בני גנץ
בני גנץAriel Hermoni / IMoD

בארגון תורת לחימה מבקרים הבוקר (ב') בחריפות את שר הבטחון בני גנץ, אשר נפגש אמש ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן:

''שר הביטחון של מדינת ישראל, בני גנץ, נפגש אמש עם ראש ארגון טרור (אבו מאזן, פת"ח-אש"ף) - המוגדר פורמלית כארגון טרור על ידי משרד הביטחון של מדינת ישראל בראשותו של בני גנץ עצמו", אמרו בארגון.

אנשי ''תורת לחימה'' פרסמו מסמך רשמי בר-תוקף של משרד הביטחון הישראלי, "רשימת הכרזות וצווים על ארגוני טרור והתאחדויות בלתי מותרות", בו מופיעים 375 ארגונים, עמותות ותאגידים שהוגדרו במשרד הביטחון מאז 1964 כארגוני טרור. בראש הרשימה מופיעים אש"ף וארגון פת"ח, אשר אבו מאזן עומד בראשם.

ב"תורת לחימה" הוסיפו: ''במקום להילחם בטרור מלחמת חורמה ולרדוף את המחבלים בכל מקום, שר הבטחון של ישראל מר בני גנץ הולך להתרפס בפני מנהיגם. לא פלא שכל ההתנהלות והפעלת הכוח הן ביהודה ושומרון והן בגבול עזה מגומגמת, מהוססת, ומפגינה חולשה איומה, אשר פוגעת קשות באזרחי ישראל, במתיישבים ובכוחות הביטחון בדרגי השטח, ועולה לנו במחירי דמים. אוסלו זה כאן".

כזכור, שר הביטחון בני גנץ נפגש הלילה (שני) ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבן מאזן והשניים דנו בנושאים ביטחוניים-מדיניים, אזרחיים וכלכליים. הפגישה התקיימה בידיעתו ובאישורו של ראש הממשלה נפתלי בנט.

גנץ אמר ליו"ר הרשות כי ישראל נכונה לשורת צעדים שיחזקו את כלכלת הרשות הפלסטינית. עוד דנו השניים בעיצוב המציאות הבטחונית, האזרחית והכלכלית באיו"ש ובעזה. השניים סיכמו להמשיך ולעמוד בקשר בסוגיות השונות שהועלו.

בסיום הפגישה המקצועית נועדו גנץ ואבו מאזן ב-4 עיניים.