איציק סעידיאן
איציק סעידיאןצילום: מתוך "המהדורה המרכזית" חדשות 12

מצבו של הלוחם איציק סעידיאן, שהתעורר בימים האחרונים לאחר שאושפז במצב אנוש כשהצית את עצמו, ממשיך להשתפר והוא אף משוחח עם בני משפחתו לעתים במשפטים שלמים.

אחיו אבי סיפר לעיתון 'ידיעות אחרונות', "אני לגמרי באופוריה, מחכה כל פעם לשמוע את המילה הבאה שלו. אנחנו מעלים זיכרונות מהילדות והוא שאל מי ראש הממשלה הנוכחי ומי הספיק להתחתן בזמן הזה. הוא יודע הכל. שאלתי אותו מה הוא רוצה להגיד לעם ישראל, והוא אמר: 'אני אוהב אותם ומעריך את הדאגה לשלומי. אם הצלחתי לעזור למישהו – אז עשיתי את שלי'".

בחדשות 12 דווח כי אמש ביקרו את סעידיאן חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואופיר סופר ממפלגת הציונות הדתית וגם הזמר אביב גפן.

סמוטריץ' כתב לאחר הבוקר, "אופיר סופר ואני ביקרנו עכשיו את איציק סעידיאן בבית החולים. העובדה שאיציק התעורר ומתקשר היא נס, ולידיה אמו ביקשה שכולנו נמשיך להתפלל לרפואתו".

"איציק ממשיך להילחם בגבורה את הקרב שהוא התחיל בסג'עייה. עכשיו הוא מוקף בצוות לוחמים גיבורים ממשפחתו ומהצוות הרפואי", הוסיף סמוטריץ'.

חבר הכנסת אופיר סופר הוסיף, "זכיתי הבוקר לשוחח מעט עם לוחם צה"ל איציק סעידיאן, לחזק (אותו) ולאחל לו רפואה שלמה בעזרת ה'".

הזמר אביב גפן כתב על הביקור, "לראות ולא להאמין , יצאתי הרגע מביקור אצל איציק סעידיאן שאמר לי 'אביב גפן, אני מעריך ומכבד אותך אבל אתה לא הז׳אנר שלי', הוא נראה מצויין ואני מצדיע לאחיות מיחידת הכוויות של שיבא".