ארדן בקבלת הפרס: ״בריונות לא תשתיק אותי״
ארדן בקבלת הפרס: ״בריונות לא תשתיק אותי״צילום: דוברות

בערב הגאלה השנתי של העיתון "אלגמיינר" הציג העיתון את רשימתו השנתית - 100 האנשים המשפיעים לטובה על החיים היהודיים.

שגריר ישראל בארה״ב ובאו״ם גלעד ארדן קיבל במסגרת האירוע את הפרס היוקרתי - פרס "לוחם למען האמת", על מלחמתו למען העם היהודי בזירה הבינלאומית, ועל היותו נציג מרכזי ומוביל של העם היהודי ומדינת ישראל.

מלקולם הונליין, ראש ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארצות הברית, אמר כי ״השגריר ארדן החזיק בשורת תפקידים מרכזיים, כולל תפקידי שר בעמדות חשובות ושירת 17 שנים בכנסת, ועוד עתיד ארוך לפניו.

״היה לי הכבוד לעבוד איתו כשכיהן כשר לנושאים אסטרטגיים והוביל את המאמצים של ישראל, אבל גם ברחבי העולם, במלחמה ב-BDS. הוא עבר עם הקמפיין הזה בקמפוסים ובקהילות בכל העולם, שם חשף את המקור האנטישמי והקשרים הרבים לטרור של אלו שהיו מעורבים בתנועת החרם״.

הונליין סיפר כי ארדן ״היה בין הראשונים להבין שהמדיות החברתיות הפכו מקור להסתה ושנאה נגד ישראל והעם היהודי - הוא דחף לכך שאותן חברות ישנו את הנהלים ויסירו את החשבונות והדפים מלאי השנאה האלה.״

השגריר ארדן אמר בנאומו: ״ישראל והעם היהודי מתמודדים עם אתגרים משמעותיים- איראן שבאמצעות התקדמותה לגרעין ותמיכתה בארגוני טרור כמו חיזבאללה וחמאס, מנסה לאיים על ישראל בהרס מוחלט.
האנטישמיות, וגרסתה המודרנית, אנטי-ציונות, מאיימת על ביטחונם של יהודים בכל מקום. תנועת ה- BDS הן ברשתות החברתיות והן בקמפוסים, מבקשת לעשות דמוניזציה למדינת ישראל ולהטיל ספק בזכות קיומנו.

״אבל האיום הגדול ביותר שעומד בפנינו הוא השילוב הקטלני של שקרים וסילוף מידע. השקרים וסילוף העובדות אודות ישראל הם התחמושת שבה אויבינו משתמשים כדי לעורר שנאה נגד יהודים וישראלים חפים מפשע. השקרים האלו הם הנשק שאויבינו משתמשים בו כדי לעשות דה-לגיטמציה לזכותנו הבסיסית להגן על עצמנו״.

ארדן סיפר כי ״רק בשבוע שעבר, בדיון באו״ם על אונר״א, סוכנות של האו״ם שאמורה לסייע לציבור הפלסטיני ובמקום זאת מסייעת לארגון טרור, הבאתי את השלט הזה- הוכחה לפוסט שפורסם על ידי מורה מאונר״א, שמהלל את היטלר. לתדהמתי, האו״ם מנע ממני להכניס את השלט לתוך העצרת הכללית. אבל לא נרתעתי - נשבעתי להפיץ את המסר הזה בכל העולם. בריונות לא תשתיק אותי.

״אני מודה לאלגמיינר שעושה עבודה נפלאה וחשובה בחשיפת האמת כפי שעשה במהלך מבצע ״שומר החומות״, ומודה שוב על הכבוד הגדול שבחרתם בי לקבל את הפרס״, הוסיף השגריר.