו חנות בגדים יד שניה למעוטי יכולת", הוסיף צוקרמן. "שקר שני: הרב איתן הוא לא 'ראש הגרעין', ואני בכלל לא סגור על זה שהוא חבר גרעין (למרות שהוא יכול להתגאות בזה שהוא ממייסדיו) והשקר הגדול מכל: משפחת שנרב עשתה בחייה לטובת עניי העיר ונזקקיה יותר משהכותבים יעשו כל חייהם".

הערב (ראשון) לאחר פרסום כתבה זו ומתקפה של תושבי לוד נגד הקמפיין השקרי, מחקו מנהליו את הציוץ המכפיש והתנצלו עליו.

"חברים.ות, בציוץ הקודם על שטח בית הספר והרב שנרב נפלו מספר טעויות. הציוץ נמחק בשל כך וצוות המעקב מבקש להתנצל בפני הרב והעוקבים על חוסר הדיוק. כמו כן מביע הצוות כאב גדול על הרצחה של בתו רינה. אנו בודקים עצמו כעת על מנת שמקרים כאלו לא יחזרו. ערב טוב", כתבו מנהלי הקמפיין.

לסיוע לעמותת קול רינה לחצו כאן