התרומה של סילמן
התרומה של סילמןצילום מסך

שמוליק סילמן בעלה של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן ממפלגת ימינה, תרם היום (שני) לקמפיין גיוס ההמונים למימון הוצאות משפט בנימין נתניהו.

סילמן תרם סכום של 180 שקלים, וצירף הקדשה עם הפסוק מספר דברים: "צדק צדק תרדף למען תחיה וירשת את הארץ אשר ה' אלהיך נתן לך".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הודה לאלפי התומכים שהתגייסו למימון הוצאות המשפט שלו. "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים", הוא כתב. "חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

כזכור, איש התקשורת ינון מגל, מתומכיו הבולטים של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הקים אתר לגיוס כספים לצורך מימון ההגנה המשפטית של בנימין נתניהו, מתוך תקווה שמימון ציבורי ישכנע את נתניהו להמשיך במשפט ולא לחתום על עסקת טיעון. הבוקר סכום הכסף שגויס עמד על 3,115,524 שקלים.

"חברים הנה זה בא", הכריז מגל, "אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי. תודה לברל'ה קרומבי ולאתר גיבצ'ק".

מגל ציין שלא דיבר עם נתניהו על הנושא, "לא שאלתי את דעתו. אני פשוט מניח שגם לאדם אמיד הוצאה שיכולה להגיע לעשרות מיליונים היא נטל כבד מאוד, ושיקול במשפט. וכמי שחושב שהוא נאבק שם גם בשבילי זה המעט לעשות".