ראובן בן אלי ורעייתו מורן ז"ל
ראובן בן אלי ורעייתו מורן ז"לצילום: באדיבות המשפחה

המשפחה נמחקה: ראובן בן אלי שנפצע בתאונה הקטלנית בגליל יצא בצהריים (חמישי) מבית החולים רמב''ם כדי להשתתף בהלווית אשתו ושלושת ילדיו שנספו בתאונה.

צוות רפואי מלווה את בן אלי ששוכב על אלונקה. לאחר ההלוויה הוא יחזור לאשפוז והמשך התאוששות בבית החולים רמב''ם בחיפה.

עמי בן אלי, אחיו של ראובן, סיפר לגלי צה''ל: ''בהתחלה הוא לא האמין שכל הסיפור הזה באמת מתרחש, אלא שהוא נמצא בחלום ותכף יתעורר. הוא מבין שהוא צריך לצאת ללוויה ולהיפרד מהיקרים לו בדרך מכובדת. ראובן זוכר את כל התאונה עד הרגע שבו האוטובוס התהפך עליהם".

מורן בן אלי וילדיה
מורן בן אלי וילדיהצילום: באדיבות המשפחה

ההלוויה של האישה מורן והילדים דקל (15), ליאם (11) ואנאל (5) תיערך בשעה 15:00 בבית העלמין הישן במעלות.

"זו משפחה מתוקה ויפה, אנחנו לא מצליחים בכלל לעכל את גודל האסון", סיפר אחיו של ראובן בראיון ל-103FM. עמי עדכן על המצב הרפואי של אחיו: "אחי עדיין מורדם ומונשם, השעות הקרובות קריטיות".

דביר נריה, מדריך שהיה באוטובוס שהתהפך, שיחזר: "נסענו חזרה מהמסע. הירידות מההר היו מפותלות. הרגשתי שהאוטובוס פתאום תופס תאוצה, מאבד שליטה ואז התנגשנו במשהו. זכוכיות עפו כל הכיוונים, חניכים צעקו. החזקנו חזק, הוא התהפך פעם-פעמיים-שלוש. אחרי שסיים להתהפך, דבר ראשון בדקנו שכל החניכים בסדר. ברוך ה' שזה לא נגמר יותר גרוע".

'החזקנו חזק, האוטובוס התהפך פעם-פעמיים-שלוש. אחרי שסיים להתהפך דבר ראשון בדקנו שכל החניכים בסדר. ברוך ה' שזה לא נגמר יותר גרוע", הוסיף נריה.

"ירדנו בירידה ופתאום הנהג עשה פנייה ממש חדה. הוא התהפך כמעט שלוש פעמים, עפנו באוויר. זה היה הזוי", סיפרו המדריך אור נגר והחניך ידידיה פורמן שנפצעו בתאונה והגיעו למרכז הרפואי לגליל בנהריה יחד עם 34 חניכים ומדיריכים נוספים. "כשיצאנו מהאוטובוס ראינו שלושה רכבים מרוסקים לגמרי. אמרו לא לנו לא להסתכל, הזיזו את כל הילדים ופינו אותם לבדיקות".