גיסו של הרב אבישי יחזקאל סופד לו בהלוויהחזקי ברוך

הרב אבישי יחזקאל הי”ד שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בבית העלמין פוניבז' בעיר.

הרב אבישי בן 29, נרצח כאשר היה ליד ביתו, עת יצא עם בנו הפעוט לטיול כדי להרדים אותו.

בפתח מסע ההלוויה, אחיו של יחזקאל, הרב עובדיה יחזקאל, ספד לו. "אתמול בלילה העולם התהפך, זו אבידה כל כך גדולה", אמר אחיו בדמעות. "התקשרת אליי ואמרת לי שאתה שומע יריות. פחדת עליי, אמרת לי 'תישאר בבית', ולא שמעתי ממך יותר".

"דאגת לנו יותר מאשר על עצמך. סוככת על הילד בגופך. תמיד קירבת, תמיד אהבת, תמיד שימחת אותי, את האחים, את האחיינים. היית פשוט נפלא. כל כך נהננו ממך. זו אבידה של כל העולם. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו, אמרת שיש לנו אהבה מיוחדת. היית אח שלי ונלקחת מאיתנו בחטף. הסימניה שלך הייתה בזוהר הקדוש שכתוב שם 'ואהבת את השם אלוקיך בכל לבבך'".

גיסו ספד לו: "אתה נמצא עכשיו למעלה עם הרוגי מלכות. תשאל את כל הקדושים והטהורים למה ספגנו את המכה הזו. עלית על כולם, אותך ה' לקח לכפר עלינו ועל החטאים שלנו".

לסיוע למשפחתו של אבישי הי"ד לחצו כאן

יו"ר ש"ס אריה דרעי השתתף גם הוא במסע ההלוויה. "הרב אבישי יחזקאל הי"ד היה קורבן ציבור. כולנו שותפים עכשיו, כולנו צריכים להתחזק ולהתעורר", אמר.

מפקח תלמוד התורה בו לימד הרב אבישי יחזקאל: הגנת על בנך בגופךחזקי ברוך

בצעירותו למד הרב יחזקאל הי"ד בישיבת ‘יקירי ירושלים’ לצעירים בירושלים ולאחר מכן למד בישיבת ‘משכנות תורה’ בבני ברק.

הוא הותיר אחריו ילד בן שנתיים, את הוריו, אחיו ואחותו, אלמנתו נעמה נמצאת בחודש השמיני להריונה.

דודו של הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע: "הילד הקטן היה איתו בעגלה בזמן הפיגוע. אחד החברים אמר שהוא גונן על הילד ונהרג. אשתו בחודש השמיני להריונה, היא לא מפסיקה לבכות".

בפיגוע נרצחו ארבעה בני אדם נוספים - רס"ם אמיר ח'ורי, יעקב שלום ו-2 עובדים זרים מאוקראינה: ויקטור סורוקופוט, בן 38, ודימיטרי מיטריק, בן 23.

רס"מ ח'ורי, בן 32 במותו מנוף הגליל, היה שוטר ביחידת האופנוענים של תחנת בני ברק שבמרחב דן, והוא הניח אחריו הורים, אח ו-2 אחיות. יעקב שלום ז"ל, תושב בני ברק בן 36, הותיר אחריו אישה ו-5 ילדים.

מסע הלווייתו של יעקב שלום ז"ל נערך גם כן הבוקר. הלווייתו של רס"ם אמיר ח'ורי תתקיים בשעה 15:00, טרם נמסר מקום ההלווייה.

לסיוע למשפחתו של יעקב שלום הי"ד לחצו כאן