רועי שרון
רועי שרוןצילום: ערוץ 10

הפרשן הצבאי של כאן חדשות, רועי שרון, הגדיר ככישלון את המלחמה בציבור התורני נגד גיוס בנות דתיות לצה"ל.

בראיון לליאת שוקרון בעלון 'שבתון' הוא אמר: "מחנכים אותן מגיל אפס כמה חשוב לתרום למדינה, וכמה אויבים מקיפים אותנו, ואז מתפלאים שהן לא מסתפקות בשירות לאומי אלא באמת רוצות לתרום לביטחון המדינה בתפקידים מגוונים".

לדבריו, "הקמפיין נגדן זה הכישלון הכי מפואר של הרבנים החרד"ליים. ככל שהקצינו את הטקסטים כך גדל שיעור המתגייסות. שיגעו לנו את הילדות".

שרון התייחס לאופן בו הוא מגדיר עצמו על הרצף הדתי. "בעבר הסתדרתי עם 'דתי לייט', אבל בשנים האחרונים אני מרגיש יותר נוח עם 'מסורתי", אמר. "זה פחות מחייב ויותר מדויק".

לעיתונאי שומר שבת במערכת שאינה שומרת שבת יש לוח זמנים מיוחד. "התחום פעיל גם בשבת כמובן, אבל התרגלנו", ציין. "לפעמים מקליטים לפני כניסת שבת, לפעמים אני טס דקה אחרי מוצ"ש (בתכלס זה דקה לפני) כדי להספיק למהדורה. ולפעמים, שוקינג, מסתדרים גם בלעדי".

את "הציונות הדתית" הוא מגדיר כמפעל משגשג. "ב-2005 הייתי עורך של nrg יהדות, פרסמנו אינספור טורים של 'הציונות הדתית לאן'", אמר. "ב-2015 שידרתי סדרת כתבות בערוץ 10 שנקראה 'בין הכיפות'. מאז כבר כולם הבינו – הציונות הדתית בכל מקום, בכל הצורות, בכל הגוונים. מפעל משגשג של אנשי חינוך, תרבות, ביטחון, פוליטיקה, ודתל"שים".