אלונה ברקת. פיטרה את מאמנה
אלונה ברקת. פיטרה את מאמנהצילום: פלאש 09

הכתובת הייתה על הקיר. אחרי זמן רב שזה היה באוויר וכשהפער בינה לבין המוליכה והאלופה מכבי חיפה עומד על 6 נקודות, הודיעה היום (שלישי) הפועל באר שבע על פיטוריו הצפויים של מאמנה רוני לוי.

לוי נחשב לאחד המאמנים הוותיקים בליגת העל ולמעשה קיבל כל מה שרצה בכדי לבנות סגל שחקנים שיחזיר לבירת הנגב את תואר האליפות.

מה שהתחיל עם ניצחונות קלושים משערים שרובם נכבשו ממצבים נייחים, נעצר עם רצף של תוצאות רעות וגם מזל שהלך לטובתה עם תוצאות רעות של האלופה מכבי חיפה והפער שהצטמק ונעלם, חזר לבסוף לכדי 6 נקודות והיד עוד נטויה כשגם מכבי ת"א חזרה לתמונה כשהיא במרחק 2 נקודות מהפועל באר שבע.

למעשה, רצף המשחקים האחרון של הפועל באר שבע תחת אימונו של רוני לוי עומד על 4 משחקים ללא ניצחון וכשמכבי ת"א במרחק 2 נקודות בלבד ממנה, זה עשוי להיגמר באובדן המקום השני בטבלה.

הבעלים אלונה ברקת חזרה מחופשה והחליטה לעשות את מה שכבר הייתה צריכה לעשות מזמן ולפטר את מאמנה, כל זאת כשבאר שבע עדיין בעיצומו של מאבק על האליפות. מי שיעמוד במקומו של רוני לוי שמפוטר מקבוצה נוספת בקריירת האימון שלו, על הקווים, יהיה שחקן העבר של המועדון והסמל הגדול שלה, אליניב ברדה.

בהודעה של המועדון נכתב: "לאחר שיחה משותפת עם הנהלת המועדון, רוני לוי סיים את תפקידו בהפועל באר שבע. אליניב ברדה יאמן את הקבוצה. אנו מודים לרוני על התקופה שלנו יחד ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

בסך הכל תחת אימונו של רוני לוי העונה, השיגה הפועל באר שבע 14 ניצחונות ב-24 מחזורים, 7 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים וצברה 49 נקודות.