סטלה ויינשטיין
סטלה ויינשטייןצילום: ערוץ 7

מנכ"לית ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין, שהתפטרה מיד אחרי יו"ר מפלגת ימינה התראיינה ב"שבתרבות" ותקפה בחריפות את ח"כ עידית סילמן.

"יש הבדל משמעותי בדרך של בנט ושקד. יכול להיות שהבעיה של בנט שהוא שופט את כולם לפי הסקאלה של עצמו. בזמנו אמרתי לו שצריך להפריש את שיקלי מיד, כי הוא לא הצביע על הקמת הקואליציה. הוא אמר שהוא איש ערכי, וכשתהיה לו האופציה להצביע בעד משהו שחשוב לישראל הוא יצביע איתנו. אני טענתי שאם הוא כזה, הוא לא היה בוחר להיות עציץ", צוטטה חדשות 12.

על יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ עידית סילמן אמרה, "היא ראתה רק את הג'וב הבא", קבעה. "כיו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות הייתה מבחינתי אחת ההבטחות, היו דברים שהאמנתי שהיא תהיה הבשורה בהם. בסוף, במאני טיים, היא התעסקה רק במרוץ לשריון. הם יכולים לשקר כמה שהם רוצים - אבל אני הייתי איתם וראיתי".

בהמשך השוותה ויינשטיין בין סילמן לשיקלי והסבירה: "לאורך כל הזמן הזה שיקלי היה נגד. חד וחלק. מצד שני, סילמן תמיד הייתה בעד. מאמינה בטוב המשותף, חברה של איבתיסאם מרעאנה - מאמינה בשתי מדינות לשני עמים. היא אמרה לי את זה - ואין לי בעיה להתעמת על זה".

"היא ניסתה לקבל שיריון בכוח ביש עתיד וכחול לבן. אם היא הייתה יכולה לקבל שריון במשותפת היא הייתה הולכת גם לשם. אני אומרת את זה בעקיצה כמובן, אבל הכוונה ברורה. אין שום אידאולוגיה. הרי גם אורבך היה עם כאבי בטן".

גורמים בימינה מסרו בתגובה כי "סטלה ויינשטיין לא עשתה דבר למען המפלגה, גרפה משכורת פלוס יועצת בסך 30 אלף ש"ח לחודש ולא יותר מזה, חוסר ההצלחה של ימינה הרבה בזכותה. תסכולה מובן מאחר ואביר קארה לא הסכים להתפטר כדי שתיכנס להיות חברת כנסת".