יו"ר הבית היהודי, חגית משה
יו"ר הבית היהודי, חגית משהצילום: חיים טוויטו

יו"ר מפלגת הבית היהודי וסגנית ראש העיר ירושלים חגית משה מבהירה הבוקר (שלישי) כי היא לא מתכוונת לפנות את מקומה בעתיד הקרוב.

בעקבות דיווחים על חזרת בכירי "ימינה" למפלגת הבית היהודי שאותה עזבו, כתבה חגית משה בפייסבוק: ''בוקר טוב לכל 'המקורבים' שכבר הפרישו אותי מתפקיד הבית היהודי - אני לא הולכת לשום מקום.

''לקחתי את מפלגה על הגב שהיא חרוכה ופצועה ואני לאט מובילה אותה בדרך הבטוחה לחזור לקדמת הבמה, התהליך עוד ארוך אך האמונה גדולה''.

מתי משה עשויה לפנות את מקומה? "כאשר ארגיש שהבאתי את המפלגה למקום יציב ובריא עם אנשים טובים שיובילו אותה בערכיות ולא בעסקנות, אפרוש בנחת. מבטיחה", היא מוסיפה.

בחודש שעבר סיפרה משה לערוץ 7 על ההחלטה שקיבלה בבחירות האחרונות - לוותר על ריצה לכנסת ולתמוך בימינה. "הייתה לי אפשרות לרוץ לבד, אבל לא רציתי לפגוע במחנה הימין. לכן תמכנו ב'ימינה' כי חשבתי שנכון לתמוך בימינה שתהיה בגוש הימין ולא לאבד קולות".

האם יש לה הרהורי חרטה על התמיכה ב'ימינה'? משה השיבה כי אכן "יש הרהורי חרטה. הדברים קרו כשאף אחד לא צפה לאן הדברים יתפתחו. היום אני יודעת לומר שהבית היהודי צריך להתחזק בעמדותיו ובשטח. יש רצון גדול של הציבור לחזור הביתה".