מירי רגב
מירי רגבצילום: ערוץ 7

חברת הכנסת מירי רגב מבהירה כי אין שום סיבה שתתנצל על הדברים שאמרה בישיבת הסיעה אתמול לפיהם "אין כאבי בטן כשזה נוגע לחיילים, נשים מוכות או מקרי אונס" בהקשר למאבק בקואליציה.

לדברי רגב, "מי שצריך להתנצל זה מי שהקליט בישיבת הסיעה וגם העביר חצאי דברים והוציא דברים מהקשרם. אין לנו כאבי בטן מדומים. האוכלוסיות האלה חשובות לנו - החיילים, הנכים, נשים שנאנסו. אם הקואליציה באה עם חוקים כדי לסנדל אותנו - הם לא יצליחו. אנחנו נקפל אותם ונביא את הדרישות שלנו לטובת אותן אוכלוסיות".

רגב ציינה כי דבריה הוצאו מהקשרם. "מי שהיה שם בדיון, שמע את ההקשר. לצערי מי שהדליף והתקשורת עטו על זה והביאו חצאי דברים".

נזכיר כי אתמול הובאו הקלטות של רגב בהן נשמעה מותחת ביקורת על חברי מפלגתה שרצו להצביע בעד הצעת חוק 'ממדים ללימודים' לפני שהושגה פשרה בעניין. "ברגע שיש חוק שקשור לחיילים, לנכים, לבטן הרכה של כולנו, צריך להיערך נכון. אין בעיה, קיבלנו החלטה כאופוזיציה שבאף חוק לא מצביעים בעד. באף חוק, רק אם יש מלחמה או מבצע. אבל מה קורה? החלטנו להצביע בעד החוק של השר הזה או הח"כית ההיא, אז אל תבואו לעצמנו בטענות", אמרה רגב.

היא הוסיפה, "אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס כי כולם מבינים שזה הרציונל. אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא?'".