גיא שפירא ורחל אייזנשטדט
גיא שפירא ורחל אייזנשטדטצילום: ללא קרדיט

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גיא שפירא (49), תושב מעלה אדומים, בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אשתו רחל אייזנשטדט ז"ל לפני כחודש בביתם במעלה אדומים.

בנוסף, שפירא נאשם בבידוי ראיות ושיבוש מהלכי משפט וזאת לאחר שהציג מצג שווא שהמנוחה התאבדה וניסה להימלט מהמשטרה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אילה גלברד- יעקב, בתקופה שקדמה ליום הרצח התווכחו גיא ורחל ודיברו על אפשרות כי ייפרדו. ביום הרצח, לפני כחודש, התפתח בין השניים עימות נוסף, במהלכו גיא חנק את רחל במשך כרבע שעה בעוד היא נאבקת בו ומשמיעה קולות חרחור עד שמתה.

גיא המשיך לחנוק את רחל גם לאחר מכן. לאחר שווידא כי היא מתה, הוא גרר את גופתה לחדר האמבטיה, הכניס אותה כשהיא ערומה לתוך האמבטיה עצמה וחתך את ידיה על מנת שמותה יראה כאירוע התאבדות. לאחר מכן, מילא את האמבטיה והטביע את ראשה בתוך המים.

לאחר מעשיו, נעל אותה בחדר האמבטיה והתעסק בענייני עבודתו בחדר אחר בבית. לאחר זמן מה, רוקן את המים באמבטיה, התקשר למוקד מגן דוד אדום ודיווח כי מצא את אשתו כשהיא אינה נושמת. בנם של השניים, כבן 14, היה בבית הספר באותו הזמן.

שלושה ימים לאחר מכן, גיא התחמק מלהגיע לתחנת המשטרה כפי שהתבקש, ניסה להימלט ממרדף משטרתי שהתנהל אחריו ולבסוף יצא מן הרכב וירה בעצמו. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.