כל מה שצריך זה אמונהמכללת אמונה

אמונה, המכללה האקדמית לעיצוב ולאומנויות, קיימת כבר קרוב לחמישים שנה ומובילה בעולם התרבות והחינוך הישראלי את השילוב הייחודי שבין חיי אמנות לחיי אמונה.

שבוע שעבר חולקו במכללה 150 תארים אקדמאים בעיצוב, תיאטרון ואמנות לצד תעודות הוראה בתחום, ולקראת שנת הלימודים הקרובה המכללה ממשיכה לפרוח ולפתח תכניות חדשות גם בתחום המעשי, להתחדש בסדנאות חדשות ומקצועיות ובקורסים ייחודיים גם בתחום המעשי וגם בתחום העיוני והטכנולוגי.

לקראת סגירת ההרשמה (נותרו מקומות בודדים) הנה הזדמנות לגלות 10 דברים שתכירי מקרוב- בקרוב...

1. נותנים לך חכה! –לא שמעת עדיין על תכנית המצוינות החדשה "החכה" ? מלגות מפנקות ממש! אם רק תוכיחי ראש יצירתי, חדשנות, יזמות, הצבת מטרות מאתגרות וראיה חברתית – זה שלך אחותי.

2. ליצור.לחדש.להוביל - אמונה מובילה בעולם התרבות האמנות העיצוב והתיאטרון הישראלי כבר קרוב ל50 שנה. אין משרד פרסום, מערכת עיתון, גלריה, סטודיו למשחק, סטודיו לעיצוב, תיאטרון קהילתי.. העוסקים ביצירה יהודית שאין להם בוגרת אמונה בצוות ההובלה.

3. באמונה רוצים אותך בקצב שלך - ישבת על הדשא ולא סיימת בגרות? אוהבים אותך בכל מקרה. לאמונה מכינה קדם אקדמית ותיקה ומקצועית. עברת את גיל 30? מזל טוב!! אמונה פתחה השנה מכינה ייעודית לגילאי 30+ הדרך הכי קצרה שאת מכירה לסיים בגרויות ולהתחיל את התואר.

4. יוצרות לך קולאז' - תכנית לימודי החוץ החדשה של המכללה תפתח השנה עם מגוון ענק של שיעורים מרתקים. פיסול, יציקות, ציור, הדפס, אנימציה, רישום, קליגרפיה תיאטרון ועוד...

לפרטים והרשמה למכללת אמונה לחצו כאן

5. ובמקום הראשון... לסטודנטיות אמונה מסורת של זכיות לאורך כל השנה בפרסים רבים בתחרויות עיצוב ואמנות בארץ ובעולם. מוכנה לארון גביעים משלך? זה הזמן להגשים את החלום במציאות וללמוד מהטובות ביותר

6. וילה עם גינה – מחירי הדירות בשמיים? לאמונה גלריה לאמנות עכשווית "הוילה", המציגה יצירות, ידועה באיכות האקדמית שלה ומהווה בית לאמנים רבים. חולמת על תערוכה משלך? אמונה היא המקום שיאפשר לך את זה

7. את עומדת לפגוש את סבתא שלך במסדרון -למה? כי גם היא כמו רבות מגיעות לתכנית המשלימות המעולה של המכללה. לכי ספרי לסבתא...

8. תשמעי צרחות מהשירותים - הכל טוב, להרגע...אלו רק חזרות של המחלקה לתיאטרון על המונולוג שלהן... זה יצחיק אותך, זה יפחיד אותך, זה ירגש אותך, זה בטוח!

9. אוהבות סיפורי אגדות - ראית "השוטר הטוב" ? "שנות ה90"? חפשי שם פנים מוכרות משלנו. לא... זו ממש לא אגדה.

10. על המפה מגולן ועד אילת - בוגרות אמונה משלנו מאיישות את בתי הספר המלמדים אמנויות, עיצוב ותיאטרון מגולן ועד אילת! לא מאמינה?... שימי וויז וצאי לדרך.. בדרך חפשי גם בתי ספר למשחק ותיאטראות חדשים.. כן כן! משלנו!

והכי חשוב:

באמונה מאמינים בך!! מה גם את זה לא ידעת? בואי ותראי!