מאות משפחות ואלפי ילדים ממשיכים להעביר את הבידוד יחד עם קיטנת התלמוד הישראלי שצ אסי ויהונתן בליווי והשתתפות אמני הילדים המובילים של המגזר הדתי בשיתוף האגף לתרבות יהודית ופרוייקט ׳התלמוד הישראלי׳.

כמדי בוקר פותחים את הילדים את היום בתפילה ובאימון בוקר אותו מעביר אסף רון מאקטיביX. אז אם גם אתם מבודדים מוזמנים להצטרף גם כן לאימון הבוקר יחד עם אלפי הילדים.

הקייטנה משודרת מדי יום בשלושת וזוכה כבר כעת להצלחה רבה עם השתתפות מאות משפחות ואלפי ילדים אשר הצטרפו לפעילות המהנה והחינוכית למשך שלוש שעות וחצי בשעות הבוקר, ובשידור חוזר אחר הצהריים.

הצטרפו גם אתם לחבורה של אסי ויהונתן בקייטנת התלמוד הישראלי

הילדים צופים ומשתתפים בעזרת הזום בתוכן ערכי , אינטרקטיבי, לימודי ומשעשע, וההורים יוכלו לקבל את מרחב העבודה שהם כה זקוקים לו. ילדים שלומדים במסגרות יוכלו לצפות בתכנים בשעות אחר הצהריים. התכנים כוללים לימוד יומי, סדנאות ספורט, אמנים אורחים, סדנת לימודי קסמים, ליצנות, הופעות, מוזיקה חיה, משחקים ותחרויות נושאות פרסים.

בקייטנה משתתפים גם הרב שמואל אליהו וסיוון רהב מאיר ולצידם מיטב אמני הילדים ובהם הסופרים אבי רט וגלילה רון פדר עמית, יאיר יעקבי, מתן צור, נדב נווה – ה"אנדרדוסים", ד"ר מולקולה, הקוסם אסף סלומון אריאל קרן, אביה הר נוי, ועוד.

הצטרפו גם אתם לחבורה של אסי ויהונתן בקייטנת התלמוד הישראלי