ד"ר שרון אלרעי פרייס, יו"ר שירות בריאות הציבור במשרד הבריאות, מתייחסת בראיון לערוץ 7 למה שנראה כחיים עתידיים לצד נגיף הקורונה ולנגיף הפוליו המהווה אתגר משמעותי עבור מערכת הבריאות הישראלית.

הגורם למה שנראה היה כגל נוסף של קורונה, היא אומרת, הוא "שילוב של כמה דברים כנראה. גם כניסת ווריאנט שהוא מדבק יותר בשלושים אחוז, גם ההתקהלויות שהיו בפורים, גם השחרור מהמגבלות, כל אלה הוסיפו ככל הנראה".

לדבריה ניתן להגדיר את המציאות כמגיפה שיש לחיות לצידה ומטבעה היא לעיתים עולה ולעיתים יורדת ו"כל עוד לא ייכנס ווריאנט מסוכן אחר, כך זה יהיה, לחיות עם הקורונה".

אלרעי פרייס מתייחס למתקפות האישיות כלפיה ומציינת כי היא מבינה את הלהט והאמוציות שליוו את הביקורת כלפיה. "המגיפה הזו הייתה מגיפה קשה לכולם, מתישה ומעייפת והרבה מאוד קשיים היא יצרה, סגרים, אנשים בבית, ולכן אני בהחלט יכולה להבין את הלחץ, אבל אני חשובת שמה שמחזק אותנו זה המדע הידע והנתונים ועל פיזה אנחנו מקבלים אתך ההחלטות שלנו".

באשר לפוליו אומרת ד"ר אלרעי פרייס כי מדובר ב"אתגר גדול. אחרי שמיגרנו את מחלת הפוליו במדינת ישראל אנחנו רואים התפרצות של פוליו כולל מקרה קליני של שיתוק, והדבר הזה מעיד שיש לנו ככל הנראה עשרות או מאות ילדים שיש אצלם את נגיף הפוליו במעי בצורה א-תסמינית".

"אנחנו יודעים שפחות מאחוז אחד מהילדים שעם פוליו הדבר מתבטא בשיתוק, כלור שאם רואים ילד עם שיתוק זה אומר שי הרבה יותר ילדים עם הנגיף, ולכן חשוב מאוד לחסן את כל הילדים שלנו כדי שהם יהיו כמה שיותר מוגנים".