יקירי העיר פתח תקווה
יקירי העיר פתח תקווהצילום: לשכת דובר עיריית פ"ת

טקס יקירי ויקירות העיר פתח תקווה לשנת 2021 התקיים אתמול (רביעי) בהיכל התרבות העירוני, בהשתתפות הנבחרים והנבחרות ובני משפחותיהם.

הטקס הועבר בשידור חי ביוטיוב ותורגם לשפת הסימנים. את הטקס הנחה דן כנר והופיע בו הזמר והאמן גיא זוארץ, יקיר העיר מוישל'ה גרשטיין שסחף את הקהל בשירתו ותלמידת הקונסרבטוריון העירוני – שירי מאור אשר חתמה את האירוע.

ועדת יקיר העיר בחרה 23 יקירי ויקירות עיר לשנת 2021, וזאת מתוך עשרות בקשות איכותיות שהוגשו לוועדה.

הנבחרים והנבחרות הם תושבי העיר, בני 70 ומעלה, אשר נבחרו בזכות התנדבות ועשייה ייחודית ומשמעותית באחד מהתחומים הבאים: מדע וטכנולוגיה, חינוך ותרבות, ספורט, עשייה ציבורית והתנדבות למען הקהילה והחברה.

ראש העיר רמי גרינברג אמר בטקס: "עשרים ושלושה יקירי ויקירות העיר פתח תקוה שנבחרו, יוצרים את המרקם הייחודי של העיר, ומציגים בגיוונם האישי ובקשת הרחבה של תחומי עיסוקם את עושרה האנושי של פתח תקוה".

לדבריו, "כולם נבחרו בזכות עשייה ייחודית ופורצת הדרך, ולכולם יש רוח התנדבות, נתינה אין קץ ורצון לתרום ולפעול למען הקהילה והחברה. מעיון בסיפור חייו של כל אחד ואחת מעשרים ושלושה הנבחרים, אני נוכח כי סיפור חייהם שלהם אינו פשוט כלל ועיקר, ואף על פי כן ולמרות זאת הצליח כל אחד ואחת מהם למצוא את הכוחות, הרצון והזמן לסייע לאחרים, ולעשות לא רק לביתו שלו אלא גם לקהילה ולחברה כולה. אני רוצה להודות מקרב לב לנחמה אפטר יו"ר עמותת יקירי העיר על הפעילות השוטפת למען יקירי העיר, לחברי הוועדה על פועלם ותרומתם לבחירת יקירי העיר ולשלומית אדלשטיין מנהלת הוועדה".

אלה האישים אשר נבחרו לקבל את אות יקיר העיר פתח תקוה לשנת 2021:

איציק אדורם, דליה אוחיון, יונה אמרוסי, ברכה גור אריה, הרב ד"ר מאיר צבי גרוזמן, מושיל'ה גרשטיין, נוח דודסון, זוהרה שרה הלוי, סופיה הניכוביץ, דב טנצר, מאיר כהן, לברטוב יאיר, מוטי מלאכי, גדעון מרקוס, הרב אברהם סבאג, חיים סויסה, אברהם פלד, ד"ר אברהם פנחסי, רעיה צ'מפרליק, גדעון קפלן, דרורה קציר, אבשלום שמחי ולבנון שרעבי.

את האירוע ניהלה והפיקה שלומית אדלשטיין, מנהלת ועדת יקיר העיר.