אורן חזן
אורן חזןצילום: יצחק קלמן

בעוד כשבועיים, מיד אחרי החדשות ב"רשת 13", תשודר הסדרה החדשה "חיים של אבא" בהשתתפות: אורן חזן, קובי פרץ, עומר מילר, הסטנדאפיסט בן בן ברוך, היהלומן ישראל אור וגיא יחזקאל, שאשתו קים לבנגרוד נרצחה בפיגוע טרור.

הסדרה, בת חמישה פרקים, תציג אבות מפורסמים שפותחים את חייהם המשפחתיים והאישיים לעיני המצלמות, ומשתפים בדילמות סביב האבהות שלהם ומעגלי החיים השונים, עם בנות זוגם ועם ילדיהם.

זאת סדרה על הרגעים הקטנים והגדולים של החיים, על הדילמות, על השמחות והקשיים, על ההתלבטויות ועל ההחלטות ובכלל על החיים עצמם.

אורן חזן, שהוכרז אתמול (שלישי) כזוכה בתכנית 'האח הגדול', הוא ח"כ לשעבר מטעם מפלגת הליכוד, שעורר לא מעט פרובוקציות ושערוריות. חזן גר באריאל עם אשתו רינת ושני ילדיהם. הוא מנסה לחזור לחיים הפוליטיים ומרבה לעבוד מחוץ לבית. אשתו מבקשת אבא נוכח לילדים והוא מבקש שלא תפריע לחלום שלו: להיות יום אחד ראש ממשלה.

חיים של אבא
חיים של אבאצילום: נוי ערקובי

הזמר קובי פרץ חזר משהות של כשנה בכלא, לאחר שהורשע בעבירות מס. עכשיו כשהוא בבית, הוא מבקש להעביר את הילדים ללימודים בביה"ס דתי, כדי שיקבלו חינוך טוב יותר. ענבל אשתו, שגדלה בבית ללא זיקה אמונית יהודית, מתנגדת לכך.

השף עומר מילר מנהל כמה מסעדות וחיי לילה סוערים. כעת, משהפך לאב לתאומים, עליו להתרגל לסטטוס החדש.

הסטנדאפיסט בן בן ברוך שם עולה בשמי ההומור הישראלי, וממש בתקופה האחרונה החל ״למלא״ אולמות ולנהל קריירה משגשגת. האם יצליח לנהל גם את ארבעת ילדיו ואשתו שסה״כ מבקשים מאבא שיהיה יותר בבית.

ישראל אור הוא חלומו של כל אחד. פנטהאוס עם בריכה במגדלי יוקרה ומכוניות פאר. מאז שהתגרש הוא גר עם בתו מישל בת השבע. האם יצליח למצוא את האחת שלו?

גיא יחזקאל התפרסם בנסיבות הכואבות ביותר. אשתו קים, נרצחה בפיגוע אכזרי באיזור התעשייה "ברקן" לפני כשנתיים וחצי. את חייו הוא חולק עם בנו בן השלוש וחצי וחי את הטראומה יום ולילה מאז. הוא הבטיח שיהיה האבא המושלם ביותר שיש. האם ילמד להמשיך בחייו?