ישראל זעירא
ישראל זעיראצילום: באמונה

אלפי האנשים שהגיעו לתפילת יום הכפורים בכיכר דיזינגוף לא הגיעו סתם. כותרות העיתונים ואתרי החדשות התפעמו מהאירוע הנדיר שקרה השנה בכיכר דיזינגוף ביום כיפור.

מי שהיה בכיכר הבחין בתחושות של קירוב אמיתי, תחושה של כולם ביחד האחד למען השני. קוראים לזה אהבה. אחרי סערות פוליטיות רבות שפילגו אותנו הגיע הזמן לחזור ולדבר אחד עם השני. הגיע הזמן לא לפחד ולא להתבייש לגשת גם לשכן החילוני, לסטודנטית שלידי, להתקרב, לקרב ולחבר.

כל אדם יכול להיות שליח, וכל אדם יכול לשנות את הסביבה שלו. כבר 25 שנים שאנחנו בתנועת 'ראש יהודי' נפעמים כל יום מחדש כמה הלבבות פתוחים בעיר החילונית ביותר בישראל, תל אביב. יכולת ההשפעה שלנו מגיעה מאהבה ומהנחת האמת על השולחן.

הציבור מבין שיש לו אפשרות להתחבר, להתקרב, להגיע ולהזדהות. זו גם הסיבה שהמונים השתתפו והגיעו להקפות שניות ותפילות יום כיפור בכיכר דיזינגוף, לחוות את הרגעים המופלאים והעוצמתיים שהיו שם.

לפרטים נוספים והרשמה לבית המדרש לשליחות "הנני" לחצו כאן

זה לא קורה לבד, וזה גם לא יקרה לבד. הציבור הציוני דתי יכול וצריך לחרוט על דגלו את משימת הקירוב, ולקבל על עצמו שליחות חדשה ישנה. להיות שליחים! שליחים של כלל ישראל של הקב"ה ולהפיץ תורה.

משימת קירוב הלבבות נוגעת בנימים הכי עדינים של החברים שלנו בעבודה, בשכונה, ברשתות החברתיות, בלימודים ובמילואים. הגיע הזמן לשנות, ולעשות את המהפכה. לא צריך להיוולד בגרעין תורני כדי להתחיל. הציבור הדתי הוכיח את עצמו בכל תחום שהחליט להתמסר אליו – צבא, התיישבות, לימוד תורה. עכשיו הגיע זמן לעלות קומה, לחבר את עם ישראל לתורה. אין לנו זכות לשמור את זה רק לעצמנו. כל אדם עם אש בעיניים, אהבת ישראל ואהבת ה' יכול להיות שליח ממקום מגוריו ולהשפיע על סביבתו הקרובה והרחוקה.

ההשפעה של חיבוק אמיתי, נטול מסכים ומסיכות היא עצומה. המרוויח הראשון מתודעת שליחות יהיה השליח עצמו שיקבל כוחות חדשים להתחדש בעבודת השם ואהבת ישראל. מספיקה תקופה קצרה בתל אביב בשביל להרגיש את הצמא הרוחני האדיר שיש בציבור ואת הרצון להתחבר לכל מגזר ללא דעות קדומות. אל תאמינו לתקשורת! מחיצות השנאה נפלו מזמן. הגיע זמן החיבורים. אותו בירור אמוני עמוק שמתפתח בציבור הדתי לאומי לא פוסח גם על שאר המגזרים.

השליחות הזו היא חשובה והכרחית, אך יש ללמוד אותה. כדי להנגיש את לימודי השליחות לכל מי שמעוניין ייפתח בע"ה בשבוע הבא בית מדרש חדש לשליחים: 'הנני'. את בית המדרש הזה החלטנו לפתוח כדי לחדד את חשיבות השליחות, להבעיר את האש והביטחון בלבבות השליחים ולתת כלים מעשיים ואמוניים עבור כל אחד שמעוניין/ת. בית המדרש יסייע לכך שבכל עיר ועיר ברחבי המדינה יהיו שליחים שיפיצו את האור הזה הלאה. החזון לעתיד שאלפי בתים יהודיים בכל הארץ יניפו את דגל הקירוב בגאון.

אל המיזם הזה התגייסו מיטב הרבנים והמרצים בעלי הניסיון והגודל הנדרש בשביל שהקורס יהיה מדויק, מעשי, עמוק ונותן כלים פשוטים לכל צעיר וצעירה החפצים בכך. בית המדרש יעסוק בכל סוגיה רלוונטית ואקטואלית ובהתאמה לכל סגנונות הציבור הישראלי על כל גווניו.

תל אביב היא ראשית הצינור של הופעת ההתחדשות במדינת ישראל. החל בטכנולוגיה וכלה בתרבות. ומעכשיו גם ברוח! תהליכים שקורים בת"א עכשיו- בעוד כמה שנים יהפכו בע"ה לטבעיים בכל הארץ. ובשביל זה- צריך להכשיר שליחים. הנני!

לפרטים נוספים והרשמה לבית המדרש לשליחות "הנני" לחצו כאן